Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P64ř25e81m63e68k 85H52o31m40o26l50a 5978675585736

Ruzyne je predrazeny letiste takze by konkurence jedine pomohla. Ale jestli to bude jeste za doby meho aktivniho zivota dost pochybuju :)

+14/−2
doporučit
12.4.2018 7:58

M16a54r38e62k 25B57a36r51t43o33s 8186483406497

Pre mňa, ako milovníka lowcostových letov je každá konkurencia, ktorá zníži cenu, či rozšíri ponuku destinácií, kde sa dá zaletieť si na predĺžený víkend veľmi vítaná!

+14/−3
doporučit
12.4.2018 7:09

V18á37c14l10a15v 40P62a39v18l71í97k 9892470954834

Ale no tak, obě letiště uvádí nesmysly:

Havel Intl.: - při 15M cestujících/rok se ani neblížíme dráhové kapacitě. Gatwick 40 milionů, San Diego 23 milionů, Fukuoka 21 milionů s jednou ranvejí. A letiště jako CDG, Dubai, Hongkong jedou se 2 ranvejemi 60-70 milionů lidí/rok a spoustu cargo/nákladů. Kromě špiček v 8h ráno a 16h odpoledne to na Ruzyni vypadá jak v poušti, nikde ani človíčka...

Vodochody intl.: nulová dostupnost Prahy - D8 a silnice 608 jsou na kraji zhroucení i bez letiště, severní obchvat neexistuje (a prům.zóny exit 9 a 18 co se má rozšiřovat). A 3,5 milionu cestujících?? Součet provozu letišť Brno, Ostrava, Pardubice a K.Vary je 900.000/rok. Ale no tak, že by Vodochody daly 4x víc než všechny 4 nejrušnější mimopražská letiště dohromady?? ..To by z Ruzině opravdu musel nastat výrazný odliv low-cost a charters

+18/−6
doporučit
12.4.2018 7:18

V54l95a13d77i12m34i10r 61S32o20u53k37a72l 4470391591476

Praha a ČR určitě potřebuje druhé letiště. Ruzyně je drahá a low cost dopracům se přidávat spoje moc nechce. Kdo rád létá, tak mi dá jistě za pravdu, že teď musíme kvůli levným letenkám jezdit do Polska, Maďarska nebo Bratislavy. Kde je nabídka letů třeba do středomoří nesrovnatelně lepší a za lepší ceny..

+8/0
doporučit
12.4.2018 9:02

L21u80k31á88š 45H96l62o27u20c76a46l 6662630341204

článek plný zavádějících chyb a nepravdivých údajů.

spousta nízkonákladovek vůbec lacino nelétá, v některých časech jsou ceny lowcost vs. tradiční aerolinky takřka stejné (nejvíc je to vidět na cestě do Londýna, kde se s BA lze občas dostat ceny easyJetu a dalších).

malé letiště nemusí nutně znamenat zhoršený komfort (ta poznámka v článku o zmoklém kabátu je až úsměvná), pro spoustu lidí ze severu Prahy a především severní části Středočeského kraje, ev. i Ústeckého, či Libereckého, je Ruzyň těžko dostupná, i kvůli absenci vnějšího pražského okruhu, takže rozumně Vodochody (letiště postaví sjezd z dálnice a přivaděč) mohou být pro řadu lidí rozumnou alternativou, nebo dokonce lepší variantou než komplikovaná cesta na Ruzyň.

Ruzyň druhou dráhu při současném objemu dopravy rozhodně nepotřebuje, nevím za koho autor článku lobbuje, ale jsou to lži. vyjma špičky kolem ranní 7.hod je provoz na Ruzyni naprosto pohodový, stačí se občas podívat na Flightradar kolik letadel čeká na vzlet, kolik se jich štosuje ve vzduchu na přistání. v 99% případů je to naprosto OK.

+6/0
doporučit
12.4.2018 8:27

D67a88v36i15d 70Ř38e25z18n74í81č89e61k 4124881911777

Ještě, že mám za rohem Katowice. Ceny letenek jsou úplně někde jinde.

+4/0
doporučit
12.4.2018 10:13

J21i60ř78í 66Z73e94m18a98n 8496590917570

Vodochody bez Vodochod, skloňovat se to bude čím dál častěji, tak správně...

+4/0
doporučit
12.4.2018 7:36

J62a94n 67Š85e42s97t15á58k 3138549769824

Pokud se Vodochody jednou nepřejmenují třeba na letiště Václava Klause, tak budou mít jistě velkou výhodu aspoň pokud jde o název;-D

+4/−1
doporučit
12.4.2018 8:42

Š64i23m23o63n17-10E25r30i83c67h 55J13e55l53í64n71e79k 5370642203463

No jasně, letiště na zelené louce bez infrastruktury. To se bude jezdit Holesovičkama a Blankou, tam je přece celý den prázdno.

+3/0
doporučit
12.4.2018 7:30

V67í54t 79K24o13u28b14a 6826430744668

Co je to za blábol, "obětovat část pohodlí". Co je to na Ruzyni za pohodlí, z parkoviště se táhnete kilometry mezi davy zmatených turistů k terminálu, pak čekáte 20 minut frontu na jeden za dvou výtahů, které jsou pro cestující s větším zavazadlem jedinou spojnicí do patra k odletu. Po odbavení se zase vlečete nekonečnými chodbami k odletové bráně, kde pro letadlo o 150 místech je 40 sedátek.

Rád poletím z malého letiště o třech, nebo čtyřech stojánkách a i kdybych si měl zavazadlo odnést k letadlu sám, mám nohy a ruce a neříkám tomu nepohodlí.

+9/−10
doporučit
12.4.2018 8:44

J83a94n 11B60o80r54e91c49k44ý 8706727945490

Myslím, že Vodochody je rozumná volba pro lowcosty a charterové lety. Ruzyně nemusí stavět další runway a bude klid. ;-)

+3/−4
doporučit
12.4.2018 9:41

M63i39l88a43n 43L77i74n88h65a46r95t 8674436487136

Tak jestli to stihnou postaviti k 30. výročí předání moci, bude to příležitost k oslavám. Václav by mohl na vteřinku obživnouti, aby viděl, jak již naše země vzkvétá...Terminál z plechových kontejnerů, to je teda síla...:-/

+1/0
doporučit
12.4.2018 16:36

J80o20s46e50f 91V87o29s59i51c13k89y 4343447256753

Vzdyt tohle se ve svete davno pouziva. Hlavni letiste musi mit nejakeho low cost konkurenta, jinak jsou ty poplatky neunosne. Jiz dnes platite v pripade kratkeho letu vice za ty 2 letiste, nez za samotny let !

+1/0
doporučit
12.4.2018 12:47

J74i94ř59í 40M60a73c39e70k 3495645984761

Cestoval letadlem je levnější než vlakem. Například do takové Paříže či Říma i několikanásobně. Potom nechápu, proč za občerstvení na letišti zaplatím mnohem více než na nádraží.

+1/−4
doporučit
12.4.2018 7:54

I27v58a15n 92D47í16t88ě 1676335334319

Perex" "Ruzyně vs. Vodochody...".

Myslel jsem, že je to Letiště Václava Havla. Když už se ho tak kdysi rozhodli přejmenovat, tak to vážení novináři používejte důsledně, ať už se jménem souhlasíte nebo ne.

+1/−6
doporučit
12.4.2018 9:27

V12á60c44l78a47v 39V52a52n40ě73k 2883703118181

Řešení je rozvoj regionálních letišť.

Třeba do Krumlova trajdá každý den několik desítek autobusů plných Korejců a Číňanů, kteří by mohli letět přímo do Českých Budějovic a tak ulevit Praze.

Stejně jako jsou v Německu regionální letiště poměrně dost vytížené.

0/−5
doporučit
12.4.2018 8:56







Najdete na iDNES.cz