- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
taxametr ale musi existovat, protoze existuje system metrologie, metrologicky institut, ktery osobne overil, premeril a zkontroloval kazdy taxametr, ktery se u nas pouziva a ze jich je mraky, a to i v zaloznich taxi autech, ktera zrovna nevydelaji. Taxametr je neprenosny, takze kolik taxi aut, tolik taxametru.
Kazde overeni stoji 1500 Kc a kontrolora musite svezt jeho zadanou trasu. Kdykoliv kdy taxametr menite, porizujete.
Jsou likvidacni sankce pri problemu s taxametrem.
Tenhle urad z toho ma mnoho prace a prijmu, a ten nechce aby se to zrusilo. Navic tenhle urad by musel GPs uznat jako ppnohodnotny merici system.
Coz treba v sidlisti, v tunelu nefunguje.
Naprosty souhlas, ale pravdou je, ze kdyz musim jet taxikem, tak takova aplikace liftago neni k zahozeni :)
Bratislava osobní zkušenost koncem ledna. Taxi obyčejné z nádraží do hotelu 28 Euro.Další den po radě "místních" stejná cesta Uberem z hotelu na nádraží, 8 Euro.
Myslím, že míč je na straně poslanecké sněmovny, aby upravila zákony. Ať povolí pravidla tak, aby je Uber mohl splnit, ale ať platí i pro taxikáře stejně. V době GPS a mobilních aplikací je nesmysl někoho nutit mít taxametr. Ať navíc provozovatel má povinnost zveřejnit agregovaná data o jednotlivých autech, aby se nevyhýbali daním a může to fungovat. A nepoctiví taxikáři budou mít peška. Stejně je za určitou dobu převálcujou autonomní auta.
má se skutečně zákonodárce podvolovat přání lživého a podvodného podnikatele?
Problém s placením přes telefon a kartu je ten, že jakmile mají jednou na vás kontakt, stáhnou si i jiné platby za úkony, které jste nikdy neudělali...........a v množství akcí, které člověk denně provádí je tohle naprosto neukontrolovatelné........
Jediné s čím souhlasím je, že jedna skupina vozí lidi a musí splňovat určité povinnosti, mít určitá oprávnění jinak se vystavuje postihu a druhá si dělá co chce a nemá nic a dělá prakticky to samé, tedy přepravu osob.
UBER se za poslední dobu začíná spíše stahovat než rozšiřovat! To není úplně dobře! Za poctivými pražskými taxikáři stojím, ale co vím tak UBER a Tafixy jim vadí více než Liftago. Určité skupině pražských taxikářů ani UBER a Tafixy nevadí pokud tito řidiči nebudou jezdit přes noc v Praze, ale odvezou cestujícího do středních Čech a nebudou stát v blízkosti stání pro taxi.
Stačí už rychle vypotit pořádný zákon o řekněme taxislužbě nebo veřejné přepravě osob soukromníky a bude klid. Jenže píši to doleji.
Jsem se těšil, že uber bude jednou i na našem maloměstě, ale koukám, že ho asi dřív stihnou z našich končin vyštípat...
A ve vašem maloměstě jezdí taxikáři za kolik kilometr, když si tak zoufáte?
tedy povim vam, chudaci slovaci ... v tomto pripade jsem rad ze jej vyexportovali k nam. Zajimalo by me to usneseni - je na slovensku verejne?
Nebojte brzy vás nahradí levnější pracovní síla z východu.Už se jedná i nových pracovních silách z Filipín.Takže proč platit línější a dražší Čechy.