Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zájem o televizní reklamu strmě klesá. Mohou za to technologické firmy

Sledovanost klasické televize celosvětově rok od roku klesá. V důsledku toho opadá i zájem inzerentů o televizní reklamu, kteří dávají přednost propagaci na internetu. V letošním roce prodej reklamy v televizi klesl téměř o 4 %. I když se jedná o nejstrmější pokles od hospodářské recese v roce 2009, příjmy televizí stále rostou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Příjmy rostou, protože vysílají stále méně kvalitní pořady.

0 0
možnosti

Fakt rekl bych ze v dobe kdy HBO GO (ten je s plnou ceskou podporou, vcetne povetisnou i dabingu, kdo o tostoji) stoji nejakch 130 korun, podobne penize Amazon Prime a za dvojnasobek Neftlix, nedava klasicka TV vubec smysl - standardni kanaly maji naprosto mizrny program a enormni mnozstvi balastu, takze mi prijde ze jejich hodnota pro spotrebitele hodne zaporna a tedy zadarmo jsou hodne drahe. A premiove kanaly, kde davaji trochu lepsi obsah stoji stejne ci vice nez streamovaci sluzby, coz opet za sluzbu kde v danou chvili bezi jeden porad je silena castka v podobnati k nejake spotrebitelske hodnote online platformy....

0 0
možnosti

M55i10r10e52k 84G75a95j87e40r

15. 12. 2019 22:32

Zajímavé je, že ani teď si nepřiznají, že na vině je množství samotných reklam v televizi. Už to dávno překročilo rozumnou míru a lidé kvůli tomu na televizi koukat moc nechtějí.

1 0
možnosti

Na TV se dívám jenom občas na PC a tam používám time-shift, takže se to dá pozastavit a reklamy přeskočit. Nevím, kdo vydrží sledovat 10 minut reklam... Takže myslím, že i tady platí, že kdo chce víc, nemá nakonec nic - prostě to nebude sledovat nikdo a bez sledovanosti nebude ani inzerce.

4 0
možnosti

Lidé upřednostňují online služby jako youtube, protože tam nemusejí koukat na reklamy.

U nás se už na klasickou TV nikdo nedívá právě vkvůli reklamám, které v klasické TV nejdou vypnout.

Takže my už vlastně ani nevíme jak vypadá reklama na internetu nebo v TV.

0 0
možnosti

Kde máš na YT celé filmy? Pokud se objeví, rychle je smažou.

0 0
možnosti

A největší podlostí je hlasitost reklam

4 0
možnosti

Všechny TV porušují zákon který hovoří jasně to, že hlasitost reklam nesmí být větší než ostatní obsah.

1 0
možnosti

Myslím, že vrcholem je rozdělení 20min seriálu 10min reklamním blokem

4 0
možnosti

Ještě je zajímavé, že minimálně u některých stanic už asi ani nedávají reklamy mezi pořady, ale po skončení jednoho začne další a po deseti minutách dají reklamu...

0 0
možnosti

J22a35n 20N65o71v86á64k

15. 12. 2019 15:43

Na dlouhé reklamy, které jsou následovány stejně dlouhými upoutávkami se snad už nikdo normální nemůže dívat. Pokud o nějaký pořad stojím, je daleko efektivnější si ho pustit z archivu na internetu se zapnutým filtrem reklam.

5 0
možnosti

No já filmy a seriály sleduju rád, ale v TV jsem je sledoval naposled jestli dobře počítám v roce 2003, pak jsme pořídili prvni ADSL......

A ono i když srovná prémiové TV kanály s online streamem, tak ten online nabídne nesrovnatelně lepší službou za méně peněz

0 0
možnosti

Přitom v Česku komerční televize vysílají spíše už jen reklamní bloky občas přerušované kousky filmů či seriálů.

10 1
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině

26. dubna 2024  9:57,  aktualizováno  10:57

Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...

Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži

26. dubna 2024  10:45

Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...

Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí

26. dubna 2024

Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....

Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá

26. dubna 2024

Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!