Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R96a53d72e68k 45H47o96l51e82c81e72k 3516830958391

Obce se rušení přejezdů bránit nebudou, když jim správce dopravní cesty místo nich vybuduje mimoúrovňové křížení.

Jinak nic proti tomu, aby se zrušily přejezdy tam, kde je blízko jiná možnost, ale zrušit přejezd tam, kde je "oblížďka" třeba jen 9 km a zároveň po té trati přejedou 4 vlaky za den, je dost na hlavu.

+95/0
doporučit
16.11.2018 5:44

V19á41c12l41a40v 72M98r86á12z 1826608621404

Mě se jednou líbil otištěný v novinách článek k tomuto problému a to byl přetisk z novin z doby Rakouska Uherska, kdy se tehdy prověřovalo jak vlastně zabezpečit přejezdy na teprve začínající železnici a tehdy se v článku psalo, že se musí na přejezdech dát šraňky, protože je to jedinná zábrana proti volům, kteří by jinak šly stále dál, protože vozka na kozlíku většinou spí.

+46/0
doporučit
16.11.2018 6:40

M75i80c70h53a22l 92K56a31n44d21a 7890497563425

Prodloužit cestu o 10 km? To je podle mě docela dost.

Pokud vaše cesta je 6 km dlouhá (tak dlouhá je naše cesta do nejbližšího města), pak se vám tedy prodlouží více než 2,5krát. Co s úředníky, kteří takto rozhodují?

Naši předkové toto řešili defenestrací a já se před jejich moudrostí hluboce klaním.

+65/−4
doporučit
16.11.2018 6:22

P86a85v46e78l 87V94r37b59a 3679231732596

líbí se mi, jak se vždycky v určité věci srovnává s okolními zeměmi, ale jenom v tom, co se hodí...okolní země maj také lepší infrastrukturu, moderní dálnice a obchvaty měst...u nás se o tom akorát mluví

+40/−1
doporučit
16.11.2018 7:18

J15a97r65d70a 85S83o84k65o74l 1116218291381

Tady se léčí na emisích v STK ale to že se najede více km a tím X zplodin to nikomu nevadí ;-DRv

+51/−4
doporučit
16.11.2018 5:53

T89o49m18á74š 29K22u90c82h40a21ř 3117651138721

Každému, kdo takto proti vůli lidí zruší přejezd, bych jeho vlastní cestu do práce prodloužil o těch "zanedbatelných" 10 km. :-P

+44/−4
doporučit
16.11.2018 6:13

O67n13d26ř22e56j 79Š61r87u57b64a73ř 1355151645896

jinak nejvice prejezdu mam i z duvodu, ze mame jednu z nejhustsich zelenicnich siti

+31/−2
doporučit
16.11.2018 6:19

L66e85o73p27o49l96d 55H28o83r47á11k 4812758739862

Na jednokolejce máme v úseku 5km 4 přejezdy, asi nebyli sedláci ochotni obětovat kousek políčka. Každopádně nesouhlasím s omezováním kvůli pár pitomcům neschopným se rozhlédnout, nebo zastavit na červenou.

+19/0
doporučit
16.11.2018 6:59

Š64t14e81f21a27n 62F58r87i64č48a 7752118903536

Docela bych se rád dožil doby, kdy na zmíněném ministerstvu začnou úředníci konečně pořádně pracovat, a přestanou vymýšlet kraviny.

+29/−3
doporučit
16.11.2018 6:14

J11a93n 16K36a92z73d35a 5375476632741

Takže zase lobby SŽDC, která místo toho, aby zainvestovala do stávajících nevyhovujících přejezdů a osadila je zabezpečovacím zařízením, tak ty přejezdy zruší. Z hlediska ekonomického výborný krok k ušetření, z hlediska dopravní obslužnosti dané lokality naprostá zhovadilost a zvůle na místních obyvatelích.

Objížďka 10 km a vyloučení obcí z rozhodování? To jako myslí opravdu vážně? Doba "o nás bez nás" je tady...

+26/−4
doporučit
16.11.2018 8:42

Z21d84e41n74ě54k 97W85e24r70n98h68a53r93t 6477375172968

To se obcím vůbec nedivím, pro řadu z nich by to byla likvidace. To, co bylo na dohled a dostupné za dvě minuty, by v některých případech znamenalo objížďku v řádu kilometrů. Z jedné kompaktní obce by se fakticky staly dvě, které na sebe sice vidí, ale dostat se u jedné do druhé je problém. Jako by se uprostřed obce najednou objevila třeba řeka, bez mostu...

+28/−6
doporučit
16.11.2018 6:37

I19v77o 72O95b63e73r82n53a94u55e82r 5104615367663

Za nehody nemohou přejezdy, vlaky ani auta, ale řidiči ;-)

+12/0
doporučit
16.11.2018 9:41

J27a45k15u77b 27F23e19i50f89a86r 7309539416509

Objíždka do 10km? No to je paráda, to je jen za pracovní týden minimálně 100km. A týkat se to bude více něž jednoho auta asi, že? Takže naprosto zbytečně projeté hektolitry PHM. Tomu říkam ekologie v praxi.

+18/−3
doporučit
16.11.2018 8:19

P21a87v64e65l 38R28y69c89h78e56t20s57k30ý 5599523122245

Počítá MD také při stanovení podmínek s tím, že se po přejezdech chodí pěšky?

+11/0
doporučit
16.11.2018 8:12

J19i71ř12í 35M57a42c58h88u82l98a 7368820184433

Nepřijde mi, že přejezdy někde na venkově jsou až takový problém. Jako vetší problém vnímám přejezdy v městech nebo na hlavních tazích, kde je velký provoz a přejezdy vlaků podstatně brzdí provoz a způsobují kolony. Třeba takový žel. přejezd na Jičínské ul. na začátku Ml. Boleslavi. To je radost. Pravidelně vždy ráno v 7.20, tedy v čase vrcholící ranní špičky, Dnes to bylo obzvlášť výživné, světla blikala 6 minut, než přejela vlaková souprava čítající dva vozy. Za tu dobu kolona aut 3 kilometry. Odpoledne obdobně. Vím, že aut je moc, ale proč zrovna v místě, kde ústí provoz z dálnice, obchodního centra a průmyslové zóny, neřeší dotčené orgány tuhle situaci? Trvá to tak už léta a dobře o tom vědí.

+9/0
doporučit
16.11.2018 8:09

J30a50n 12S82p66u27r43e33k 7186967373660

Je vidět, že arogance moci se v tomto státu využívá na více místech a nejen stát vs. občan jednotlivec. Obec má bránit zájmy svých obyvatel, je tedy logické, že nechtějí přejezdy rušit. A jak na to stát reaguje, místo aby jednal o schůdném řešení pro obě strany? No přece sebereme obcím pravomoc! Co si to dovolujou, nutit dělat úředníky svou práci pořádně. Jak typické a ubohé.

+22/−7
doporučit
16.11.2018 7:13

P57e67t69r 92K59o97v86a72ř21í80k 1391253639547

A já měl z informací v médiích za to, že k nehodám dochází naopak především na velkých a frekventovaných přejezdech!

+8/0
doporučit
16.11.2018 7:06

J15a76n 54N28o42v17á70k 9235898164285

Tam, kde se vybuduje náhrada je to bez diskuze, ale u rušení bez náhrady se mi 10 km zdá moc - co takhle pro začátek 2 km.

+7/0
doporučit
16.11.2018 8:28

D75a84n 84J79u84r63y14g96á90č84e90k 4296880484381

Šíleně sebestredne uvazovani od panu zeleznicaru. Mame nejvic prejezdu, protože mame nejhustejsi sit, vlakem se u nas da dojet do kazde druhe diry. Jsem naprosto proti tomu, aby o prejezdech - velmi vyznamne veci kazdodenni potreby mistnich obyvatel - rozhodoval od stolu urednik z praglu. Dalsi dilek do planu centralizace moci.

+14/−6
doporučit
16.11.2018 8:16

M94i44l31a48n 21V86o29l21e21k 5659773886649

Hlavně musíme 'revitalizovat' Karlák za čtvrt miliardy, co jsou proti tomu nějaké zajížďky. Ovšem až i ta objížďka bude uzavřená a, jak se poslední dobou stalo zvykem, i objížďka objížďky bude v rekonstrukci, pak možná všechny české cesty povedou přes Karlák a řidiči tu jeho novou krásu budou moci ocenit.

+11/−4
doporučit
16.11.2018 5:54

M29i95r43o77s63l74a82v 23G12r91o35s27s34m27a72n69n 8242579654

I na koridoru z Prahy do Pardubic je řada přejezdů u polních cest. Asfalt je jen u trati, dále pokračuje hlína, na obou stranách. Pokud někdo brání rušení takových přejezdů, nemá mít poslední slovo.

+7/−1
doporučit
16.11.2018 8:38

D78u13š22a35n 90P50e94š40e56k 3725729234170

Objížďka 10 km, to se někdo zbláznil?

+5/0
doporučit
16.11.2018 10:33

O73n49d76ř93e50j 23Š65r24u65b24a91ř 1515951305856

no ono je tech prejezdu tolik mimk jine i proto, protoze zeleznice nekolikrat celkem nesmyslne krizuje silnici

+5/0
doporučit
16.11.2018 6:13

M68a56r50e96k 18Š22i19m60o17n 2694517368688

Tohle je naprostá prasárna. Zrušením přejezdů se celá země fragmentuje do segmentů s nepřekonatelnými překážkami mezi sebou. Objížďka 10 km je možná snesitelná pro točvolanty, ale pro cyklistu to může být až hodina, pokud je to kopcovitý terén, pro chodce 2,5 hodiny. Železnici mimo přejezd nesmíte překonávat. A mnohé cesty, které ta dráha přeťala, tam byly od středověku.

+6/−3
doporučit
16.11.2018 12:06

R43o36b49e39r77t 27M53á84s49l77o 1291101917507

Pokud se železničářům křížení nelíbí tak si mohou vybudovat podjezd, nadjezd nebo tu trať zrušit. Ale nevím proč by se kvůli tomu měla rušit silnice.

+7/−5
doporučit
16.11.2018 8:14

Najdete na iDNES.cz