Diskuze
Evropa chce mít za tři roky společnou jízdenku, má lidi vytáhnout z aut
Děkujeme za pochopení.
J85a78n 63N73o96v10o82t94n86y
no pokud budou u nás jezdit vlaky TGV tak me vytáhnou, pokud jen ČD tak těžko
Z11b89y96n15ě71k 66M65e53l80i34c92h14a13r
Evropa bude mít společnou jízdenku, ale nebude se smět přes jižní Moravu...
V81l29a55d86i33m81í56r 78F62i29b83i58g15e72r
No ještě by to alespoň u nás chtělo zapraco at na kapacitě hromadné dopravy když tam chtějí přetáhnout lidi. Už dnes jsou vlaky na mnoha místech na hranici kapacity. Zejména ve středních čechách a pražská MHD jakbysmet.
R51o90m24a43n 54J54e66s68c49h72k47e
Stát zrušil více než stovku tratí, Na mnoha dalších omezil provoz. Někde se jezdí pomaleji než za císaře pána.Například ze Znojma je to za trest.
S41t21a65n48i38s36l80a74v 80N54o51v22o59t22n39ý
Čekám kdy takhle vytvoří stejné platy v celé EU.
R47i69c23h55a65r93d 81H11r88u19b59e59s
To je ptákovina , váš soused taky asi nebere úplně stejnou mzdu jako Vy , nicméně čím větší přístup k síti tím lépe , to nemá se mzdou nic společného .
M57a25r59e15k 24J85a49n45e23č23k89a
Společná jízdenka to fakt nevytrhne, tím spíše, že moderní člověk je čím dál lenivější a pohodlnější stvoření. Takže docházet větší vzdálenosti na zastávky jim nikdo jen tak nebude, stejně tak čekat třeba i hodinu na spoj a pak třeba několikrát ještě přestupovat a to celé absolvovat i několikrát. Takže, kdo může řídit, raději bude jezdit svým vozem a to už nemluvě o úspoře svého času. Projekt zase bude stát balík a výsledek bude 0. Ale když může EU sponzorovat, kde jakou nevděčnou díru třetího světa, tak proč nevyhodit peníze i za tohle
P56e77t39r 90N38e10c77h64a30n24i66c28k98ý
"Vytáhnout z aut" jsou taková politická hesla pro ekology. Ono by se udělalo mnohem víc, kdyby se auto považovalo za jeden z dopravních prostředků a podle toho s ním pracovalo. Projektů kombinujících automobilovou a veřejnou dopravu je totiž absolutní minimum. Vždy se počítá buď s tím, že autem pojedete od dveří ke dveřím nebo tak pojedete veřejnou dopravou (včetně kilometrové procházky na autobus jedoucí jednou za dvě hodiny, aby vás dovezl 12km k páteřní trati kam byste autem však dojeli za 10 minut)
V36á26c81l47a38v 63K58l29i76k31a
Když pojedu z naší vesnice do Práglu 100 km vlakem, tak protože k nám jezdí MHD 1x za hodinu a cesta cca 20 minut. Potom asi 20 minut čekání na vlak a 1 hodinu a 15 minut cesta do Práglu. Takže cesta celkem 1 hodina 55 minut a za 160,- Kč. Když pojedeme 3, tak časově je to stejné, ale stojí to 3x160=480 Kč. Autem po dálnici jeto 100 km. Při ceně nafty 30,-Kč/litr a spotřebě 7l/100 km to je 210,-Kč. A to chtějí příští rok vlaky zdražit.
P45e97t72r 71N93e73c34h78a65n77i35c13k52ý
Tady je odpověď sítˇ rychlých tratí a P+R parkovišť. Jsme v tom obrovsky pozadu
M11a20r53i39e 45K90o96v59á78ř96o13v12á
Co na to jihomoravští zastupitelé? Když jedete lokálkou z nějakého místa v Jm. kraji do Brna na rychlík, musíte mít jízdenky dvě.
P63e70t79r 55N22e34c43h64a79n90i57c30k91ý
Pokud rychlíkem jedete v rámci kraje stačí jedna jízdenka. Pokud rychlíkem jedete mimo kraj a rychlík i osobák jsou stejného dopravce, tak vám taky stačí jedna jízdenka
J93a29n 69T47a55r44a84b62a
Tyto bohulibé nápady mají několik podstatných vad, které z nich dělají hloupou utopii.
Zaprvé: Propustnost železnice v osobní dopravě je zlomkem propustnosti dálnice. Jen po D1 na trase Praha-Brno se přesunuje v každém směru za 24h všedního dne něco přes 60000 osob. To je skoro 1000 úplně plných vlakových souprav. To na koleje prostě nedostanete.
Zadruhé: Drtivá většina osob v předchozím odstavci nejede pouze z centra Prahy do centra Brna a naopak. Diverzitu směrů železnice neumí a nikdy nebude umět efektivně pokrýt.
Zatřetí: Podívejte se na ceny železniční přepravy v zahraničí. Kromě dotovaných nočních jízdenek je přeprava za několikanásobek našich cen. Takže jinak řečeno, buď přeprava cestujících dramaticky zdraží, nebo pozře dramatické peníze ze státního rozpočtu. Řádově desítky miliard, budeme-li se držet hodně při zemi.
O47d85s36t68r44a65n10ě68n69ý 85U25ž69i18v85a31t22e77l
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...
Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři
Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!