- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Boze co to tu je zas za narek ceskych ufnukanku.....co vlastne chcete kdyz zahranicni firmy nakupuji u nas - problem, kdyz ceska firma nakupuje v zahranici tak taky problem???? a pan Vaclavik??? tak myslim ze tak aby to vyhovovalo jemu je nejvetsi cesta do chudoby v eu
Rozprodej finského rodinného stříbra zahraničnímu kapitálu v přímém přenosu. Fini jsou moc velká konkurence, tak prostě koupí finskou firmu, odvezou zakázky a know-how k sobě do východní EU, finskou fabriku zavřou a Fin skončí na dlažbě. V "lepším" případě bude finský dělník potit krev, ale zisky budou odtékat někam do východní Evropy. A co pro Finsko dělá Brusel? Nic, naopak posílá lenivým východoevropanům finské daně. Finsko Finům. Finxit.
Mají obrat tři miliardy korun a 750 zaměstnanců, což v tomhle segmentu je spíše méně než málo. Pokud tam škodovka dodala desítky tramvají a na další desítky má opci s desetiletým servisem tak se dá naopak očekávat, že tam pobočka zůstane minimálně kvůli servisu + úpravám na vozidlech. Servisovat finské tramvaje z Plzně by nebylo zrovna dvakrát efektivní.
A i kdyby ne tak nevím, co se divíte. Přesně takhle to dělají prakticky všechny velké firmy z Evropě a ve světě obecně.
Tak uvidime, za jak dlouho tuhle fabriku zavrou. Takhle totiz Skoda Transportation likviduje konkurenci. Ano, skutecne ta nase ceska plzenska fabrika.