Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J86o22s59e93f 96N83a44j28m56a96n 4400216436442

Na STK musí, jenom ne na emise. Ten nadpis je úplně mimo. Doufám, že autorovi seberou prémie, způsobil mi totiž předčasnou radost. I když se mi to už od začátku nějak nezdálo.

+55/−1
doporučit
8.5.2018 6:16

M63i55l23a75n 92V13o22l72e57k 5319823866159

Hlavně aby je konečně začali kontrolovat na hluk.

+31/0
doporučit
8.5.2018 8:18

M25a16r21e77k 14S74a41j13d43a 2645230346928

Ten zaver je kouzelnej... Velice casto normy nesplnovaly, tak ty kontroly zrusime, aby nedochazelo k podvadeni? Kde to jsme?!

+38/−2
doporučit
8.5.2018 6:44

Z89d93e24n15ě65k 69T55r32u61t20n57o80v17s21k93ý 7233633376210

CO TO JE ZA TITULEK.... Už toho gaunera, co vytváří titulky vyhoďte.....

+23/−1
doporučit
8.5.2018 7:33

M78a28r22t44i28n 35K46ř11í40ž 9293902980517

Emise mi nevadí, ale co třeba povinné měření hlučnosti? Snad existují nějaké hygienické normy, nebo ne?

+42/−6
doporučit
8.5.2018 6:31

M98a22r27e58k 51G64a22j41d81a 4623944636962

Hlavně by se měla omezit hlučnost.

+21/−1
doporučit
8.5.2018 9:37
Foto

M95i62r47o88s78l36a12v 24S24t70e80i78n86e39r 4330542900416

Emise třeba Harleye nejsou problém, ve velkých městech se vyskytnou jenom vzácně, zpravidla na promenádách. Na okreskách a dálnicích zase způsobí jenom minimální emisní zatížení.

U STK mají majitelé těch silných strojů opět nasazené tlumiče, ale v průběhu léta mnozí jezdí bez nich- kvůli "soundu". Proto je třeba nejenom policejní měření rychlosti, ale i intenzity zvuku, což dnes jistě není technický problém.

Nápadně hlasité motorky ;-O patří na mimořádnou kontrolu do STK, bez možnosti manipulace před měřením- t.j. musí být odtaženy odtahovou službou. To by ten špás silně prodražilo a výlet rapidně ukončilo.

+21/−2
doporučit
8.5.2018 8:21

M29i58l39a18n 98K75r64á22l 8723978771951

Lživý nadpis, na STK se bude muset a jelikož mám několik let velké motocykly nikdy jsem na emise s nimi nechodil, takže jaký změny sakra?8-o

+13/0
doporučit
8.5.2018 7:13

J65a27n 80C31h38o82b63o50t 5503638959367

Takže to shrneme: povinnost se nikomu nehodí, STK to stojí námahu a moc na tom nevyrejžují a navíc některé stroje nevyhověly (jaký div!) a někteří zkoušeli podvádět, tak pozor, celou kontrolu zrušíme a necháme všechny vzduch špinit zcela nekontrolovaně?

To mi z toho teda přechází zrak...

+16/−3
doporučit
8.5.2018 7:52
Foto

P64e34t88r 86J90a31n75á15s66e87k 7632707332657

Hodinky jako holínky, to je jedno, obojí se natahují! Dnešní redaktoři jsou samé "rychlokvašky", které neumí pořádně ani pravidla českého pravopisu, natož význam slov. Hlavně, že napíšou nějako kravinu a tu rychle uveřejnit!

+11/−1
doporučit
8.5.2018 6:35

L47i19b90o15r 44F51o75l63t50ý28n92e27k 2836105917904

"Velice často se totiž stávalo, že kontrolované stroje neplnily stanovené emisní normy, čímž vznikal velký prostor pro korupční jednání."

Tak to měření zrušíme. Tuhle logiku nechápu.

+10/−1
doporučit
8.5.2018 10:54

J66a44r82o80s98l33a47v 95D50o39š20e52k 7649638164404

Nechápu proč taková úleva? Navíc bych rozhodně zavedl poviný test hlučnosti, cokoliv nad určitý limit bych zakázal. Tím by odpadla tak polovina těch nesmyslně uřvanejch strojů.

+10/−2
doporučit
8.5.2018 10:24

T47o18m26á93š 53K21u70c21h32a10ř 3597311968321

Mimochodem, taková auta jako Š120, či Favorit už by také na emise nemusela, když se vyskytují vzácně, ne? ;-)

Ono je to tak, že emise měly smysl u karburátorových aut, kde se zavrtělo šroubem na karburátoru a emise se seřídily (kdo tomu rozuměl, tak tím zase otočil zpět, protože to na chudou směs nejelo). Ale dneska není co seřizovat, dneska to auto prostě projít musí, protože jinak je na vyhození. Takze úplatky, úplatky, úplatky..

+7/0
doporučit
8.5.2018 10:29

P17e64t68r 20S66o22k55o15l 8572231707941

Nepřijde mi to fér, ať je váha jakákoliv. To by mohli zrušit emise pro stará auta, těch také už moc nejezdí.

+6/0
doporučit
8.5.2018 9:51
Foto

J64i14ř41í 32D98v86o22ř61á78k 5745839960468

Pan redaktor konečně zjistil, že mezi STK a SME je podstatný rozdíl.

+6/0
doporučit
8.5.2018 9:15

P54e73t71r 57B97a73u26e97r 9270325547839

Ta legislativa ohledně ctyrkolek je úplně trapná. Stačí žlutá SPZ a nemusím nikam. A bílou mi už nedají, i když bych na technickou poslušně dojel. A je zcela v pořádku, že k takové změně dojde. Stanice měření emisí nejsou připravené a stroje, o které se tu jedná, mají v porovnání s automobilem směšný roční nájezd km, respektive motohodin.

+6/0
doporučit
8.5.2018 6:20

V53l96a92d84i41m59í12r 33F58i55a66l79a 3986112713189

Motocykl nad 400 kg? Kolik takovych je? 8?

Mam docela tezkou motorku Suzuki 1200 GSX vazi 260 kg.

To je zase clanek o hoxxu

+7/−1
doporučit
8.5.2018 9:20

P45e53t41r 80B70á72č21a 8485836565595

a kdy se konecne ulevi autum aby tam netravili dovolenou?

+5/0
doporučit
8.5.2018 11:14

P48e53t95r 47E81b85r 2482550893290

Každé opatření,které něco nezpřísňuje nebo nebo nenařizuje nová omezení vítám. Prosím pány poslance, aby se zamysleli například nad již schváleným zákazem používání namontovaných a provozovaných kotlů na dřevo a uhlí, nad omezeními pro podnikání v mnoha oborech. Nesmyslné a drahé profesní průkazy a povolení pro dopravce nebo normy pro produkci potravin, které neumožňují "domácí výrobu", homologace vozidel a další a další. Za čas tu zbudou jen obří firmy, veškerá malovýroba vymizí.

+5/0
doporučit
8.5.2018 9:57

P76e46t24r 80B73á87č98a 8175906585965

„Motorkářům jsme chtěli vyjít vstříc. Dnes se jedná z větší míry o hobby záležitost s dobrým servisem.

Mimochodem tohle plati i pro nadsence s tuningem a ten tady posledni leta dokonale zabijite.

+3/0
doporučit
8.5.2018 11:21

T12o17m62á73š 89K73u22c79h85a54ř 3107841108631

Ovšem na to, že se jedná o hobby záležitost mají řidiči motorek vzhledem k jejich poměru ná silnici snad 100 x vyšší úmrtnost/úrazovost, než ostatní ůčastníci silničního provozu. To zase není taková maličkost, že by se to dalo ignorovat. Kdyby došlo k 25% nárůstu úmrtnosti u osádek aut, okamžitě EU navrhne jako opatření povinně přidat 10 airbagů. U motorek se to tak nějak toleruje..

Mimochodem, kolik hvězd mají motorky v nárazových testech? ;-)

+6/−5
doporučit
8.5.2018 10:22

T78o61m18á83š 93J60o55u81s88k68ý 6160264

Cože? Místo toho, aby motorkáře pořádně zmáčkli kvůli extrémnímu hluku, tak jim ještě seberou povinnost kontroly zplodin? Rozhodně zavést měření hluku motoru, a pokud hluk překročí hlučnost běžného auta, tak motorku vyloučit z provozu.

+7/−7
doporučit
8.5.2018 11:51

A98l96e84š 22J41a92n97á62č46e45k 3433724916213

No leckteré motorky mají spotřebu větší než moje auto, takže asi i emise, tohle mi při bu..raci výrobců aut a jejich majitelů příjde nefér krok :-(

+7/−7
doporučit
8.5.2018 8:28

P36e75t14r 73K75r61á24t27k93ý 5369896326961

včera návštěva STK+emise s osobním vozem, příjezd ráno v 6.30 (otvíračka až v 7hod) - přede mnou už fronta cca 30 aut a byl jsem v podstatě poslední, koho vzali, odjezd v 16.00 hod odpoledne, takže celý den čekání ve frontě, než se dostanu na řadu! připadal jsem si jako za komunismu, u konkurence v okolí je to prý stejné, všude fronty...Mezitím samozřejmě sem tam auta známých, co šla přednostně, ale namítejte proti tomu něco, když prostě to potřebujete mít a není prakticky možnost volby. Děkuji, pan ŤokuRv

+4/−2
doporučit
8.5.2018 12:05

P96e51t30r 28H93o67r72á73k 1249943729234

Čistoté ovzduší by prospěla jedna jediná mobilní stanice, co by namátkové ověřovala emise. Myslím, že bychom se divili. Nevěřím, že na stanicích to neprojde, český člověk si vždy nějak poradí, aby nemusel moc investovat.

+3/−1
doporučit
8.5.2018 8:10







Najdete na iDNES.cz