Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tesla se dál propadá do ztráty. Musk se dotazům na tělo vyhnul

Americký výrobce elektrických aut Tesla Inc. hospodařil v prvním čtvrtletí s rekordní ztrátou 709,6 milionu USD (15,2 miliardy Kč). Ztráta se prohloubila z loňských srovnatelných 330,3 milionu USD. Elon Musk na tiskové konferenci označil dotazy analytiků, proč se jeho společnosti nedaří, za „nudné.“

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12a47n 35C21e78p73e41k 1744316880

A letadlo letí dál a pojídá další a další peníze investorů. Zisk stále v nedohlednu. Jen x let miliardové ztráty.

+1/0
4.5.2018 12:11

J60a55n 55V46a23c84h47u66d32a 7602126197898

Už to zavřete...Rv

+2/0
4.5.2018 8:38

J21i70ř76í 33B30r30u53t67o95v74s96k94ý 2880768602180

Elektrotunel

+2/0
4.5.2018 8:31

M84a19r21e28k 72J33a71n18e84č55k77a 1447296533261

Jedna věc se Muskovi musí nechat, daří se mu oddalovat krach až neobvykle dlouho. On pro přežití hlavně potřebuje silného partnera se zkušenostmi v autoprůmyslu, který by mu pomohl vychytat nemalé nedostatky a nakopnout pořádně výrobu. Geeky možná stále vodí za nos, díky jejich zaslepenosti, ale i těm jednou dojde, že je něco špatně ;-)

+7/0
3.5.2018 21:59

A45n24t74o18n69í82n 30S13v53o64b40o35d11a 3774263209492

Toyota mu zpočátku pomáhala, ale potom se něco stalo, že se stáhla a začala investovat do vodíku, asi zjistili, že to není ta ideální cesta, Toyota nechce promarnit peníze, vyrábí to, co prodává se ziskem :-)

+2/0
3.5.2018 22:04

J71a43n 82V50á10c62l35a61v65í15k 3562956811599

Kolik že Toyota prodala těch vodíkových zázraků?

+1/0
4.5.2018 1:33

A20n28t29o60n68í33n 44S72v23o20b10o50d44a 3524293279532

Proč do vodíků investuje Honda, Mercedes, Hyundai? Státy začaly podporovat vodík, do kterého se levně akumuluje energie když fouká vítr a nebo příliš svítí slunce, v ten okamžik je elektřiny nadbytek a prodává se levně

+1/0
4.5.2018 8:29

J54a29n 75V65á12c43l76a73v79í90k 3672686301939

Moc netuším, možná kvůli některým státům, které ve vodíku utopily miliardy a budou legislativně přes kvóty tlačit, aby ty peníze nebyly vyhozené?

Nakonec ta levná akumulace je tak výhodná, že se dnes vyrábí vodík primárně ze zemního plynu.

0/0
4.5.2018 8:59

A51n87t58o82n39í29n 28S16v90o29b20o74d59a 3164373489242

V Austrálii z uhlí, v Norsku z elektriky, ceny podobné

0/0
4.5.2018 9:08

J61a24n 70V13á75c64l15a65v98í53k 3932656881669

Jenže Norsko skoro nevyrábí elektřinu ze zmiňovaného větru a slunce ... a i tak jim tam frčí víc elektromobily.

0/0
4.5.2018 10:48

J98a42n 29V42á81c23l58a77v38í94k 3702896551479

... bateriové elektromobily

0/0
4.5.2018 10:48

A95n52t56o62n15í40n 60S40v81o78b89o73d87a 3784623649222

Norsko mám obrovské výkony z vodních elektráren, ty se také špatně regulují, když je spousta vody, potom se vodík zdá dobrou volbou na uskladnění energie, lze převážet i skladovat

+1/0
4.5.2018 12:09

J46a19n 45V37á88c80l50a41v78í87k 3642166911369

Pokud je přítok, tak se vodní elektrárny regulují velmi snadno. Pokud není, tak Vám výroba vodíku pro auta moc nepomůže...

0/0
4.5.2018 15:40

A90n34t55o60n80í45n 96S68v21o12b75o83d70a 3414403349642

Voda je hlavně na jaře, zbytek roku je to slabší, takže to je jako naše přehrady, na plný výkon jedou jen občas

0/0
4.5.2018 20:07

M39a12r55t82i77n 68B47a34r38t91e76k 5157461901253

A proto Toyota uzavřela smlouvu s Panasonicem o dodávkách baterií?

0/0
4.5.2018 7:40

A75n19t69o13n12í80n 16S32v23o85b38o98d40a 3294693479642

I vodíková auta a hybridy jako Prius potřebují menší baterie

0/0
4.5.2018 8:05

Z93d26e33n75e67k 71N61o32v10o77h12r75a58d44s81k19ý 6971774330495

Nechápu kolik lidí Tesle přeje krach. Jsou snad nespokojení zákazníci? Nebo co je kromě závisti k tomu vlastně vede? 8-o8-o8-o

0/−1
3.5.2018 20:03

J25a57n 55V68á97c52l11a71v46í33k 3472106911469

Proč hned závisti? Někomu se třeba nelíbí, že je firma přisátá na veřejné rozpočty, někdo jiný si možná bere osobně, když mu někdo s úsměvem lže, a další zase nemá rád sekty...

+4/0
3.5.2018 22:39

A85n76t53o59n80í91n 46S37v44o19b54o98d23a 3174353329812

Továrna měla kapacitu 500 000 aut ročně, tedy když ji Toyota prodávala Tesle..........

0/0
3.5.2018 18:37

J83a86r38o66m26í92r 83M60a19y25e91r 1341562759408

Ty otázky na které investorům neodpověděl byly dvě:

1) Za jakých podmínek bude Tesla navyšovat kapitál - Musk tvrdí, že Tesla navýšení nepotřebuje, protože Q3, Q4 bude vydělávat.

2) Jaký je poměr konverze z rezervací objednávek Modelu 3 (který je cca 500k) na koupi auta - V současnosti se odhaduje cca 30-40%, což znamená, že by měl problém s poptávkou už při výrobě 5k/týden

Čím ovšem celou konferenci korunoval - Na konferenci mu volalo předem vybraný youtuber, který vlastní 50 akcí a má cíl 2300USD/akcie (teď je cca 270USD). S ním se tam bavil 20 minut. Asi jeho otázky byly více "cool".

Navíc dle hlasu to vypadalo, že ten chlap byl pod vlivem. Drog či alkoholu. Těžko říct.

+5/0
3.5.2018 17:56

V39l34a95d81i26s61l91a56v 95Ž64i76d62e32k 3698180900

I snílci někdy procitnou.

+5/−1
3.5.2018 17:28

D27a47v20i40d 73K68n63a11p88e24k 8927644986615

Jsem zvědav, jak dlouho budou investor držet to letadlo nad vodou. A co se stane, až padne. Dalš)I hospodářská krize?

+1/0
3.5.2018 17:09

V76l35a92d61i74s66l41a93v 92Ž57i86d15e22k 3158340450

Nic se nestane, je to jen jedna ne moc významná firma. Asi desetkrát menší než GM.

+1/0
3.5.2018 17:28

J87a94n 42V61á69c63l47a83v23í90k 3242656171569

Tak něco se asi stane - Tesla je co do tržní kapitalizace jedna z největších automobilek. Sice nic moc nevyrábí, ale někdo vlastní její nadhodnocené akcie ... a ten někdo bude muset hodně odepisovat.

+1/−1
3.5.2018 18:19

A96n89t66o80n71í21n 63S69v92o82b97o65d71a 3524973789742

u ENRONu se odepsalo také hodně...

+5/0
3.5.2018 18:39

J16a23n 83V12á86c40l62a73v80í91k 3402906211289

To jste mě uklidnil, to nemohu říct.

+1/−1
4.5.2018 1:26

P56e80t12r 43B31á97č64a 8175436785165

Krachni konecne.

+2/−5
3.5.2018 16:27

J32a30n 97F98r69i64d85r57i28c70h 6675378809893

Když prokázal, jak je ta technlogie použitelná, tak ji mohl přihrát k zaběhlé automobilce. Tesla se teď během pár let chce naučit vše, co už velké automobilky dělají třeba i století. To nejde při vší snaze bez problémů takto rychle dohnat.

+9/0
3.5.2018 15:51

V75á81c78l83a80v 11S95v22o89b66o73d60a 3341519970720

stačí přetáhnout lidi od zavedených firem

0/−4
3.5.2018 15:57
Foto

R72a91d85i46m 79K95r83o66u57t71i42l 7910501636699

Myslíte, že špičkoví odborníci v jiných automobilkách nemají ve smlouvách zákaz výkonu činnosti u konkurence po ukončení pracovního poměru? Zcela určitě mají a otázka je, jestli se snílkovi Muskovi vyplatí platit za porušení klauzule pokuty konkurenci.

+5/0
3.5.2018 16:21

J33a82r71o63m69í83r 27M66a95y37e47r 1481962129578

S velkou pompou nabrali lidi jako Peter Hochholdinger (Audi, manažer výroby), což je třeba člověk který ví jak dělat auta. Problém ovšem je, že Musk má svoji představu jak to chce vyrábět (všechno automatizované) a nerad slyší od jiných lidí, že něco nejde.

Což může být pro lidi, kteří mají zkušenosti a vědí, že některé prvky výroby mají limity, dost frustrující. A proto je možné vidět jak si v Tesle manažeři podávají dveře, a aby celý organigram Tesly na nejvyšších pozicích obsadil Musk a plácal se v tom bordelu sám.

+1/0
3.5.2018 18:10

A73n28t82o67n46í25n 39S17v26o82b94o42d14a 3844263399632

Musk koupil továrnu od Toyoty s kapacitou výroby 500 000 aut ročně, léta spolupracoval s Toyotou, ale ta odešla a prodala akcie Tesly. Proč asi?

+2/0
3.5.2018 18:41







Najdete na iDNES.cz