Diskuze
Přes 19 hodin v letadle. Qantas otestují, zda lidé nejdelší let vydrží
Děkujeme za pochopení.
M56i59c50h55a78l 38M40i32l32l23e10r
Zajimave, ze ilustrační foto pod titulkem neobsahuje Boeing 787 Dreamliner, ale Airbus 380. Aspoň, že patří Qantasu.
P53a75t17r45i67k 78Z87a88b96r11a18n14s51k89y
To je ale nesmysl, Berlin - Singapur je 13 hodin a s aeroliniemi ze asi tech 19 s Quantas bude proti nim pohodicka.
M70i40c77h55a49l 25M64i35l49l77e87r
Žádný Quantas neexistuje.
Jméno QANTAS coby zkratka původního názvu
Queensland and Northern Territory Aerial Service
M86i73c74h84a56l 15M61i50l83l52e80r
cesta Qantasem ze Sydney do New Yorku JFK trva v soucasne dobe 21hod 5 min vcetne 2 hodinoveho prestupu v LAX
z Melbourne - JFK je 21 hod 45 min vcetne stejneho 2 hodinoveho prestupu v LAX.
13 hod 45 min SYD - LAX (Qantas A380) a 5 hod 20 min LAX - JFK (Qantas B787)
14 hod 25 min MEL - LAX (Qantas A380) a 5 hod 20min LAX - JFK (Qantas B787)
Cesta z Dallasu do Sydney trva 17 hodin non stop (Qantas A380) a kdo leti do Melbourne ma dalsich 1 1/2 az 2 1/2 hod v Sydney na pruchod imigraci a presun z mezinarodniho terminalu na domaci, pak 1 1/2 hod let Sydney - Melbourne, tedy minimalne 20 hodin.
M52i14c86h98a49l 51M34i31l15l94e30r
koho to zajima, tady je prehled nejdelsich non- stop letu v soucasne dobe, vcetne naplanovaneho Singapore- NY(Newark)
M49a76r92t35i86n 80T63e70s28á35r39e57k
Rozdil autobus vs letadlo je minimalne vyrovnavani tlaku navic nemuze se pocitat jen let ale ve vysledku cestovani trva o neco dele transfer na letiste, odbaveni a presun do cile.
M79i14c22h14a49l 94M55i62l66l47e88r
tady pocitaji aktualni delku letu, jak dlouho clovek stravi v letadle v non-stop letu podle letoveho radu, ne celkovy cas, jaky zabere cesta.
Pro celkovy cas v letadle = sedadle, se ale musi pricist i prumerna doba od nastupu do vystupu z letadla. To muze klidne byt jeste dalsi hodina.
U velkych letadel jako A380 je vetsi casovy rozdli mezi zadnimi radami economy, ktere se naplnuji nejdriv a vystupuje se z nich nejpozdeji, jejich prednimi radami a napr. v jednicce nebo business, ktere maji vetsi pohodli a rychlejsi nastup / vystup.
V pripade A 380 maji nektere aerolinky (napr. Qantas) v predni kabine dolni paluby jednicku s oddelenym vchodem vpredu hned vedle schodu do kokpitu, ale napr. Emirates tam maji 1. oddeleni economy, do nejz se take natupuje tim samym oddelenym vchodem. Vystup a nastup z teto kabiny je tedy znacne zkraceny.
Za lepsi pohodli a rychlejsi nastup/vystup se ale plati navic a Emirates uz asi 3 roky uctuji extra USD 65 za "mistenku" v techto sedadlech na dlouhych letech, USD 45 na letech mezi Dubaji a Evropou. Za "mistenku" na sedadla v exit row se plati jeste vic.
P86e72t67r 49M74a22r11e28š
Brr, 19 hodin v letadle, to je moje noční můra. A to létání miluju.
L72u91k66á34š 96K90r30i28s79t
19 hodin v Economy a ideálně aspon 5 děti od pulrocniho po pětileté. Jinak to nemá cenu testovat.
M85i23l33a54n 23L56u16k93e36š
A přitom by stačilo nechat létat nadzvukové dopravní letouny (resp. nezastavit jejich další vývoj alibistickým politickým rozhodnutím). I když Concorde měl rekord LHR-SYD 17 hodin a 3 minuty (1985), což bylo stále hodně, jeho nástupci, pokud by bývali dostali zelenou k vývoji, by to mohli už dnes let zvládnout za 4 hodiny a nemusely by se vymýšlet řešení popsaná v článku. Ostatně, díky Grétě (a opět alibistickým politickým rozhodnutím) se možná za pár let ani nebude létat. "Moderní" politici tomu říkají pokrok, já bych to spíše nazval úspěšnou střelbou do vlastních nohou.
M47i83l36a58n 42C62h12a87l15u62p29a
Nadzvuková letadla pro dopravu osob jsou zbytečný luxus, který se nezaplatí.Není možné akceptovat trend, kdy spousty lidí nesmyslně létají z místa na místo kvůli pořízení selfie.
F55r47a74n26t90i23s59e14k 31M19i84k67e98s
Z Tokya do NY 13 nebo 12 hodin jsem zazil nekolikrat a nemel jsem problem. Podobne Tokyo-Zurich. Da se to vydrzet bez problemu. I tech 6 hodin navic by se dalo zvladnout.
M48i95l64a16n 47C56h91a92l23u21p34a
Jste asi mladý 100% zdravý člověk. Já např. vydržím sedět max. 4 hodiny v kuse a to na rozdíl od svých vrstevníků stále sportuji a nemám zdravotní problémy. Pokud mají být takto dlouhé lety bezpečné pro všechny cestující na palubě, tak musí být prověřena míra rizika na průměrného cestujícího, či spíše i s ohledem na osoby s lehkými zdravotními problémy.
K59a82r64e19l 88M53o41k46r67y85k
Já letěl několik letů 12+ nejvíce 12:50 vše v Y a vydržet se to dá naprosto v pohodě!
A to měřím 198 cm,nejlepší je vybrat místo do uličky.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!