Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a94r62o90s90l92a12v 32Z30e12m61a77n 1636736789798

Rok 2275

1) stát vyhrává spor s "ochránci" přírody, stavební povolení je platné

2) stát vykypuje pozemky

2305:

1) stát se dohodl s posledním majitelem pozemku, za 15m2 nabídl půl republiky, dohoda je platná

2) slavností uložení základního kamene

2325

1) stát dokončuje plánovanou trať z aglomerace Adamov (vznikl sloučením Brna a okolních obcí v roce 2139) do aglomerace Bohumín (sloučení Bohumína, Ostravy, Karviné a Jastrzebie a přilehlých obcí v roce 2111)

2) Evrospko-asijká unie potvrdila řádné vyčerpání dotací, odevzdání Pražského hradu a Korunovačích klenot jako sankce nehrozí

3) slavnostní otevření

2326 1) trať je vyhlášena Evropsko-asijskou historickou technickou památkou jelikož je zbudována dle původní dokumetace z počátku 21. století 2) unie povoluje čerpat dotace na její údržbu 2330 1) stát se rozhodl trať modernizvat 2) památkáří jsou proti, nesouhasí s jejím zánikem 3) proti jsou i ochránci přírody, plánovaná pozemní varianta by prý narušila migrační koridor Vlka beringského, nadzemní zase Eudimorphodonů

+51/−2
doporučit
31.8.2018 6:45

O73t83t48o 44P95o55s40p69í19š63i54l 4514365487458

"Vysokorychlostní trať spojující Brno a Ostravu se během září posune o kousek blíž realitě. Správce železnic vyhlásí výběrové řízení na zpracování její studie."

Spojení těchto dvou vět nemůže snad autor článku myslet vážně.;-D Buď nemá ještě potřebné zkušenosti, aby věděl, jak daleko má studie k realitě a kolik takových studií se ještě příštích sto let může zpracovat, nebo je naivní...:-)

+19/0
doporučit
31.8.2018 7:08

M21i42c80h15a38l 47P82a19l37e21č88e21k 2691558382884

A do ktereho brnenskeho nadrazi bude trat ustit uz se vi?

+25/−2
doporučit
31.8.2018 6:21

J36a42r21o86s34l71a60v 35B14e48d32r30n80a 3386571801927

Ilustracni foto z kabiny 810 (809)... hlavne ze clanek o rychlotratich...

+14/0
doporučit
31.8.2018 6:50

P62e25t65r 31Š91i73m50e36k 2119397176848

trať Brno - Přerov - Ostrava je elektrifikovaná

+12/0
doporučit
31.8.2018 6:22

P66a28v10e63l 34K65o24č92í 9370587860695

Při čtení toho článku zrovna projíždím Rousínovem, vlak se ve čtyřicetikilometrové rychlosti zmítá ze strany na stranu a já málem padám ze sedačky na zem. Ovšem smíchem nad tímto pozdně aprílovým článkem. Teď by to chtělo nějakou dálniční, třeba tu o D52 :-D

+11/0
doporučit
31.8.2018 8:21

J30a79n 33N98e60š87p55o81r 4416398756922

"Teoreticky se tak může stát, že mezi Brnem a Přerovem budou dvě rychlostní železnice."

Prakticky tam ovšem bude ještě pár desítek let jedna pomalostní... V Brně je také teoreticky už spoustu let nové moderní nádraží, byť trochu dál od centra.

+11/−1
doporučit
31.8.2018 8:34

T23o32m15a50s 47N45o97v70a31c27e29k 7801132296272

Tahle trať je ostuda

+7/0
doporučit
31.8.2018 9:07

M14a90r65e10k 34J65a78n60í70k 9937265363502

rychlotrat a na ilustracnim fotu 810 :D

+7/0
doporučit
31.8.2018 7:28

L61e12o35p87o34l69d 20P42r19o52k89e23š 8879984987

Žít Brno připravuje první teleport na světě a tady se bude stavět zastaralá trat pro rychlovlaky jak někde v Japonsku.;-)

+5/0
doporučit
31.8.2018 6:51

J61a13k27u56b 68M38o77u49č73k74a 1676578536539

Přestavba nynější neelektrifikované trati

Cože? Trať z Brna do Přerova je elektrifikovaná a není to vůbec žádná novinka.

+4/0
doporučit
31.8.2018 8:26

R78a53d29o70m29í79r 65K27o55l24e94k 8561929585557

Jestli se nepletu, tak Německo nové úseky buduje na rychlost 300km/hod a rekonstruované úseky na 200-230km/h. A nemusíme nic vymýšlet...;-D

+4/0
doporučit
31.8.2018 7:34

P57a44v52e90l 61L71e41š22t19i92n81s32k33ý 7858245582123

Možná by stačila druhá kolej, aby vlaky nemusely čekat na křížení. Z nějakých 180 jízd nebylo na trase OVa-Brno zpoždění tak 5x. Jinak vždy více než 10 min. A to se nebavím o neustálých přestupech na autobusy v Přerově a pod. Je to veselá trať ;-D

+4/−1
doporučit
31.8.2018 7:56

V62i87l64é72m 46B92a26r78á28k 4956857719426

Plány na zprovoznění rychlovlaků v Česku lze přirovnat ke snaze postavit atomovou elektrárnu v Africe. Po nějaké době bychom místního šamana nalezli v reaktorové nádobě, jeho kozu uvázanou u příruby a nerezové potrubí sloužící jako plot.

Stavba bude probíhat ještě 20 let po slíbeném termínu dokončení, 1 kilometr tratě přijde ne na jednu, ale na pět miliardu korun, vlak pojede klikatě, jelikož místní šíbři využijí situaci ke zpeněžení svých pozemků, průměrnou rychlosti 100 kilometrů v hodině jako za první republiky (koridory jsou toho důkazem) a každý rok se další miliardy utopí v dotacích. Všechno rozkradené, plno lidí s vilami v Monaku a slibovaný výsledek nikde.

V Rusku říkají, mysleli jsme to dobře a dopadlo to jako vždycky.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=603474

+5/−3
doporučit
31.8.2018 9:48

M72i81c83h89a27l 27B33r15ň62á91k 6164214167618

Není nic lepšího než budovat tratě na rychlosti, jakými se jezdilo před 50 lety...

+3/0
doporučit
31.8.2018 8:47

M35a96r42t92i69n 10K45ř54í40ž 9703892830977

Dve tratě davaj smysl. Na každé hlavní nádraží jedna.

+3/0
doporučit
31.8.2018 8:18

P58a73v81e53l 44B36r47n60a 1182503491946

Kde jinde chcete stavět vysokorychlostní železnici než v úseku Přerov - Vyškov ? Podívejte se do mapy je to totální rovina, takže jestli ne tady tak už nikde.

+3/0
doporučit
31.8.2018 8:11

J95a40r77o57m35í72r 65P34e86t64l52a30c63h 2914112415373

Vybudování rychlodráhy s rychlostí 350 km v hod. z Brna do Přerova je pěkná sci-fi, srovnatelná s romány Stanislava Lema či bratrů Strugackých. :-). Při rekonstrukci stávající trati potom Děti Země spolu s Vodou z Tetčic přijdou na to, že se vlastně jedná o neekologický způsob dopravy, kolik brouků se zabije a vyplaší kun a znečistí se voda, že bude zrušena i stávající trať a do Přerova se bude jezdit přes Prahu, či Ostravu :-)

+3/−1
doporučit
31.8.2018 11:11

T36o53m29a36s 43N35o55v88a20c62e76k 7791242746882

Nejsme schopni vyřešit ani Blažovickou spojku / Křenovice a budeme řešit jestli bude 1 nebo 2 tratě... Stav infrastruktury po 30 letech je naprosto katastrofální, doprava násobně narůstá a nic se prakticky neděje. Pár desítek kilometrů, které by se normálně dalo v pohodě dojíždět, trvá dneska klidně hodinu a půl jedna cesta, to se dojížděť prostě nedá (a to neřeším třeba 7 let rozkopanou dálnici do Vyškova, kdo tam dojíždí byť kousek, ví své)

+2/−1
doporučit
31.8.2018 9:15

T90o53m73á13š 14M75a82c44e27j28k72a 6711192387327

Budeme se muset smířit s tím, že to nebude asi nikdy a když to bude, tak už v okamžiku otevření to bude zastaralé a nevyhovující. U nás se totiž nestaví a když ano, tak polovičatě, dlouho a draze. Takzvaná modernizace D1 by mohla být odstrašujícím příkladem celé Evropě jak se to prostě dělat nemá. Oprava D2 je také katastrofa, oprava silnice I/53 Pohořelice - Znojmo je jedna velká ostuda a mohlo by se pokračovat ještě hoooodně dlouho a to jsem jen na Jižní Moravě.

+2/−1
doporučit
31.8.2018 8:41

V80á43c45l28a80v 23P94o75u68s96t52k11a 3460611132

Mají ČD v současné době vůbec vlaky, které těch 300 km/hod zvládnou?

+5/−15
doporučit
31.8.2018 6:13

J57a16n 49D77r41á71b48e37k 6388327608700

A co na to Voda z Otnic? "Žába z Vyškova"? atd. To jsou nejdůležitější lidé, kteří k tomu, mají, co říct.

+1/0
doporučit
3.9.2018 8:07

Š83t19e24f61a83n 78F80r39i95č45a 7782558173766

Myslím, že v České republice je taková stavba vyhazováním peněz. Mosty se budou muset stejně za 50 let zbořit, a kdo ví co ještě dalšího...

+1/0
doporučit
31.8.2018 17:09

J57a97n 43Č17e33k80a97l 7649255254644

Pokud se bude stavět VRT na 300+, pak není modernizace stávající trati potřeba na 200, stačí 140-160 a zdojkolejnit...

+1/0
doporučit
31.8.2018 12:34

J68a59n 89J18e94m18e89l58k62a 1345900

Zase 3 roky nic. Kdyby místo další studie a čekání na další studii udělali alespoň jeden úsek 18 km mezi Vyškovem a Brnem nebo lépe na Němčice, kde se to rozdvojuje. 2 kolejku 200km/h s výjezdovými kolejemi. Ať se aspoň trochu situace za 30 let pohne.

+1/0
doporučit
31.8.2018 9:59



Najdete na iDNES.cz