Diskuze
Levnější naftu tirákům. České speditéry drtí konkurence, žádají slevy
Děkujeme za pochopení.
V33l80a37d25i35m61í75r 53F93i83b36i82g44e28r
Spíš by měla EU zasáhnout a vracení spotřební daně pro kamiony zakázat. Když snížit tak všem.
Ale mají pravdu v tom, že tranzitující kamiony tu akorát zničí silnici a utrátí pár stovek za mýto. Díky nedostavěné dálniční síti ničí silnice nižších tříd.
Taky je mi záhadou, že je u nás stále povolená vyšší zmotnost zatížení kamionů než všude kolem v zahraničí. A zvláště když je kvalita oprav a staveb silnic tak tragická.
I44v26a66n 75P82o17k78o33r88n36ý
Tento problém určitě brzy vyřeší eco kamiony poháněné elektřinou z baterek případně vodík, CNG, LPG ...
Co zas vrátit přepravu ve velkém na železnici a náklaďáky jen na místní obsluhu?
Brečí všichni - hospody, lékárny, doprava, prodejci aut, zemědělci ... - že je tu konkurence a že chtějí dotace nebo nějaké nižší daňové zatížení. Pokud to ekonomicky nevychází, tak asi v tržním prostředí nemají co dělat. Alespoň takto nám to vysvětlovali po převratu s. Dlouhý, Klaus a další, když rušili dotované, tehdy se to nazývalo tuším "dělnické" a "režijní" jízdenky na železnici, zápornou obratovou daň na dětské věci, prostě ty dobré výdobytky socialismu, co se nyní ve velkém opět v přetržené ekonomice, po 30 letech, zavádí. Tehdejší mocipáni chtěli tehdy dokázat, že to, co ani ve světě nefunguje, by mělo u nás fungovat. Jen vše roz...ali a nyní se vracíme v něčem tam, kde už jsme kdysi byli.
J54a76n 75K45o93l66á93ř
Řešení je tak snadné. Zvýšit mýto na dvojnásobek. Prakticky by odpadla tranzitní doprava, ušetřily by se miliardy za zničené silnice a tím se vyrovná ona proklamovaná ztráta z odvodů...
J37i20n47d58ř10i64c23h 14Š44k23o64p26e76k
Na ilustrační fotce kamion nesplňující podmínky pro provoz pěkně ilustruje přístup většiny kamiońáků k dodržování zákonů.
A ještě chtějí další úlevy. Jako by nestačilo, že nejsou prakticky udělovány tresty za technický stav soupravy, upevnění nákladu nebo dodržování přestávek či rychlostních limitů.
I92v10a91n 10P35o78k86o74r54n59ý
V čem nesplňuje kamion podmínky pro provoz?
Nejde o rýpnutí do Vaší poznámky, jen by mě to zajímalo, co je na tom modrém kamion špatně. Fotku jsem si stáhnul i zvětšil, ale nic jsem neobjevil. Možná teď budu vypadat jako motoristický trotl
M38a66r51t97i31n 98K81r32á79l67í85k
a je to tak dobře ... náš stát si totiž takovou konkurenci zaslouží ... když nejsme schopný za 30 let vylepšit a rozšířit dálnice, tak to prostě převezme okolní konkurence. Mimo jiné to ukazuje i stav vládnutí v naší zemi (předchozími i současnou vládou). A také neúnosnou byrokracii. Toto všechno jsou faktory, díky kterým mají okolní státy nad náma navrch ... "pogratulujme si".
M84i79l18o71š 72S82e75t52í92k
Jako že ty zahraniční kamiony jezdí po jiných silnicích, než ty české?
M64i87l98a22n 35C55i61h45l90á64ř
A co emise CO2, změna klimatu..? Nemluvě o silnicích a dálnicích věčně ucpaných (převrácenými) kamiony. Neměla by se tedy kamionová doprava spíše omezovat než protežovat? Lid Evropské unie je hluboce znepokojen katastrofálním a nevratným globálním oteplováním, které již "nade vši pochybnost" předpověděl IPCC, nevrátíme-li se okamžitě na stromy a do jeskyní...! Kromě kamiónů je ovšem potřeba zakázat i krávy, jaderné a tepelné elektrárny, jakož i letadla, za něž se všichni v čele Grétou T a Matějem S hluboce stydíme!
S23t62a74n11i45s26l17a69v 79N50o25v64o83t75n55ý
To je jen dobře čím méně tiráků tím lepší ovzduší. Jinak chtěli kapitalismus tak ho mají a k němu patří i konkurence.
M58i26l12o97š 39S23e97t86í18k
Jenomže tady to není o tom "méně tiráků". Tady jde o "méně zahraničních tiráků".
L73a27d70i57s61l89a28v 39K78a56l54o94u17s
Za chvíli budou v ČR jezdit asi jenom cizinci.
A25l32e60š 12Z58v17o85l76á64n76e96k
Dotování těchto firem vede jen k tomu, že se k nám vozí brambory z Británie a ryby někde z Kazachstánu. A platí to úplně všichni na daních. Naprosto zbytečná věc...
M35i23l65o19š 37S86e12t71í17k
Nebudete dotovat, možná ubyde českých tiráků. Ale že by ubylo tiráků celkově, to ani náhodou. Jen bude více těch zahraničních a je fakt, že stát na tom prodělá, protože ti tu naftu u nás kupovat nebudou, takže bude menší výběr spotřební daně.
Konec nadvlády programátorů. Pozic ubývá, na jednu se hlásí stále víc lidí
Premium Ochota firem splnit uchazečům skoro jakýkoli požadavek a velmi nízká konkurence. Tak by se ještě...
Výrazně zpomalte rychlovlaky, vzkazují obce k nové trati. A koleje chtějí skrýt
Postavte rychlotrať v tubusu, a nebo na ní výrazně snižte rychlost. Tak by se daly zjednodušeně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pořád Big Mac, ale už spíše Big Tech. Co ukázal výpadek u fastfoodového obra
Když McDonald’s ve 40. letech minulého století poprvé otvíral, zákazníci vybírali menu z papírových...
Soláry, kam se podíváš. Elektrárnám dochází místo, musí být kreativní
Elektřina ze slunce bude podle Mezinárodní agentury pro energii (IEA) v příštích několika...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce
Nápojářská skupina Kofola po devíti letech sáhla k úpravě loga. Ikonický lísteček lékořice na svých...
Cena kakaa se letos zdvojnásobila, čokoláda zdraží i skokově, věští analytici
Cena kakaa se od začátku letošního roku zhruba zdvojnásobila a dostala se na rekordních více než 8...
Unilever chystá změny. Firma odděluje zmrzlinový byznys, zruší tisíce míst
Britský výrobce potravin a spotřebního zboží Unilever oddělí své podnikání se zmrzlinou do...
Osm incidentů za dva týdny. Co se děje s letadly společnosti United Airlines
Požár motoru způsobený nasátým plastovým obalem, ztráta pneumatiky krátce po startu nebo sjetí...
Trest pro exšéfa zadlužené Evergrande. Doživotně nesmí obchodovat s akciemi
Chuej Kcha Jen, šéf zadlužené čínské realitní firmy China Evergrande, má celoživotní zákaz...