Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J60a90r22o60s55l64a45v 73Z33e62m77a11n 1176536919358

Rok 2275

1) stát vyhrává spor s "ochránci" přírody, stavební povolení je platné

2) stát vykypuje pozemky

2305:

1) stát se dohodl s posledním majitelem pozemku, za 15m2 nabídl půl republiky, dohoda je platná

2) slavností uložení základního kamene

2325

1) stát dokončuje plánovanou trať z aglomerace Adamov (vznikl sloučením Brna a okolních obcí v roce 2139) do aglomerace Bohumín (sloučení Bohumína, Ostravy, Karviné a Jastrzebie a přilehlých obcí v roce 2111)

2) Evrospko-asijká unie potvrdila řádné vyčerpání dotací, odevzdání Pražského hradu a Korunovačích klenot jako sankce nehrozí

3) slavnostní otevření

2326 1) trať je vyhlášena Evropsko-asijskou historickou technickou památkou jelikož je zbudována dle původní dokumetace z počátku 21. století 2) unie povoluje čerpat dotace na její údržbu 2330 1) stát se rozhodl trať modernizvat 2) památkáří jsou proti, nesouhasí s jejím zánikem 3) proti jsou i ochránci přírody, plánovaná pozemní varianta by prý narušila migrační koridor Vlka beringského, nadzemní zase Eudimorphodonů

+51/−2
doporučit
31.8.2018 6:45

O75t57t50o 62P23o18s43p81í76š93i63l 4634605227348

"Vysokorychlostní trať spojující Brno a Ostravu se během září posune o kousek blíž realitě. Správce železnic vyhlásí výběrové řízení na zpracování její studie."

Spojení těchto dvou vět nemůže snad autor článku myslet vážně.;-D Buď nemá ještě potřebné zkušenosti, aby věděl, jak daleko má studie k realitě a kolik takových studií se ještě příštích sto let může zpracovat, nebo je naivní...:-)

+19/0
doporučit
31.8.2018 7:08

M21i48c18h94a59l 57P67a67l28e10č64e89k 2531378962914

A do ktereho brnenskeho nadrazi bude trat ustit uz se vi?

+26/−2
doporučit
31.8.2018 6:21

J55a65r14o11s86l73a74v 47B82e77d78r77n69a 3806191721497

Ilustracni foto z kabiny 810 (809)... hlavne ze clanek o rychlotratich...

+15/0
doporučit
31.8.2018 6:50

P52e89t67r 44Š95i75m45e18k 2899327616578

trať Brno - Přerov - Ostrava je elektrifikovaná

+12/0
doporučit
31.8.2018 6:22

P27a88v53e78l 12K18o97č56í 9210477460735

Při čtení toho článku zrovna projíždím Rousínovem, vlak se ve čtyřicetikilometrové rychlosti zmítá ze strany na stranu a já málem padám ze sedačky na zem. Ovšem smíchem nad tímto pozdně aprílovým článkem. Teď by to chtělo nějakou dálniční, třeba tu o D52 :-D

+11/0
doporučit
31.8.2018 8:21

J70a22n 80N78e88š96p47o90r 4916508116462

"Teoreticky se tak může stát, že mezi Brnem a Přerovem budou dvě rychlostní železnice."

Prakticky tam ovšem bude ještě pár desítek let jedna pomalostní... V Brně je také teoreticky už spoustu let nové moderní nádraží, byť trochu dál od centra.

+11/−1
doporučit
31.8.2018 8:34

T38o56m58a89s 67N92o96v51a22c88e64k 7871342986672

Tahle trať je ostuda

+7/0
doporučit
31.8.2018 9:07

M71a21r25e38k 14J52a92n72í83k 9947655283912

rychlotrat a na ilustracnim fotu 810 :D

+7/0
doporučit
31.8.2018 7:28

L84e70o65p76o87l16d 49P54r58o18k87e28š 8509944617

Žít Brno připravuje první teleport na světě a tady se bude stavět zastaralá trat pro rychlovlaky jak někde v Japonsku.;-)

+5/0
doporučit
31.8.2018 6:51

J80a57k91u53b 88M39o74u79č75k21a 1956938446839

Přestavba nynější neelektrifikované trati

Cože? Trať z Brna do Přerova je elektrifikovaná a není to vůbec žádná novinka.

+4/0
doporučit
31.8.2018 8:26

R74a94d12o73m14í66r 51K33o87l10e27k 8581229235137

Jestli se nepletu, tak Německo nové úseky buduje na rychlost 300km/hod a rekonstruované úseky na 200-230km/h. A nemusíme nic vymýšlet...;-D

+4/0
doporučit
31.8.2018 7:34

P37a20v63e57l 41L90e35š12t22i39n62s19k89ý 7888645902223

Možná by stačila druhá kolej, aby vlaky nemusely čekat na křížení. Z nějakých 180 jízd nebylo na trase OVa-Brno zpoždění tak 5x. Jinak vždy více než 10 min. A to se nebavím o neustálých přestupech na autobusy v Přerově a pod. Je to veselá trať ;-D

+4/−1
doporučit
31.8.2018 7:56

V14i70l82é22m 85B53a45r38á20k 4576687919366

Plány na zprovoznění rychlovlaků v Česku lze přirovnat ke snaze postavit atomovou elektrárnu v Africe. Po nějaké době bychom místního šamana nalezli v reaktorové nádobě, jeho kozu uvázanou u příruby a nerezové potrubí sloužící jako plot.

Stavba bude probíhat ještě 20 let po slíbeném termínu dokončení, 1 kilometr tratě přijde ne na jednu, ale na pět miliardu korun, vlak pojede klikatě, jelikož místní šíbři využijí situaci ke zpeněžení svých pozemků, průměrnou rychlosti 100 kilometrů v hodině jako za první republiky (koridory jsou toho důkazem) a každý rok se další miliardy utopí v dotacích. Všechno rozkradené, plno lidí s vilami v Monaku a slibovaný výsledek nikde.

V Rusku říkají, mysleli jsme to dobře a dopadlo to jako vždycky.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=603474

+5/−3
doporučit
31.8.2018 9:48

M40i26c60h76a48l 11B42r45ň13á91k 6484914887448

Není nic lepšího než budovat tratě na rychlosti, jakými se jezdilo před 50 lety...

+3/0
doporučit
31.8.2018 8:47

M51a56r60t43i32n 18K14ř53í51ž 9403892510657

Dve tratě davaj smysl. Na každé hlavní nádraží jedna.

+3/0
doporučit
31.8.2018 8:18

P28a28v31e43l 66B19r85n97a 1452583231506

Kde jinde chcete stavět vysokorychlostní železnici než v úseku Přerov - Vyškov ? Podívejte se do mapy je to totální rovina, takže jestli ne tady tak už nikde.

+3/0
doporučit
31.8.2018 8:11

J63a58r75o11m77í43r 30P95e19t92l81a58c23h 2464832315853

Vybudování rychlodráhy s rychlostí 350 km v hod. z Brna do Přerova je pěkná sci-fi, srovnatelná s romány Stanislava Lema či bratrů Strugackých. :-). Při rekonstrukci stávající trati potom Děti Země spolu s Vodou z Tetčic přijdou na to, že se vlastně jedná o neekologický způsob dopravy, kolik brouků se zabije a vyplaší kun a znečistí se voda, že bude zrušena i stávající trať a do Přerova se bude jezdit přes Prahu, či Ostravu :-)

+3/−1
doporučit
31.8.2018 11:11

T73o29m86a95s 44N24o27v80a58c81e81k 7131452156972

Nejsme schopni vyřešit ani Blažovickou spojku / Křenovice a budeme řešit jestli bude 1 nebo 2 tratě... Stav infrastruktury po 30 letech je naprosto katastrofální, doprava násobně narůstá a nic se prakticky neděje. Pár desítek kilometrů, které by se normálně dalo v pohodě dojíždět, trvá dneska klidně hodinu a půl jedna cesta, to se dojížděť prostě nedá (a to neřeším třeba 7 let rozkopanou dálnici do Vyškova, kdo tam dojíždí byť kousek, ví své)

+2/−1
doporučit
31.8.2018 9:15

T46o92m68á59š 38M51a72c96e68j54k55a 6341462717297

Budeme se muset smířit s tím, že to nebude asi nikdy a když to bude, tak už v okamžiku otevření to bude zastaralé a nevyhovující. U nás se totiž nestaví a když ano, tak polovičatě, dlouho a draze. Takzvaná modernizace D1 by mohla být odstrašujícím příkladem celé Evropě jak se to prostě dělat nemá. Oprava D2 je také katastrofa, oprava silnice I/53 Pohořelice - Znojmo je jedna velká ostuda a mohlo by se pokračovat ještě hoooodně dlouho a to jsem jen na Jižní Moravě.

+2/−1
doporučit
31.8.2018 8:41

V30á35c64l22a70v 38P36o53u29s43t58k30a 3290601472

Mají ČD v současné době vůbec vlaky, které těch 300 km/hod zvládnou?

+5/−15
doporučit
31.8.2018 6:13

J91a73n 86D83r22á30b76e34k 6928437118320

A co na to Voda z Otnic? "Žába z Vyškova"? atd. To jsou nejdůležitější lidé, kteří k tomu, mají, co říct.

+1/0
doporučit
3.9.2018 8:07

Š27t51e87f89a80n 18F39r61i56č48a 7332448683196

Myslím, že v České republice je taková stavba vyhazováním peněz. Mosty se budou muset stejně za 50 let zbořit, a kdo ví co ještě dalšího...

+1/0
doporučit
31.8.2018 17:09

J48a48n 25Č78e31k53a45l 7319615814464

Pokud se bude stavět VRT na 300+, pak není modernizace stávající trati potřeba na 200, stačí 140-160 a zdojkolejnit...

+1/0
doporučit
31.8.2018 12:34

J61a59n 97J52e11m71e77l69k15a 1195120

Zase 3 roky nic. Kdyby místo další studie a čekání na další studii udělali alespoň jeden úsek 18 km mezi Vyškovem a Brnem nebo lépe na Němčice, kde se to rozdvojuje. 2 kolejku 200km/h s výjezdovými kolejemi. Ať se aspoň trochu situace za 30 let pohne.

+1/0
doporučit
31.8.2018 9:59

Najdete na iDNES.cz