Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D74a66v94i97d 15P69e52t93r55z73i86l44k24a 5471136647768

Tohle neni uz ani komedie.

+44/0
doporučit
20.3.2018 15:04

L54u84k11á18š 27Š82k12o22p62e65k 6280354935833

hodně smutný příběh...stejně jako pohádka o velkém i malém okruhu Prahy ;-€

+32/0
doporučit
20.3.2018 15:08

J78i78ř26í 98P16a52u89l 3336715817962

Jak to ti taxikáři už desítky let dělají?

+28/0
doporučit
20.3.2018 15:06

I38v22a62n 36D26í64t42ě 1326285104759

Další varianta: z Brna do Vídně po dálnici? Možná za 25 let.

(Přitom na rakouské straně chybí dostavět už jen ~9 km dálnice u hranic, dalších ~50 km do Vídně už je hotových a jezdí se po nich)

+21/0
doporučit
20.3.2018 15:17

P32e13t57r 83F91e84i52g13l 5338683600882

Co trvá 10 let na stavbě takového významu??? I kdyby ten vlak jel z centra 30 minut, tak je to pořád efektivnější než cokoliv jiného...Navíc koleje se musí dostavit pouze z Ruzyně na letiště...to není o výstavbě úplně nové trati z Masaryčky nebo z hlaváku...;-O

+19/0
doporučit
20.3.2018 15:18

R18a64d96e47k 95J21a86n31a23t28a 9215876694492

"Železniční spojení na letiště bylo původně označováno jako rychlodráha. Minimálně pět let je však jasné, že na letiště nebudou alespoň zpočátku jezdit rychlovlaky, ale běžné elektrické soupravy."

---

Opět ten blábol o rychlodráze. Tento termín je nesmyslný. Vždy se mnělo jednat o standardní příměstskou trať s odpovídajícími soupravami (tj. například CityElefant či RegioPanter). Tento termín vynalezly lobbistické skupiny z P6, aby tím vytvořily image monstra, proti kterému je třeba poštvat veřejnost, spolu s hloupými novináři, kteří otrocky přeložily něměcky pojem S-Bahn (schnellbahn, ovšem znamenající právě městskou příměstskou železnici, žádný rychlovlak ve smyslu VRT)

+15/0
doporučit
20.3.2018 15:41

J84a45n 11K84o12b75ě83r12s56k23ý 1510326601143

Ha, ha to už je takový nekončící evergreen. Taková pohádka které nikdo moc nevěří. Vždyť už ta železnice měla být postavena nejméně třikrát. A mezitím se Buštěhradka definitivně rozpadne. Protože proč investovat něco do tratě 120, když bude za pár let přece rychlodráha, že jo?

+10/0
doporučit
20.3.2018 15:31

M79i68c57h38a76l 33P54t70á29č26e46k 5216419779625

Takže pražská ostuda spojení letiště s centrem bude trvat donekonečna. Už dávno tam měla Praha zavést metro a takovéhle články jsme neměli nikdy číst!

+11/−2
doporučit
20.3.2018 15:27

J13a91n 68S23v52o10b17o11d47a 6654844142161

Nevím proč, titulek jsem četl jako "dříve než za STO let to nebude ..." to by možná bylo reálnější :-)

+7/0
doporučit
20.3.2018 16:14

V18o83k95o72u60n 81V51l54a69d81i20m45i94r 8242268849488

Nojo, v Mnichove nejdriv postavili S-Bahn k novemu letisti a pak ho teprve otevreli. pak k nemu zavedli mimo te S8 jeste S1 a ted se dokoncuje zeleznicni pripojeni pres Erding. A busem po dalnici je to taky kousek.

+7/0
doporučit
20.3.2018 15:15

L90u43b15o48š 52O31t81t 3196170140724

To jsem netušil, že trať povede přes Polsko a Německo až na Letiště VH, jinak by to přece nemohlo trvat tak dlouho...;-D

+5/0
doporučit
20.3.2018 15:44

J66a19n 72D90l28o48u62h45ý 8306730603580

Ano, bude líp... ;-D;-D;-D

+5/0
doporučit
20.3.2018 15:14
Foto

P36e18t42r 19M58o77o56s 6842905257

Když si zde již poněkolikáté čtu o dalších a dalších průtazích v přípravě železničního spojení Praha - letiště - Kladno, začíná mi být jasné, proč nejvíce dokončených dopravních staveb v sousedním Německu bylo ve 30. letech minulého století. Stačí se podívat, kdo tehdy v Německu vládnul a uvědomit si, že například dnes obvyklá "příliš pomalá aktualizace zásad územního rozvoje regionu" by tehdy byla vyhodnocena jako sabotáž říšského hospodářství, za což hrozila klidně i kulka u zdi.

Netuším, zdali dnešní úřednictvo pokračuje v sabotáži proti vlastnímu chlebodárci proto, že jim nikdo neřekl, že válka už před více než 70 lety skončila, nebo jsou za tím jiné, "dnešní" důvody. Každopádně se domnívám, že žába na prameni rychlé realizace dopravních staveb v ČR sedí hlavně v přípravné fázi. Podaří - li se ji odstranit, zmizí cca 80% problémů v přípravě a realizaci dopravních staveb v ČR;-)

+7/−2
doporučit
20.3.2018 16:30

J98i73ř51í 98V66o65s61t23ř63á52k 2771778869601

Ale jo..dám to sem...bez politiky, jen zamyšlení, jak ta zcela zaostalá země s naprosto zaostalým obyvatelstvem - Rusko, dokáže od té strašné okupace Krymu, postavit most přes moře, dálnici a železnici kopírující Ukrajinu...pod sankcema, se snížením státního dluhu...Naštěstí u nás to vše jde, bez korupce, klientelismu a bez oligarchů.

+4/0
doporučit
20.3.2018 15:42

L18u28k26á56š 61J80a64n74d40a 2848770400

Je fakt neskutečná ostuda, jak u nás všechno strašně dlouho trvá, přitom peníze by na to byly.

+3/0
doporučit
20.3.2018 16:20

M19a21r33t40i59n 28C81h50a20b97a49d29a 7801952824162

takova ostuda pro Prahu! vsechnz svetove metropole to maj davno jiy vzreeseno a u nas nejsou schopni se domluvit yda metro ci vlak a kdz a odku kam a yda vubec... a nejvic na tom vzdelaji ydlodejsti taxikari kteri pak este prostestuji a blokuji Prahu... jaky paradox, ze???

+3/0
doporučit
20.3.2018 15:39

J19a17k80u58b 31F81e10i39f60a10r 7339209606349

Stará obehraná písnička.

A za 10 let řeknou zase že nejdřív za 10 let.

Neschopnost a nekompetenetnost úředníků v plné parádě.

+3/0
doporučit
20.3.2018 15:28

V43í66t 30K36o55v49á88ř32í91k 5581957451504

V planu je i metro. To je reseni elegantni a vykonnejsi. Kez bych se toho dozil. Je smutny tak premyslet ve 40ti letech.

+4/−3
doporučit
20.3.2018 15:29

J19o78s95e74f 64H96ř57e64b32í13č29e19k 7376213930792

Tři kilometry kolejí v polích. To musí položit za jedno léto, ne?

+2/0
doporučit
20.3.2018 19:47

V59l94a71d89i85m64í82r 97F54i50b43i27g86e25r 5314611841414

Než to dodělají budeme se teleportovat a bude to k ničemu;-D

+2/0
doporučit
20.3.2018 19:27

T89a60d63e35a68s 22P13i68s20t62a 6119272281387

Možná jsem zcela mimo mísu..... A možná je železniční trať z Prahy na Kladno dobrý nápad, což určitě, je protože rychle a kapacitně napojí Kladno na Prahu. Ale vlaková doprava, která nemá charakter páteřního koridoru, je na letiště vést skoro zbytečná. Zcela nejlepší by bylo kdyby se přes letiště přetáhly první, třetí a čtvrtý železniční koridor (směr Ústí a Plzeň by se větvila až za letištěm), tím by se na Ruzyni napojila celá republika, včetně Budějovic, Plzně, Ústí, Pardubic. A vlastně i Brna, Olomouce a Ostravy, což sice při dnešních rychlostech do 160 km ještě úplně smysl nedává, ale pokud se postupně zvedne rychlost na železnici na 250 km, což se dřív nebo později zvedne tak už to smysl mít bude. A Letiště bude obslouženo z většiny velkých měst celé republiky bez jediného přestupu.

Praha si stejně na Letiště dřív nebo později postaví metro. To je věc jistá, je to pouze otázka času, jestli deset let, nebo let třicet, ale metro na letiště bude, takže stavět paralelu vlakem pro Prahu smysl nemá.

Takže ano. Trať z Prahy do Kladna přes letiště klidně udělat, ale jen za podmínky, že už se bude uvažovat výhledově (do na zimy ;-)), o tom, že se tam jednou přeloží koridory.

+2/0
doporučit
20.3.2018 16:36

D94a52n42i62e34l 55A64d54a94m 2977300241633

Dokud budou taxikáři ovládat magistrát, tak se železnice na letiště nepostaví. Přece si nenechají vzít nejlukrativnější rito. Metro jim Bém odklonil do Motola, tak si to dnes nezkazí železnicí. Magistrátní úředníci by měli chudé vánoce, takže na kulturní rychlé cestování zapomeňte. I když by to byla velice zisková trať.

+2/0
doporučit
20.3.2018 16:00

T40o77m17á80š 67K33u94č30e43r25a 5337362587852

Ještěže trať na Kolín stavěl ještě císařpán, jinak bychom taky chodili, brečeli a nic neměli. Takhle má alespoň východní část Prahy celkem slušné železniční spojení.

+1/0
doporučit
25.3.2018 9:09

J26o54s29e96f 37P32a14l32a43t82a 1673362391765

Tady je to vysvětlené Tondou Blaníkem... https://www.stream.cz/blanik/10005422-motol-konecna-stanice

+1/0
doporučit
20.3.2018 19:26
Foto

J45i64ř65í 15D53v58o72ř90á13k 5805439930328

Hlavně nic neuspěchat.

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest.

Jan Amos Komenský

+1/0
doporučit
20.3.2018 18:57







Najdete na iDNES.cz