Diskuze
Místa pro nohy v letadlech ubývá. Aerolinky šetří a šetřit budou i dál
Děkujeme za pochopení.
T61o67m42á31š 66B61e18n96e62š
Jednou jsem si zaplatil business class. Cena trojnásobná, sedačka byla úplně stejná jako v economy a na prostor oddělený záclonkou se můžu vy....t
M60i76c38h21a13l 88M11i85l75l36e29r
a s kym jsi prosim te letel? Smartwings? Ryanair?
Jsi si jisty, ze jsi skutecne letel na lince ktera ma oficialni business tridu?
KAZDA hlavni aerolinka (mainstream), to znamena takova, ktera nepatri mezi nizkonakladovky, ma v letadlech instalovana sirsi sedadla(width) a s vetsimi rozestupy (pitch)
Konkretni rozmery muzes vyhledat na seat guru, staci rozkliknout model letadla, rozmery jsou uvedene v ramecku v palcich. Po prvni tridu, business a economy.
M47i52c59h21a83l 45M20i70l84l42e71r
v 60.letech a pred tim se letecka doprava i v economy povazovala za luxusnejsi zpusob cestovani. Bylo castym zvykem, ze pasazeri se na cestu oblekali do lepsiho obleceni! I treba na takovou cestu z Prahy do Dubrovnika!
V 70. letech zacaly ceny jit dolu jak byly pridavany dalsi a dalsi spoje a na dalkove trasy nasazovana vetsi letadla - Jumbo B747. Cestovat nekam letadlem zacalo byt obvyklejsi, mezi aerolinkami zavladla vetsi konkurence. To mluvim o zapadnich statech, kde mezinarodni cestovani nebylo omezene rezimem.
V pozdejsich letech zacal upadek tradicnich aerolinek - nektere zanikly uplne, jine se spojily. Vznikly nove v netradicnich statech -na Strednim Vychode, ve Vychodni Asii, zacaly vznikat nizkonakladovkyza ucelem dopravit pasazery z A do B levneji a bez puvodnich okras a prestize letu.
Dnes je letani samozrejma soucast cestovani jako drive autobus nebo lod.Nikdo se do letadla nijak zvlast nenacincava - obzvlast ne do economy, ale snazi se o co nejvetsi pohodli vestisnenych podminkach.
Tradicni aerolinky ubiraji na sluzbach, obzvlast v economy a v ruznych smerech si berou vzor z nizkonakladovek, obzvlast kde jde o pocet a velikost sedadel, ktere si nechaji do letadel instalovat, snizena kvalita sluzeb na palube. Proste autobus ve vzduchu.
F35r57a10n88t89i92š60e94k 42L83u51k47e67š
Nejlepší varianta na cestování je vlak....na západě,ale i v Číně jezdí rychlovlaky,které přímo konkurují letecké dopravě a ve vlaku místo je...
M55i17c10h34a45l 16M46i36l89l13e18r
zijeme v Australii, do Evropy cestujeme letecky, po Evrope davame prednost cestovat vlakem.
M50a47r21e30k 88J33a12n62e12č10k20a
Rezervy stále ještě nejsou plně využity, jako je nákladový prostor a příruční zavazadlové skříňky Dále by ti štíhlejší a menšího vzrůstu mohli mít letenky za polovinu a nad určitou limitní váhu a výšku, by si již cestující musel koupil letenky dvě
M92i24c40h86a62e11l 22K52o37n38e19č45n49ý
S Asijskými společnostmi máme poměrně hodně nalétáno a řekl bych že dost místa a slušný servis. Jako apsolutně nejhorší leteckou společnost, co se místa a servisu týče hodotím jednoznačně náš SmartWings a Travelservise. s těmi letět je utrpení.
D72u30d58á43k 53V53l96a34d35i23m32í94r
Na druhou stranu proč by měl každý lítat proč by to měla být masová záležitost.
P50e16t94r77a 20J91a40s12n71á
Nejhorší je to s charterovými lety na dovolenou, tam si člověk letadlo a společnost nemůže vybrat. Ideálně by na dovolenou mohli létat jen trpaslíci.
P17e66t19r20a 28J50a47s83n86á
Ty vzdálenosti jsou hrozné! Manžel je vysoký a má dlouhé nohy, každý let je pro něho utrpení.
K90a89r79e63l 18L83a83n22g20r
Má možnost si zaplatit sedačku u emergenci exit . Tam ten prostor bude stále stejný a zmenšovat se nebude.
V24l22a13d30i42m13í84r 85C90e44c47h
S tou první třídou. Evidentne nevíte o čem mluvíte. First class má jen limitovany počet aerolinek a v zásadě jen na long haul lety. Z Prahy pokud se nepletu bude dostupná First class jen v Emirates možná Qatar, ale spíše myslím ze ne. Letenky ve First class se pohybují 100 tisic + za zpáteční let.
T92o10m36a94s 36D86r44a86j16s83a75j47t17l
Asi maji na mysli Business.
P21e59t35r 40M68a36r18š28o90u57n
Vzdálenost od zadní nohy k zadní níže je o ničem. Záleží i na tvaru sedadla. Někdo je má v letadle různe vykrojena, jinak řešené sklápění stolecku, aby nevadily jeho úchyty, takže rozteč mezi "nohou sedadla" je klidně stejná, ale místa i tak může být vice
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...