Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Internetové obchody už ušijí nákupy na míru. Musí ale znát svého klienta

Letáky a plošné slevy sice patří nadále k hlavní taktice obchodních řetězců, jak přilákat zákazníka, vedle toho se však začínají prosazovat i nabídky na míru. Zatím hlavně při nákupech přes internet, ale první pokusy se objevují i v kamenných obchodech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FT

F50i63l21i51p 54T25ř26e64b95a

12. 11. 2018 14:09

Kdyby se E-shopy naučili fulltextově vyhledávat podle kategorie, poměr nakupujících a jalových návštěvníků by to určitě zvedlo víc.

0 0
možnosti
VS

Personalizovaný nákupní regál v eshopu je naprostá kravina. Dejte tam prostě sekci maso a sekci veganské potraviny. Každý si jedním kliknutím vybere, co shání. V žádném případě nepotřebujete mít databázi veganů s jejich osobními údaji.

2 0
možnosti
LP

A já jsem si všechna nastavení cílené reklamy vypla právě proto, aby mne co nejméně lákala a taky obtěžovala. Čím míň toho koupím tím líp a když něco potřebuju tak to zkrátka potřebuju a aktivně si to najdu

0 0
možnosti
VS

Raději udělejte eshopy tak přehledné a dobře strukturované, aby se člověk nemusel "únavně probírat věcmi, které ho nezajímají" a snadno našel to, co hledá. Ale to vlastně není účel, že? Je lepší to udělat stejně jako v kamenné prodejně tak nepohodlné, aby člověk naopak musel projít spousty věcí, které neplánoval koupit. Mistr v tomto oboru je Ikea, která vytvořila bludiště pro krysy.

5 0
možnosti
TN

Ono by stačilo, kdyby Rohlík přestal pořád s něčím bláznit a nepředělával co snad měsíc vzhled webu. Nebo ten nesmysl, že vidím lištu, na které jsou k zapnutí nesmysly typu bez palmáče, bez plastu, bez éček, ale normální volby jako seřazení podle ceny nebo akce se musí rozklikávat zvlášť.

Navíc Rohlík čím dál víc zdražuje, sice v reklamě tvrdí, že ceny mají stejné jako v supermarketu, ale i v tom předraženém Albertu nebo Bille je levněji. Sortiment má v hodně kategoriích dost omezený, takže když je daný výrobek vyprodán, dost čast není náhrada nebo 3x dražší rádoby farmářský bio hipster super výrobek... Dřív se tam daly koupit třeba i nějaké věci z Makra, které jinde běžně nejsou, to všechno zmizelo a zůstaly mnohdy ty méně zajímavé značky z dané kategorie - mnoho normálních výrobků třeba domácích značek tam není, za to je tam třeba Marks and Spencer... O možnosti vyřešit třeba klasické věci jako krájený sýr, šunka, výrobky už mluví x měsíců a pořád to nejde.

Jinak je to fajn služba, ale category management docela o ničem a cenově prostě poměrně vysoko. Ale občas se to hodí, uznávám a využiju na základní nákupy.

0 0
možnosti
JV

J18a39n 64V36e96l72e26k

12. 11. 2018 9:12

Ty eshopy to většinou dělají špatně. Pokud hledáte na eshopech něco a rovnou si to koupíte, tak se Vám ta věc, kterou jste již koupili zobrazuje v reklamách.

Obecně jsem proti těmto reklamám. Nejenom, že jsem nikdy nic z reklamy nekoupil, ale jejich zaměření na osobu ukazuje věci, které stejně nechci.

Reklamu uznávám jako nástroj pro prezentaci nového výrobku. Pokud mě reklama upozorní na výrobek, který je zajímavý a hodil by se mi, tak jj. Ale většina reklam jenom stále dokola omílá to samé a tím spíš mě lezou na nervy.

0 0
možnosti
TN

Tohle je jedna věc a pak druhá, kdy si dám něco do košíku, ale nekoupím to hned, tak pak otravují některé eshopy nejen s reklamou, ale přímo posílají maily, že je škoda přece nedokončit objednávku atd. Třeba u knížek to tak dělám běžně, že si tam přihazuju a pak to objednám až při větší částce (a dopravě zdarma), ale ještě chvíli a zruším si tam registrace...

0 0
možnosti
PK

P65e80t11r 39K28m49í88n95e60k

12. 11. 2018 9:02

„Personalizace je drahá, takže využíváme jen remarketing, kdy se skrze cookies uloží výrobky, co si zákazník prohlížel, a ty pak na člověka stále vyskakují, když si otevře internet,“ popisuje manažerka jednoho velkého e-shopu. // U tohohle přesně vůbec nechápu smysl. Když jsem si něco koupil, tak to přece mám a stejnou věc už nepotřebuju, ne?

1 0
možnosti
TN

Ono to původně mělo fungovat tak, že se to bude zobrazovat, když ten nákup nedokončíte, jenže v praxi to vůbec nefunguje a jen to otravuje - když nákup nedokončím, tak v 99% nechci a když ho dokončím, tak mě obchod už nezajímá do dalšího nákupu.

0 0
možnosti
JZ

Tak to je přesně to, co je mě protivné až odpudivé! Koupím si třeba přes internet kávovar. A posléze na mě téměř na všech internetových stránkách juká reklama na koupi onoho kávovaru. Vždy mě to dovede rozčarovat a hlavně postrádám jakoukoliv logiku. Protože já už kávovar mám.:-/

4 0
možnosti
RV

Na to je jednoducha pomoc. Pote co zakoupim vrtacku, tak se rychle juknu jeste na astratex ;-)

1 0
možnosti
KS

Kamenné obchody dělají to, že zboží v regálech jednou za čas proházejí. A to proto, aby zákazník, co kupuje pořád to samé, musel jednou za čas prohlédnout také ostatní zboží, třeba začne kupovat také něco jiného. Tady jsou přesně proti tomu. Ale co když si budu chtít místo detektivek najednou koupit knihu o chovu akvarijních rybek?

8 0
možnosti
MJ

Proč mít jednoduše v eshopu i sekce s určitým zbožím, např. vegan, vegetarián, bez lepku, a jiné, když můžeme přece sesbírat data o každém zákazníkovi, které nám ten trouba zdarma poskytne a ty pak pod rukou v tichosti přeprodat dále, jak se běžně stále děje, aby mohl chodit zákazníkům cílenější spam ;-)

10 1
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren

20. dubna 2024

Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...

Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé

20. dubna 2024

Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...

Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala

19. dubna 2024

Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...

Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě

19. dubna 2024

Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!