Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P15e63t14r 59Č21e30r74m77á80k 9888525949130

Jestliže více jak 2/3 těchto vad řeší servis do 20tis Kč tak v tom není větší problém, to vzhledem k tomu že to je jednorázová investice tak je to vcelku akceptovatelná suma odpovídající potřebě ojetiny.

+11/0
doporučit
26.3.2018 17:03

L33a25d89i60s98l50a23v 80S79l22e58z66á17k 4988803

O některých skrytých vadách třeba neví ani původní majitel. Horší jsou vady (bouračky), které původní majitel záměrně nepřiznal... :-(

+8/0
doporučit
26.3.2018 17:01

J54a78n 74Š63l36é97g47l 8682980508473

"Smluvní záruku na ojetý automobil poskytují vesměs jen velká dealerství anebo největší autobazary, a to v délce do šesti měsíců."

To možná ano, ale uznání reklamace je úplně něco jiného :-)

+8/0
doporučit
26.3.2018 15:47

M88a15r85t77i77n 43K26a80r96á17s55e12k 9188153208198

No ono je dost problem kdyz clovek koupi desetilete auto, za petinu ceny, a pak se citi podvedeny ze to auto neni jako nove....

+6/0
doporučit
26.3.2018 16:24

M35a51r54e92k 13Z31b93o32ř11i24l 4873680148850

Kupovat ojetinu má vždy svá rizika,ale né každý má na nové a co si budeme povídat nový vůz není tak\ žádná výhra...zlatě nějaká zánovní ojetina.

+2/0
doporučit
26.3.2018 22:28

J56a90r19o61s60l17a93v 11L43e25b49e36d11a 3736989757650

Je třeba vybírat z té druhé poloviny ;-D

Já jsem nikdy nové auto nekupoval, neb je mi na to líto peněz, včetně havarijního pojištění. A všechna auta mi sloužila dobře bez velkých nároků na opravy.

+2/0
doporučit
26.3.2018 16:07
Foto

M58i26r88o22s27l53a57v 44S66t21e63i75n63e54r 4570752210596

Většina majitelů se rozhodne auta měnit, když je na obzoru větší výdaj, třeba rozvody nebo katalyzátor. To je tak zhruba kolem 200 tis. km.

V bazárech však stojí jenom vozy po důchodcích, co jezdili jednou týdně manželce na hrob. Těch 200 tisíc najede soukromník za 10 roků, firma za 4 -5 roků. Zázraky se nedějí, desetileté auto má mládí už dávno za sebou.

Auta po bouračce mají vždy problémy s airbagy, nenastavitelnou geometrií nápravy a s korozí, zajistit sváry je vždy obtížné. Nakydat na ně tér není spolehlivá ochrana proti korozi. Hydraulicky vytažené plechy už nemají původní tuhost, při příští bouračce se složí jako harmonika.

+2/0
doporučit
26.3.2018 15:58

P63a91v56e53l 12K24u33d17r39n52a 2757308297321

V praci mam sluzebni na operak a kdyz vidim tu bezstarostnou jizdu, kdy mimo dolevani kapalin nic neresim, tak bych dnes do bazaru pro auto uz asi nesel. Par tisic mesicne za nizsi stredni tridu bych "utahnul".

+1/−4
doporučit
26.3.2018 17:06

D35a57v38i52d 25R73y39c47h61e27t93s94k40ý 9356791690910

Češi co nemají peněz nazbyt často kupují ojeté auto za 250 tis., něco s dieselem v plné palbě, kašlou na ověření kilometrů a pak se jim auto vysype. Po koupení do něj nacpou dalších xx tisíc na pneu, brzdy, rozvody. Přitom prakticky mají na nové auto, jen by nesměli mít kolotočářské požadavky.

+1/−4
doporučit
26.3.2018 16:50

P60ř89e23m45y82s18l 15H23r73o87m19a23d15a 2684466908401

Tak ojetina vždy byla trochu loterií s velkými riziky. Většinou to však bylo vykoupeno výrazně menší cenou. V současnosti jsou však ceny ojetin strašně nahoře. Za v průměru 11 let staré auto dát v průměru 200 tisíc, to může jen cvok. Nikdy nebylo výhodnější koupit si raději nové auto.

V době intervencí ČNB se vyplácelo ve velkém vyvážet ojetá auta do zahraničí. No a v současnosti na trhu nejsou. Pak se dostáváme do takových nesmyslů, že auta 10 let stará se prodávají ještě za třetinu své původní ceny.

0/−2
doporučit
26.3.2018 21:58







Najdete na iDNES.cz