Diskuze

Šinkansenem z Prahy do Ústí nad Labem po nové rychlotrati už za 27 minut

Obyvatelé Ústí nad Labem zřejmě nepřijdou o zastávku vysokorychlostních vlaků spojujících Prahu s německými Drážďany. Jízda vlakem z hlavního města by se do krajské metropole mohla zkrátit z nynějších zhruba 70 minut, které dosahují expresní vlaky, na plánovaných 27 minut u vysokorychlostního vlaku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
SN

No ono je politicky líbivější mluvit o VRT, než přiznat, že je to při dnešní schopnosti něco postavit, ale dokonce i rekonstruovat, nepřekonatelný problém, finance raději nekomentovat.

Měli by se zamyslet, pokud již není trať podél D1, jak vylepšit tu stávající - srovnat úsek mezi Chocní a Ústím nad Orlicí, v některých úsecích přidat kolej navíc, oplotit a zrychlit na 200 km/h, to by bylo reálné v řádu pár let. Rychlovlaky v ČR je do 20 let scifi a mezitím se budeme plácat na stávajícím stavu, který je neudržitelný. Ale český kocourkov je tradiční - jezdit obloukem 255 km z Brna do Prahy za 2:30Rv

0 0
možnosti
PS

Mel jsem to poteseni,ze jsem zkusil rychlostni vlaky v Cine,Korei a Japonsku.

V Cine vlakove spojeni mezi Hangzou a Shangahi zarucuje rychlou dopravu mezi velkomestem a mestem,kde lide jezdi do velkomesta za praci.

V Korei je rychlik popularni pro dopravu na dovolenou. Busan je naherne rekreacni mesto a dopravu mezi ostatnimi mesty.

Japonsko tam me zaujalo spojovani vlaku. Vlakova souprava ktera jede ( z Berlina do Vidne zastavi v Praze a pripoje se dalsi vlakove soupravy,ktere se rozpoji v Brne a dale pojedou do Bratislavy ci Ostravy).

Pritom kdyz se podivame na model v ramci Evropy tak rychlovlaky mohou byt delane i dalkove spoje ktere nebudou stavet v kazde stanici a Brno se muze stat dulezitym spojenim napriklad na ceste do Chorvatska na dovolenou aniz by vlak zastavoval v Praze.

Pak ta cesta pekne utika az jsem si rikal,ze je to skoda na ni nestravit vice casu.

0 0
možnosti
PS

Zakladni problem cechu je,ze koukaji na sebe jen na sebe a ne jako na celou Evropu.

Radeji pojedu rychlikem do Parize nez letadlem a casove me to vyjde nastejno.

Clanky o letectvi rikaji,ze vzdusny prostor bude do budoucna vice zahusteny tudiz rychlostni doprava bude dalsi.

Bussnis plan na 5 let ? to je jako jedno volebni obdobi... Korejci planuji na 25 let dopredu.

0 0
možnosti
JP

To se dřív vrátí Halleyova kometa, než u nás budou Šinkanseny. :-) Leda že by jsme spadli pod Německo, jako 16. a 17. spolková republika, nebo nás zabrali Číńané.....:-/

4 0
možnosti
Foto

J57o71s46e30f 27S22y21s23e92l

22. 8. 2018 11:10

Už vidím naší vládní garnituru, jak něco vyřeší. Akorát mají co psát v novinách.

0 0
možnosti
MR

Jestli je railjet rychlovak, tak potom je rychlovlak i pendolino u nas... oba maji maximalku 230km/h a oba jezdi v CR max. 160...

0 0
možnosti
ŠF

Koukám, že už i Prchalovi došlo, že "Dálnice!Dálnice!" mu už nikdo nesežere...

0 0
možnosti
RM

To dřív technici vyvinou teleport, než se na tohle seženou všechna povolení.

10 0
možnosti
JM

a potíže zelených mužíčků:-P

0 0
možnosti
ZS

Hudba budoucnosti a kecalů z prodané nevěsty. ..... bla, bla, bla ... Ona se nedokáže postavit ani D35 a bude se blábolit o vysokorychlostních tratích. Zde nedokáží ani narovnat trať mezi Brandýsem a Ústím. O trati z Prahy do Berouna ani nemluvě. Hlavně když je o čem psát.

10 0
možnosti