Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J11a75n 12H11a54ž34m34u56k31a 6543716455

Za 25 minut a 25 let.:-P

+62/0
doporučit
17.5.2018 6:53

F49r56a98n85t88i24š87e86k 94V60a56n87ě17k 1457274257297

To se toho od roku 1996 udělalo.

+47/0
doporučit
17.5.2018 6:26
Foto

J82i87n44d30ř67i38c12h 74L47n41ě19n96i34č90k31a 5493401449

Tak schválně, co bude dřív? Přesun nádraží v Brně, rychlodráha na letiště v Praze, nebo rozlousknutí kvantové teleportace?

+45/0
doporučit
17.5.2018 8:40
Foto

D62a67n 98R98u66b26í81n 4193503299

Taxikářská lobby už chystá blokaci Prahy kvůli nekalé konkurenci!

+53/−1
doporučit
17.5.2018 7:30

J23a93n 19V17o18s36a47t66k37a 1242818273961

Ty termíny jsou naprosto šílené :-( Tímto tempem Praha naprosto zaostává. Západ nikdy nedozeněme!

+53/−1
doporučit
17.5.2018 6:27
Foto

P21a50v82e78l 89M70a68c34h48a76č10e64k 5561292833

Stavba bude stát 30 mld...... To je velmi odvážné tvrzení. :-)

Odhaduji to ve finále tak kolem 50 mld.

+42/0
doporučit
17.5.2018 5:48

J30a28n 47P57a87l81á61t 3535322118876

Elon Musk vysle cloveka na Mars driv, nez mi postavime koleje na letiste.

+42/−2
doporučit
17.5.2018 7:33

J96a52r64e21k 25O62b44d70r87ž57á83l46e91k 6489807936739

Bavím se...

Oni postaví vlak na letiště, který bude zastavovat co pár km... Ještě bych pochopil jednu zastávku pro přestup na metro, než, jestli vůbec, se protáhne metro na letiště. Ale jinak to má být absolutně přímé spojení do centra bez zastávek a max. 15 minut. Když to pojede 30 a více minut, tak je to vyhozenych 30 mld. To můžu jet metrem na Veleslavín a zbytek busem.

Líbí se mi evropská letiště... Chceš přímo do centra jedeš vlakem bez zastávky. Chceš vystoupit po cestě jedeš bus nebo metro. Zcela logické a účelné.

+34/−4
doporučit
17.5.2018 7:47

A26d18a52m 61M17a63l45ý 4190757332391

Proč by zahraniční firmy nemohli najmout české autorizované inženýry?

Je to diskriminace, když chce stát, aby byli inženýři autorizováni? Pokud ano, pak tato diskriminace trvá už od roku 1992, kdy byl schválen příslušný zákon. Od té doby je inženýrúm diplom na nic. Musí se stát členem mafie, chtěl jsem říct komory autorizovaných inženýrů. Pak teprve mohou dělat, co se na VŠ naučili. [>-]

+18/0
doporučit
17.5.2018 6:43

P24e58t95r 59M76o11l72á26k 9688361617474

Zacatek stavby odhaduji někde kolem roku 2050 a dokončení v roce 2095. Cena se díky délce a problémům s pracemi vyšplhá na nějakých 120 miliard. To je můj střízlivý odhad.

+19/−1
doporučit
17.5.2018 7:02

J29o85s41e35f 45H80ř55e19b16í87č87e37k 7236583360892

Na ministerstvu dopravy mají nějakej mejdan, ne? Včera dálnice kolem celé republiky, dneska vlak na Ruzyň. Co přijde zítra? Kanál Labe - Odra - Dunaj?

+10/0
doporučit
17.5.2018 9:15

V87í28t 12S48v38o14b56o38d60a 7348691896749

Tahle Kotasova vizualizace ala tramvajová trať na Barrandov je dost děsivá. Doufám, že to není definitivní podoba tratě a ještě bude vyhlášena architektonická soutěž.

+11/−1
doporučit
17.5.2018 8:29

M64i34r46o64s69l32a74v 74M38i10č38á30n 5239328360709

a co taxikáři,už stávkují a blokují dopravu?

+11/−1
doporučit
17.5.2018 8:25

J68a46r27o74s82l37a50v 34K22a18d25l38e12c 5731219202641

A už mají posvěcení od taxikářů.;-D

+8/−1
doporučit
17.5.2018 7:38

M43i51c62h50a71l 52J36u60r24s59a 1286731276241

Každé normální město by na letiště dotáhlo metro, ale to by asi dávalo moc smysl a to u nás nejde.

+25/−14
doporučit
17.5.2018 7:09
Foto

P81ř30e66m90e87k 51H25o91m37o83l21a 5518615175466

Tohle uz ani neni vtipne....

+6/0
doporučit
17.5.2018 7:23

T71o63m 87S27e64h79n80a72l 4301964925906

Nerozbihal se uz tak pred deseti lety?

+6/0
doporučit
17.5.2018 7:13

A23l67o76i32s 60H93a92v43r18a44n81e33k 9675491516246

To taxikáři nikdy nedovolí!!;-D

+5/−1
doporučit
17.5.2018 8:53
Foto

R77o38m29a90n 29M24e51i95d39l 2559629447106

Takže zůstaneme za opicema.. všechny normální země mají metro - dokonce i to Bulharsko.. asi nejsme taková turistická destinace, když nedopřejeme lidem pohodlný přesun metrem (což bezesporu je, protože přestup mezi různymi typy mhd je vždy horší)... no jo no... dalo se to čekat!

+13/−13
doporučit
17.5.2018 6:58

R56a46d93i93m 60S11i33m59u61n60e56k 2670730376374

a na tu vlakovou zastávku na letišti se dostanou autobusem, nebo to bude třeba jenom kilometr pěšky?

nyní to trvá autobusem + metro mustek - 35 minut... jakou tohle přinese výhodu za ty prachy?

pracuji v cestovním ruchu a všichni turisti si chválí super spojení mhd na letiště...

+4/−1
doporučit
17.5.2018 9:28

J80a64n 59D25a37n65í94č90e76k 3110715984267

Proč, proč, proč dráha se ptám, když tam jednoduše můžeme udělat metro ..ale to by bylo moc jednoduché a v klidu pod zemí co..

Tak nebo můžeme udělat tu dráhu jen do půlky a pak třeba zbytek dojet trolejbusem, ať je to úplnej chocholouškov.

Ještě mě napadla lanovka z Petřína. Hezky s kufrem na Petřín a pak tradá lanovkou na letiště :)))

+12/−13
doporučit
17.5.2018 7:55

J79a92n 14K41r57k 1421607973872

Od 90. let plati, ze stavet se rozhodne zacne 3-5let od ted. A potom, ze politici meni nazory!

+3/0
doporučit
17.5.2018 9:03

D38a17n47i28e63l 26A77d72a33m 2547850241253

Co to je "posvěcení"? (...aby měl dodavatel posvěcení České komory akreditovaných inženýrů a techniků).

Kdyby trať vedla po povrchu, tak by lidé koukali z oken do zeleně v nezastavitelném ochranném pásmu dráhy. Až bude schválena trať tunelem, tak bude možné zastavět i ochranné pásmo současné dráhy a lidé se budou dívat do oken novostaveb. Např. v nově plánovaném bytovém areálu na pozemcích bývalé teplárny ve Veleslavíně, kde byl v nákupu pozemků tepláren zaangažován i bratr radního pro dopravu a poslance...

+3/0
doporučit
17.5.2018 7:32
Foto

I73v95o 46P17e44t61e55r27k92a 4886125177789

www.stream.cz/blanik/10005422-motol-konecna-stanice

+2/0
doporučit
17.5.2018 9:49

R68a56d25e19k 41J76a38n91a36t52a 9765196124772

"Železniční spojení na pražské letiště je letitý projekt, který byl původně zamýšlen jako rychlodráha. Nyní se připravuje v mnohem méně ambiciózní podobě elektrifikované dvojkolejné trati spojené s­modernizací nevyhovujícího spojení do Kladna."

---------

Opět ten novinářský blábol. Tato trať měla být vždy modernizována do podoby normální příměstské tratě (taková jako jsou ostatní v Praze). V návrzích se pouze diskutovalo o tom, které části zahloubit a které ne.

"Rychlodráha" je nesmyslný pojem, který byl protlačovaný odpůrci modernizace, aby proti projektu poštval veřejnost, a nemá žádná odborný obsah, takže rozhodně nelze prohláčovat cokoliv o "méně ambiciózní podobě".

+2/0
doporučit
17.5.2018 9:46







Najdete na iDNES.cz