Diskuze
Každý sedmý vlak loni přijel pozdě. Nejpřesnější jsou osobáky
Děkujeme za pochopení.
T67o46m25á36š 80K92u62c10h54a31ř
Asi není správné vypočítávat pravděpodobnost zpoždění spoje, ale pravděpodobnost zpoždění cestujícího. Jde o to, že poloprázdné nevytížené spoje (noční, víkendové, příměstské, které se v pracovní den ráno vracejí z města či večer do města) zpoždění nemívají, ale to je cestujícím jedno, protože uvnitř sedí pár lidí.
Proto ta čísla vypadají mnohem lépe, než je reálná zkušenost cestujících.
D33u54š25a31n 15D61ě86d69i28č
A kdo přijede do své cílové zastávky včas, dostane pusu
R50a87d86e80k 60J27a12n54a88t91a
"Paradoxně platí, že čím vyšší je kategorie vlaku, tím déle si na něj cestující na peronu počkají"
---
To není žádný paradox. V článku je zmíněno, že mají delší trasu, což samozřejmě vliv má.
Ale vliv má také čekání na přípoje. Nejčastější příčinou zpoždění v ČR je čekání na zpožděný přípojný vlak.
Ale nejvyšší podíl mezi osobáky má příměstká doprava, která jezdí často, a na přípoje tak často nečeká, předpokládá se že cestující prostě pojede dalším spojem.
Z90d77e71n72ě79k 21K98o53v20á31ř
Mě by zajímalo kolik vlaků dnes čeká na jiný vlak.
Z77d96e10ň90k87a 93Z12a92m61a65z91a22l97o52v27á
Mám letité zkušenosti z trati Brno - Vyškov - Olomouc. Často se nabírá zpoždění ve Vyškově, kde se čeká na rychlík (z OL) z protisměru. Dalším místem, kde se dá nabrat zpoždění, jsou Ivanovice - tam se čeká na rychlík od Bohumína. A pak Nezamyslice, kde se často čeká na zpožděný osobák od Prostějova. Být na této trase dvoukolejná trať, je zpoždění přece jenom o něco méně časté.
A jak tu už někdo psal - na papíře vypadá krásně, když se zkracuje jízdní doba, ale celkem často se zapomíná na to, že výstup a nástup cestujících taky nějakou dobu trvá...
T42o75m 52M57a35y49e87r
ČD jsou pro mě v úrovni služeb na dohled za službama ČP.Že je zázrak když přijede včas je tady standard.Nenaděláš nic.Ale jako aby přijel přijel ranní vlak od Kolína s třema vagónama,když jezdí normálně se šesti a nikdo neřekne ani "sorry jako" protože se tam nacpe tak pětina lidí a další můžou začít vymýšlet co dál (o náhradní dopravě nemluvě) tak to jsme vážně hodně daleko.
Z26d17e62ň23k52a 86Z95a91m65a25z18a92l32o10v77á
A do vlaku se 6 vagóny se vejdou všichni?
P78e29t55r 31N82e53c32h44a70n32i41c69k57ý
Kontrolní otázka: Jak spočítáte zpoždění při cestě autem po D1?
J22i50ř53í 67E21r77b74e14n
194 km / maximální povolená rychlost 130 km/h = správně byste to měl z nultého kilometru u Prahy zvládnout na sjezd Brno-centrum za 1,49 h. Kdokoliv to osobním autem zvládne pomaleji, má zpoždění. Tedy více než 99 % řidičů není schopno dojet včas
J45i38ř73í 70F41o63g63e60l
Asi mám kliku že na mě ten sedmý vlak nevychází.
J38a63r96o33s12l13a66v 43A92d72a91m89o21v27i47č
Každé hlášení na trati Praha – Kolín začíná slovy „ Vážení cestující omlouváme se za zpoždění vlaku.....je způsobeno předjížděním vlaku rychlíkem. Ještě by měli hlásit – poloprázdným rychlíkem ČD. Ty tam nacpaly České dráhy, aby se na trať nevešla konkurence a protože tam bylo podle ČD ještě trochu místa a konkurence by mohla zavětřit, tak tam letos nacpaly ještě dva Spěšné ráno a dva Spěšné odpoledne. Co na tom, že se tam nevejdou, ale konkurence už nemá šanci. A tak se někdy Spěšňák zruší bez náhrady, nebo jede párkrát do Holešovic, párkrát na Masarykovo nádraží a nyní zrovna jezdí na Hlavní nádraží. Z Českého Brodu můžete jet do Prahy například v 7h55, 8h08, 8h10, 8h25, 8h38, 8h55...... to je téměř jako v Praze tramvají a to mezitím musí projet ještě několik rychlíků. Nakonec to všechno zaplatí i ti, co vlakem nikdy nejeli, jako například loni, když ČD dostaly na vyrovnání předchozího roku 14mld korun. A to si šéfové ČD ještě rozdali odměny za dobré hospodaření se ziskem 1mld. Úplně zapomněli, že -14mld + 1mld = -13mld, naštěstí je potom vyházeli.
P25e70t49r 80N54o34v72o43t89n80y
Spěšňáky objednává kraj. Ty si nikam samy ČD necpou.
P59a50v88e68l 83O28b70d97r41ž93á25l26e51k
A do toho ještě někdo navrhuje cpát na koleje víc nákladních vlaků... na ty prostě není místo.
J63a54n 43Ř81e41z52n47í62č53e93k
Nedávno tu byla zpráva, že japonský rychlovlak nabral zpoždění 30 sekund a žilo tím průšvihem celé Japonsko. To u nás nikdy nebude :-) ....
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Sociální sítě jsou nepřítelem hospody, říká šéf obchodu z Prazdroje
Premium Dříve se v hospodě vypilo na jedno posezení více piv, ale byly to spíše desítky. Dneska naopak...
Kansas láká migranty z New Yorku na práci. Zaměstnáme každého, slibuje
„Chcete práci? Přijďte k nám!“ S takovým vzkazem se obrátil starosta Kansas City Quinton Lucas na...
Za pivo i 255 korun. Rozdíly cen jsou v Evropě obrovské, Praha patří mezi levné
Premium Vyrazit na pivo se v Evropě nejvíc prodraží v severských zemích, kde v sobě ceny zahrnují vysoké...
Čínský vývoz do Ruska klesá pod hrozbou amerických sankcí. Moskva to zlehčuje
Čínský vývoz do Ruska klesá. Ukázala to březnová data, podle nichž se tok zboží z z Číny meziročně...