Diskuze
Železniční tunel do Berouna by vyšel na 50 miliard, zkrátil by cestu do Německa
Děkujeme za pochopení.
S24l63a30v89o28m62í27r 90B29e88n61e41š
Potáhne se tunel pod zemí, a až vlak přijede do Berouna, řekne Otík:
"Beroun."
P72a44v13e30l 73M13a18t91o28u92š98e14k
Když dlouhodobě pozoruji tempo realizace i mnohem jednodušších staveb (a nemusím se ani moc vzdalovat od hlavního města, za vše hovoří např. trať Praha - Kladno), tak se obávám, že něco takového je a bude v této zemi pouhé sci-fi. Tady nelze dovést do aspoň trochu uspokojivého stavu ani ty nejdůležitější tratě (např. cesta z Prahy do Kolína přes Nymburk při odklonech je opravdový zážitek hodný možná tak konce 19. století!), kde jde v podstatě jen o základní údržbu a běžné modernizace, a pořád plánujeme bombastické záležitosti jako dvě VRT z Brna do Ostravy apod.
L80u30c42i81a54n 50P29a80p35a55z65i47a42n
Méně mluvit, více konat, už mohlo být postaveno z peněz EU, takto to vypadá, že si to hlavně zaplatíme ze svého.
S89l32a20v98o66m38í69r 25B60e24n94e95š
Což je dobře.
Já osobně z peněz EU nechci ani floka.
J26i19n97d29ř45i45c77h 68Š79k16o26p77e65k
10 + 10 let, v reálu dohromady tak 30 let, optimistická varianta pro příští generaci, realistická pro přespříští
J87o82s79e96f 92T61r63ö38g88l
Švýcaři nedávno otevřeli nový Gothardský tunel 58 km dlouhý s vmax 200 km/h. Tady to jinak než tunelem také nepůjde a stávající trať je už přetížená, takže se na ní nevejdou ani všechny rychlíky a nákladní doprava. Čím dříve bude, tím lépe.
Expresy z Prahy do Mnichova nejedou 6 hodin, ale jen 5:45 a od prosince to bude ještě o cca 10 minut méně (otevře se Ejpovický tunel mezi Rokycany a Plzní).
J29i15ř46í 85H23r37o56m73á57d64k44o
V Bavorsku je pouze zemská vláda. Spolková vláda je v Berlíně. Většině Němců vliv Bavorska ve Spolkové vládě vadí. Tak nám nemalujte čerta na zeď tím, že mluvíte o Bavorské spolkové vládě.Až takovou budeme mít, tak se zapotíte i Vy.
L82u26c80i34a89n 63P30a59p11a44z54i97a27n
Máte pravdu, k tomu prý krajské vlády u nás. Při tom to žádné vlády nejsou.
M40a52r38t91i19n 82Š38í66m35a
To bude zábavné cestování - čučet půl cesty do tunelu :-)
P36a89v92e82l 59M31a50t22o16u57š61e42k
Ono se ale cestuje i z jiných důvodů než jen pro zábavu. Různí prorokové např. tvrdili, že až se ve Švýcarsku prorazí dlouhé tunely pod horami, ubyde cestujících. Něco takového ovšem může vypustit jen člověk absolutně neznalý tamních přepravních proudů a skladby cestujících. Světe div se, ale i v překrásné švýcarské zemi dává drtivá cestujících přednost rychlosti před vyhlídkovou jízdou. Mj. pro takové jízdy navíc byly původní horské tratě zachovány. V Praze se také každý, kdo dojíždí do práce nebo do školy, nepotřebuje dvakrát denně nutně kochat pohledem na Hradčany a Karlův most. A stejně je tomu úplně všude.
J81a70n 12K55l17e39i41c13h
Nejdříve dostavte dálniční síť, tunelů už bylo dost
J37o54s74e16f 29T55r70ö97g63l
Zrovna v této trase je dálnice hotová a mezi Prahou a Beorunem přetížená. Na rozšíření není místo (na rozdíl od D1 nebo D11 se při výstavbě nepočítalo s rezervou ve vnitřním pásu), modernizace dnes už nevyhovující tratě by mohla dálnici ulevit.
Výstavba železnic nijak nekoliduje s výstavbou dálnic. Dálnice nepřibývají protože nejsou připravené projekty, ne kvůli nedostatku financí.
M63i74l35a76n 56V88o89l40e17k
Češi, naučte se počítat. Věci, které si na sebe nevydělají, se dají pořídit jen na úkor něčeho jiného. Můžete mít dlouhý tunel, který urychlí dopravu Praha-Plzeň, nebo Praha-Německo, ale kolik lidí z toho bude mít prospěch? Když ty samé peníze nacpete do příměstské železnice s kapacitními parkovišti, uděláte radost určitě většímu počtu lidí. Všechno ale mít nemůžete a čím bude víc dotovaných staveb, tím jich celkově bude méně.
R14a97d19e88k 38J95a46n83a57t80a
Zrovna tady to úzce souvisí. Trať podél Berounky je teď plně vytížená dálkovými i příměstskými vlaky a lidi by jistě ocenili zkrácení intervalů příměstské dopravy. Pokud postavíte další dvě koleje pro dálkovou dorpavu, tak to pak bude možné. V Něměcku jsou čtyřkolejné tratě kolem velkých měst standard.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!