Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J67a45n 40H15a31ž86m12u91k48a 6943216655

Za 25 minut a 25 let.:-P

+61/0
doporučit
17.5.2018 6:53

F45r24a69n30t30i62š30e41k 24V83a38n28ě78k 1957174467227

To se toho od roku 1996 udělalo.

+47/0
doporučit
17.5.2018 6:26
Foto

D93a26n 48R81u57b33í10n 4223643739

Taxikářská lobby už chystá blokaci Prahy kvůli nekalé konkurenci!

+53/−1
doporučit
17.5.2018 7:30

J17a46n 87V60o96s56a55t67k42a 1212138353611

Ty termíny jsou naprosto šílené :-( Tímto tempem Praha naprosto zaostává. Západ nikdy nedozeněme!

+53/−1
doporučit
17.5.2018 6:27
Foto

J28i83n53d30ř32i45c87h 81L14n53ě67n48i81č55k91a 5373771819

Tak schválně, co bude dřív? Přesun nádraží v Brně, rychlodráha na letiště v Praze, nebo rozlousknutí kvantové teleportace?

+43/0
doporučit
17.5.2018 8:40
Foto

P69a32v16e73l 72M81a72c34h91a26č76e32k 5921912713

Stavba bude stát 30 mld...... To je velmi odvážné tvrzení. :-)

Odhaduji to ve finále tak kolem 50 mld.

+41/0
doporučit
17.5.2018 5:48

J80a60n 98P53a79l42á73t 3815272258186

Elon Musk vysle cloveka na Mars driv, nez mi postavime koleje na letiste.

+41/−2
doporučit
17.5.2018 7:33

J19a77r37e33k 49O93b68d38r40ž11á69l12e17k 6309377406739

Bavím se...

Oni postaví vlak na letiště, který bude zastavovat co pár km... Ještě bych pochopil jednu zastávku pro přestup na metro, než, jestli vůbec, se protáhne metro na letiště. Ale jinak to má být absolutně přímé spojení do centra bez zastávek a max. 15 minut. Když to pojede 30 a více minut, tak je to vyhozenych 30 mld. To můžu jet metrem na Veleslavín a zbytek busem.

Líbí se mi evropská letiště... Chceš přímo do centra jedeš vlakem bez zastávky. Chceš vystoupit po cestě jedeš bus nebo metro. Zcela logické a účelné.

+34/−4
doporučit
17.5.2018 7:47

A16d30a14m 10M87a15l18ý 4730737222681

Proč by zahraniční firmy nemohli najmout české autorizované inženýry?

Je to diskriminace, když chce stát, aby byli inženýři autorizováni? Pokud ano, pak tato diskriminace trvá už od roku 1992, kdy byl schválen příslušný zákon. Od té doby je inženýrúm diplom na nic. Musí se stát členem mafie, chtěl jsem říct komory autorizovaných inženýrů. Pak teprve mohou dělat, co se na VŠ naučili. [>-]

+18/0
doporučit
17.5.2018 6:43

P71e90t94r 81M34o78l22á43k 9938901567744

Zacatek stavby odhaduji někde kolem roku 2050 a dokončení v roce 2095. Cena se díky délce a problémům s pracemi vyšplhá na nějakých 120 miliard. To je můj střízlivý odhad.

+19/−1
doporučit
17.5.2018 7:02

J25o72s63e40f 17H54ř77e48b78í53č67e73k 7536503950492

Na ministerstvu dopravy mají nějakej mejdan, ne? Včera dálnice kolem celé republiky, dneska vlak na Ruzyň. Co přijde zítra? Kanál Labe - Odra - Dunaj?

+10/0
doporučit
17.5.2018 9:15

V15í45t 38S66v69o89b26o96d16a 7788541416149

Tahle Kotasova vizualizace ala tramvajová trať na Barrandov je dost děsivá. Doufám, že to není definitivní podoba tratě a ještě bude vyhlášena architektonická soutěž.

+11/−1
doporučit
17.5.2018 8:29

M63i75r42o98s75l35a61v 18M60i49č98á29n 5709728320859

a co taxikáři,už stávkují a blokují dopravu?

+11/−1
doporučit
17.5.2018 8:25

J58a52r66o19s32l27a95v 83K77a29d82l67e10c 5641749552121

A už mají posvěcení od taxikářů.;-D

+8/−1
doporučit
17.5.2018 7:38

M22i27c45h17a34l 54J30u34r76s82a 1596791236121

Každé normální město by na letiště dotáhlo metro, ale to by asi dávalo moc smysl a to u nás nejde.

+25/−14
doporučit
17.5.2018 7:09
Foto

P79ř92e79m20e93k 76H22o31m95o75l77a 5338305335486

Tohle uz ani neni vtipne....

+6/0
doporučit
17.5.2018 7:23

T90o25m 42S74e74h49n47a54l 4121984725526

Nerozbihal se uz tak pred deseti lety?

+6/0
doporučit
17.5.2018 7:13

A16l51o33i26s 72H82a51v70r46a13n87e95k 9315801886776

To taxikáři nikdy nedovolí!!;-D

+5/−1
doporučit
17.5.2018 8:53

R53o90m91a79n 55M84e38i37d56l 2799509587736

Takže zůstaneme za opicema.. všechny normální země mají metro - dokonce i to Bulharsko.. asi nejsme taková turistická destinace, když nedopřejeme lidem pohodlný přesun metrem (což bezesporu je, protože přestup mezi různymi typy mhd je vždy horší)... no jo no... dalo se to čekat!

+13/−13
doporučit
17.5.2018 6:58

R51a55d92i30m 93S69i59m58u71n88e36k 2980520596234

a na tu vlakovou zastávku na letišti se dostanou autobusem, nebo to bude třeba jenom kilometr pěšky?

nyní to trvá autobusem + metro mustek - 35 minut... jakou tohle přinese výhodu za ty prachy?

pracuji v cestovním ruchu a všichni turisti si chválí super spojení mhd na letiště...

+4/−1
doporučit
17.5.2018 9:28

J71a51n 81D94a93n62í25č73e51k 3910125574777

Proč, proč, proč dráha se ptám, když tam jednoduše můžeme udělat metro ..ale to by bylo moc jednoduché a v klidu pod zemí co..

Tak nebo můžeme udělat tu dráhu jen do půlky a pak třeba zbytek dojet trolejbusem, ať je to úplnej chocholouškov.

Ještě mě napadla lanovka z Petřína. Hezky s kufrem na Petřín a pak tradá lanovkou na letiště :)))

+12/−13
doporučit
17.5.2018 7:55

J81a70n 79K61r57k 1111867543262

Od 90. let plati, ze stavet se rozhodne zacne 3-5let od ted. A potom, ze politici meni nazory!

+3/0
doporučit
17.5.2018 9:03

D17a93n80i46e28l 39A28d50a96m 2597890751213

Co to je "posvěcení"? (...aby měl dodavatel posvěcení České komory akreditovaných inženýrů a techniků).

Kdyby trať vedla po povrchu, tak by lidé koukali z oken do zeleně v nezastavitelném ochranném pásmu dráhy. Až bude schválena trať tunelem, tak bude možné zastavět i ochranné pásmo současné dráhy a lidé se budou dívat do oken novostaveb. Např. v nově plánovaném bytovém areálu na pozemcích bývalé teplárny ve Veleslavíně, kde byl v nákupu pozemků tepláren zaangažován i bratr radního pro dopravu a poslance...

+3/0
doporučit
17.5.2018 7:32
Foto

I81v37o 57P55e25t72e73r32k50a 4426225587719

www.stream.cz/blanik/10005422-motol-konecna-stanice

+2/0
doporučit
17.5.2018 9:49

R27a72d29e15k 70J22a93n41a32t41a 9975436714492

"Železniční spojení na pražské letiště je letitý projekt, který byl původně zamýšlen jako rychlodráha. Nyní se připravuje v mnohem méně ambiciózní podobě elektrifikované dvojkolejné trati spojené s­modernizací nevyhovujícího spojení do Kladna."

---------

Opět ten novinářský blábol. Tato trať měla být vždy modernizována do podoby normální příměstské tratě (taková jako jsou ostatní v Praze). V návrzích se pouze diskutovalo o tom, které části zahloubit a které ne.

"Rychlodráha" je nesmyslný pojem, který byl protlačovaný odpůrci modernizace, aby proti projektu poštval veřejnost, a nemá žádná odborný obsah, takže rozhodně nelze prohláčovat cokoliv o "méně ambiciózní podobě".

+2/0
doporučit
17.5.2018 9:46







Najdete na iDNES.cz