Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Past na přetížené kamiony. První pokuty za tuny navíc padnou v červnu

Šest z deseti kamionů jezdí v Česku naložených více, než je povoleno. Jedno přetížené nákladní vozidlo přitom podle dopravních expertů poškodí dálnici více než průjezd deseti tisíc osobních vozidel. Nyní už bývalý ministr dopravy Dan Ťok přišel proto začátkem roku s nápadem na snížení povolené hmotnosti kamionů ze 48 na 40 tun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DL

Rakušan dobře vědí proč mají na každé dálnici permanentní váhu s odstavnym parkovištěm. Kolik pretizenych kamiónů jezdí po rak. dálnicích? A proto taky vypadají jak vypadají....

0 0
možnosti
PA

O to vic bude tech kamionu jezdit(pokud to snizi na 40tun)a vůbec-tesim se az vam ,vsem tem nenavistnym diskuterum nebude mit kdo vozit zboží a materiál a bude to brzy když ctu co tyden nejake další a další sikanozni opateni proti kamionum!!Mimochodem-kamiony zavini 3,5procenta nehod,zduraznuji-zavini ne ze jsou účastníky coz je vzhledem najetym km mizive.cau!!

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle je ohraná písnička, už aspoň 20 let.

0 0
možnosti
KJ

Naprosto nerozumim, proc je na nejvytizenejsi dalnici D1 planovana 1 !!!! slovy jedna vaha. Na cca 400 km useku z Pray do Ostravy je to neuveritelne !!!

Na cca 100 km mene vytizene D8 jsou 2 - tomu by na useku do Ostravy odpovidalo 8 ks !!!

Na dalnici D2 je to potom celych 0 ks vah !!!

Zasadni smery kde to ma smysl kontrolovat jsou na/z Polska a Slovenska - nemci a rakusaci si to vetsinou pohlidaji, aby k nim/ od nich nejezdila pretizena auta, a potom samozrejme vnitrostatne na nejvytizenejsich tazich.

0 0
možnosti
MV

Chapu to spravne ,ze system naves sice zvazi ale stejne ho necha pretizeneho projet na misto urceni a pokuta dojde pozdeji...tak to je skvely ..to je lepsi ho zastavit doprovodit na prekladiste za uplatu naves prelozit a uskladnit prebytecne zbozi at si to odesilatel nejak resi...takhle ho to uplne mine

0 0
možnosti
MU

Jedete do AT a DE a maximalni povolena vaha je 42t. A proc je u nas 45t? Dobrovolne si ty silnice nicime, uplne dobrovolne.

1 0
možnosti
MB

V AT i v D je povoleno 40 t. Za váhu odpovídá odesílatel a ne řidič! Firma si nedovolí sto prelozit!

1 0
možnosti
DN

Zjistí přetížený kamion, projdou evidenci a bude pošlou obálku... Takže opět jen hon na domácí (české) dopravce....

3 0
možnosti

P39e84t24r 36Š86k74o15d38a

17. 5. 2019 11:19

Místo zaměstnávání úředníků by se aktuálně zjištěná data měla předávat policii, která si na nejbližším možném místě kamion zastaví. Řidiči na místě pokutu a dokud zboží nepřeloží, nikam se nehne. Jednoduché, účinné, zejména pro tranzitní dopravu, kde nějaké obsílky budou stejně k ničemu.

7 0
možnosti
BE

to jsou kolikrát argumenty tady

ona není váha v okolí,on mě poslal dispečer..to já nic,to oni

když půjdete na záchod,a nebude tam toaleťák,,tak si zadek neutřete??

to je ten samý argument

2 0
možnosti
Foto

Ne neutřu ale půjdu za haj.lbábou aby dělala co má a budu po ni vyžadovat aby tam byl.Pokud ne,tak se jde vejš.Ale vždy to bude odpovědnost te firmy co má anclíky nikoliv toho co tam jde

0 0
možnosti
Foto

A za se to padne na hlavu řidiče.Jak řidiče mohou oškubat,tak to jsou rychlí jak průjem ale aby řidiči ubyl stres nervy kde zaparkuje když potřebuje ab se někde nezasekal a dálnice byla rychlou a průjezdnou komunikací a ne drahým parkovištěm to ne.Proč to není jako v Německu kde za náklad odpovídá odesilatel se vším všudy?Ten aby se vyhl sankcím si velice dobře pohlídá aby náklad byl tip ťop.Jak upevnění tak i váhově.Další klacek na řidiče a to jak podojit jeho peněženku.Pak se všichni diví že tu chybí tolik tisíc řidičů.Když za ty peníze co dnes řidič má se dá sehnat práce někde ve skladě nebo "kolbence" bez toho aby zaměstnanci z vydělaných peněz něco ubylo.ŘSD by mělo spíše dohlídnout na to z jakých materiálů a jaké technologie k pokládce povrchů používá zhotovitel aby snesla nápor kamionové dopravy.Aby se stavba stala levnější a byl větší vývar pro stavebníka tak se šulí kde se dá a pak se to hodí na těžké kamiony.Ty doby kde po dálnicích jel kamion sem tam jsou pryč a technologové a projektanti by měli začít myslet co použít pro to zatížení a nápor provozu při výstavbě a modernizaci dálnic a silnic.

2 0
možnosti
BE

ale přece když budete dodržovat pravidla tak se vám nic nestane

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika

3. května 2024

Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...

Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun

7. května 2024

Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky

3. května 2024

Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...

KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?

8. května 2024

Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší

2. května 2024

Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...

Stovky miliard do jádra by se Česku měly vyplatit, jde o investici na 60 let

10. května 2024

Premium Evropská komise povolila státní podporu při financování stavby pátého bloku Jaderné elektrárny...

Natěšené hotely i hospody. Šampionát má ekonomice přinést dvě miliardy

10. května 2024

Do Česka se po devíti letech vrací hokejový šampionát, který v roce 2015 přinesl české ekonomice...

Chybějící byty, příliš vysoké nájmy. Krize bydlení zasáhla celou Evropu

9. května 2024

Dlouhodobá evropská krize bydlení zasahuje všechny země napříč kontinentem: od Nizozemska přes...

Na nákup s kufry peněz. Argentina tiskne bankovku v hodnotě deset tisíc pesos

9. května 2024

Roční míra inflace v Argentině dosáhla v březnu míry 287 procent, to je jedna z nejvyšších hodnot...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!