Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R34a70d94k86o 72K86ř28i33v93á20n19e65k 7480383485400

Byl jeden takový kreslený vtip.. nejvyšší pán železničář se ptá kouzelníka Zababy:

"A proč jste tu lokomotivu nazval Zátopek,"

"No, protože Vám s ní ještě pěkně zatopíme."

:-):-):-)

+29/0
doporučit
8.10.2018 11:12

R91a75d81e46k 71U66r49b98a62n 4809280884827

Jestli je chce vrátit Ťok, tak se toho Škodovka bát nemusí.

+14/0
doporučit
8.10.2018 11:19

J39a82r31o39s83l81a76v 13B68e24d32r89n35a 3106221571787

S temito lokomozivami jezdim. Jsou poruchove lec jednoduche na ovladani a kdyz uz jezdi tak maji skvele jizdni vlastnosti. Avsak oproti Vectronu je to naprosta popelnice.

+6/0
doporučit
8.10.2018 12:08

M75a36r36t91i34n 44K69o19u37š62a 6145544864

Vážení nádražáci, když se podíváte do historie většiny parních řad, nad kterými nyní pomlaskáváte, zjistíte, že většina z nich také byla doladěna v provozu.

Má to ale zásadní podmínku, že dráha spolupracuje a není podplacená konkurencí, o novinářích už vůbec nemluvě.

+6/−1
doporučit
8.10.2018 15:28

J19a16k98u44b 21R80o36u43s 3183540654632

Neříká se tomu mašiny, ale lokomotivy, redaktore

+5/−3
doporučit
8.10.2018 11:37

R87o17m66a24n 80S40m48a86t15a11n52a 6615562477578

Nejakým omylom sa 2 kusy týchto šmejdov dostalo na Slovensko, kde sú dlhodobo vyradené z prevádzky pre permanentné problémy systémov a nekvalitu výroby. Dúfam, že ich dodnes ZSSK nezaplatila a budú vrátené škodovke na zošrotovanie. Ale národný dopravca sa asi už poučil. Siahol po Vectronoch a je pokoj. Podobne ako škodovky dopadol aj projekt zo Slovenska, keď vyrobili funkčný prototyp motorového typu lokomotívy, na ktorú dostali na strojárskej výstave v Brne dokonca cenu za dizajn. Do Brna ešte loko prišla po svojich, nazad ju už museli odtiahnuť. Dnes hrdzavie v depe vo Vrútkach a je možné ju "obdivovať" z vlaku na tratu ZA - KE.

https://www.etrend.sk/firmy/lokomotivy-martinskej-mechatronickej-zapadaju-prachom.html

https://www.zeleznicne.info/view.php?cisloclanku=2010070001

+4/−2
doporučit
8.10.2018 12:16

D68a74n54i24e98l 23V37á22c83h35a65l 3116768515416

Mne prijde, ze si pan Tok jeste neuvedomil, ze uz je po volbach. To jeho reseni je proste genialni 8-o

+2/0
doporučit
9.10.2018 9:49

L28i81b35u70š55e 62V52r23á80n72o16v98á 4147145560818

Opět článek podle stejné idnes noty. Tomuhle říkám objektivní článek, vysvětlující a nepoškozující. https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/2331376-konec-velke-zeleznicni-kapitoly-rok-2017-uzavrel-trapeni-cd-s-lokomotivami-do-nemecka Je už trochu starší, ale vysvětluje celou cestu lokomotiv a to né způsobem jsou předražené a nepojízdné.

+2/0
doporučit
8.10.2018 23:01

P63e42t78r 56Š48o78l20c 5492881935381

Nějak jsem nepochopil, co chce autor článku sdělit. Poreferovat o české 109E, postesknout si na 3 roky starou záležitost, sdělit, že ŠKODA vyrábí modernější úpravu pro Německé dráhy, nebo co by pan ministr rád.

Michochodem 109E mají všechny náležitosti, aby mohly jezdit v Německu. A to že nejezdí, je chyba provozovatele, tedy ČD. Na druhou stranu je nutno podotknout, že Německý drážní orgán vše záměrně komplikuje a preferuje své výrobce.

+2/0
doporučit
8.10.2018 16:27

D11a96n14i81e85l 37A58d20a43m 2747210851403

Siemens má hodně dlouhé prsty. Dokáže konkurenci likvidovat i prostřednictvím ministerstva.

+4/−5
doporučit
8.10.2018 12:50

J16i32ř41í 42E35r16b37e18n 1783784836467

Pokud to dopadne, tak je to definitivní konec českého lokomotivního vývoje. Proti lobbistům Siemensu, Bombardieru apod. nemá tahle malá česká firma šanci.

+5/−12
doporučit
8.10.2018 11:19

V43l72a84d78i12m25í31r 65F67i23b21i83g68e33r 5234751541454

Ťok je drsnej, ale měl by spíš vyměnit neschopné vedení ŘSD, které není schopné slušně jednat s majiteli pozemků a když už je hotovo tak vysoutěží stasvbu tak, že se staví 2x déle než je potřeba dostupnými technologiemi

+1/0
doporučit
8.10.2018 19:58

V48l88a31d91i25m42í56r 78K16r63y87c10h91t27á35l97e48k 4932859357642

Ťok je snílek prchlivých nápadů.

+1/0
doporučit
8.10.2018 12:04

M71a95r63t73i47n 18K29o57u66š81a 6245424344

Možná by to chtělo spolupracovat s výrobcem.

Je vidět, že přihlouplí nádražáci nechápou jak je důležité udržet vývoj doma.

Možná by to pro tento účel chtělo přestat biflovat jízdní řád a značení vagonů a nechat si od někoho vysvětlit co to znamená něco takového navrhnout.

+2/−5
doporučit
8.10.2018 15:22



Najdete na iDNES.cz