Diskuze
První třídou s jízdenkou do druhé. Když je vlak plný, sedne si tam každý
Děkujeme za pochopení.
K46a97r70e11l 56H95r16u34b11ý
Tak trochu umělý problém. Stěžovat si, že ve špičce je vlak přeplněný...
T61o24m16a97s 30N24o51v54a35c38e28k
Tak má dopravce zajistit takovou kapacitu, aby vlak přeplněný nebyl a nemuseli se cestující tlačit i za předražené jedničkové jízdné. Není normální, aby jízdenka v první třídě z Hamburku do Prahy stála nějakých 1200 Kč (+ místenky) včetně 1. třídy ICE vlaku a pak úsek Praha - Brno stál přes 900 Kč za dospělého a dítě.... Stejně tak když už si u ČD tu 1. třídu zaplatím, fakt nejsem zvědavý na to, abych ani neprošel na WC nebo neprošla třeba obsluha z jídeláku, případně mi do talíře hleděli cestující válející se po zemi nebo visící na stojáka u sedačky. V tomto super povinné rezervace u RJ, na dálkových trasách by to měla být samozřejmost a ne cpát vlaky po strop.
J71o29s72e82f 64P73o36s16p52í25š19i61l36í82k
Jsem šetřílek ale jednou jsem si řekl, že se plácnu přes kapsu a koupím si první třídu. Jel jsem z Prahy z důležitého jednání, které se povedlo.
No, první třída byla horší dvojka. ČD si to uvědomovalo a od průvodčího jsme každý dostali poukázku na slevu při dalším nákupu jízdenky ve výši 30.- Kč. Jenže rozdíl mezi první a druhou třídou byl asi 150.- Kč.
Takže asi tak.
P33e47t31r 46S91t94r79a51c11e44n41a
Tak to jste jel jen do Pardubic, ne? Při takovém rozdílu bych jinak 1. třidu kupoval skoro pořád.
V97e65n45d81e77l91í10n 75C53h72l26u34p86a45t81ý
Vazeni, ak uz porovnavate s Nemeckom alebo Rakuskom, zabudate na to, ze tam je pekne na internete vidno vytazenost vlakov. Pri max. vytazenosti sa vzdy da ist inou trasou alebo inymi spojmu. V Cesku takato informacia chyba.
M37i51r66o18s90l34a73v 33T18i85š81e20r
To je tak svobodné, že ačkoliv mohu jet na služebku do Prahy bez problémů firemním autem, vždycky jedu raději vlakem...protože v tom autě tu svobodu moc nevidím.
J16a23n44a 10M20a36l79í69k26o92v79á
Tohle se dělo téměř každý rychlík když na trase ČB-Praha nebo Linz-Praha byla výluka.Tak sedadla, na které jste si koupili místenku neexistovaly, protože byly jiný vagóny a proto jsme my místenkáři byli přesunuti do první třídy. Jenže se vlak na konec naplnil tak, že v každém vagónu byli lidi v uličkách. A takto to vypadalo každý týden po asi dva měsíce. A psaní na dráhy aby byla zablokovaná rezervace neexistujících míst, to prý nejde.
A28l50e48n15a 57V83a66c42k15o52v98á
To, co se děje od doby toho nesmyslu úlev na vlak, je cestování vlakem očistec. Nacpala bych tam toho agenta i s Schillerovou, aby si to vyzkoušeli. . Z tohoto důvodu jsem přestala jezdit za vnoučaty vlakem. Ty kecy o babičkách ,že kvůli nim jsou ty úlevy, bych mu omlátila o hlavu.
J96i45ř78í 73K77ü74h18r
Cestování vlakem je naprosto v pohodě, jen na dlouhé trasy to chce místenku či nejezdit ve vytížené dny.
M60i42r74o96s15l89a62v 85G16e33r16h67a59r11d
U Českých drah je úrověň vagónů tak nízká, že rozdíl mezi 1. a 2. třídou není vůbec partný. Jezdím vlakem každý den a v některých vagónech si nedovedu představit cestu z Prahy do Luhačovic, i když tím vlakem jedu jen 10 minut. Mobilní signál nula, zvuk jako ve starém náklaďáku a smrad nejde vyvětrat, protože okna jsou blokována.
Z44d71e48n67ě51k 28K25o49v51á53ř
V klimatizovaném voze otevírat okna může opravdu jen vesnický inteligent.
K76a66r17e25l 97H31r45u58b14ý
Dotace jsou zlo, České dráhy příliš kvalitní nejsou, ale zrovna tento příklad není dobrý - prostě lokální extrémy vznikají.
F43r36a46n91t96i62š73e39k 16F35l56i91n21t90a
Tak to je bomba. Např. jízdenka na spojení Olomouc hl. n. - Praha hl. n. stojí do druhé třídy 199,- Kč a do první 467,- Kč (R898, 10.7.2019) a ČD vyplatí cestujícímu kompenzaci 30,- Kč, když je vlak přeplněný a ČD mu nejsou schopny zajistit službu, za kterou si zpalatil. A to vám přijde v pořádku, pane Šťáhlavský, shrábnout 238,- Kč za něco, co jsem jako poskytovatel služby neposkytl?
J29i47ř81í 47K86ü84h86r
Jakou službu si zaplatil? Ti s druhou třídou si taky platili službu.
D57r62a97h45o83m66í27r 32S92t75r52o71u17h26a39l
Kovanda zneužívá stavu, aby házel špínu zpátky do jímky, protože ji nechce naložit na náklaďák a odvézt. O co jde?
1) D1 je přetížená. Každý to ví. R35 na tom není o nic líp. Flixbus je přetížený, žluté autobusy jsou přetížené a dálkoví slováci jsou plní. V téhle situaci se člověk rozhodne pro vlak, ale...
2) Jančura je plně obsazený, LEO je obsazený. Díky tomu, že tito dva dopravci mají jen místenky, tak ta masa lidí se musí někam vejít a poslední možností jsou prostě ČD, třeba na stojáka. Hlavní koridor přitom je přeplněný a víc vlaků se tam nevejde.
Kovanda prostě nevidí stav, že dopravní obslužnost nestačí poptávce. A nejde o to, že by o tom rozhodovala dotovaná cena. Lidi prostě musí cestovat, protože musí vydělávat a jezdit do školy. Nemůže si užít pohodlí v první třídě? Bůů. Tak ať si připlatí za letadlo. A nebo by mohl udělat něco rozumného, jako třeba sekýrovat vládu za katastrofální dopravní koncepci.
Prostě je třeba dostavět D35 a udělat třetí variantu spojení Praha-Brno, aby se odlehčilo tranzitu. Nebo přistavět k D1 další dvoupruh pro 80 km/h. Anebo udělat ten pitomý hyperloop. Ale to Kovanda nechce napsat, protože by nemohl nadávat na levný lístky pro študáky, kteří jezdí protestovat do Prahy proti levným lístkům.
Ano, život je plný absurdit, ale jedna věc je jistá - doprava neustále roste a nikdy v minulosti se nestalo, že by dlouhodobě klesala. Navyšovat kapacity je prostě potřeba.
T90o39m32a57s 68N53o68v82a11c96e75k
Flixbus jezdí poloprázdný kolikrát i ve špičce, RJ bývá obsazený dost. Ale tak můžu vlakem, pokud nekupuju úplně na poslední chvíli, místo se najde téměř vždy (případně je potřeba trošku pošťouchnout rezervační systém, aby neblokoval místa na kratší úseky) a jede se ;-) Jinak samozřejmě souhlas, dopravní infstruktura je tu zoufalá a jeden koridor na max 160 km pro vlaky, který je přetížený (a třetinu cesty stejně vlak musí pomaleji) také zdaleka nedostačuje.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!