Diskuze
Elektromobil v Česku je vzácný jev. Za deset let jich má být dvě stě tisíc
Děkujeme za pochopení.
J86o70s55e55f 62K13r79o53u90p36a
Elektromobilita ano, ale ne direktivním nařízením.
S elektromobilitou to dopadne, jako se solárama - díky dotacím a politickému tlaku se jejich vývoj zbrzdí.
I26v41o 54N37e80n43t82w47i31c55h
Takže místo toho, aby lidi vlastnili auta se spalováky, budou vlastnit auta s elektromotory. Zase špatně. Cesta vede jen přes google samořídící auta objednávaná jako taxi přes apku, carsharing, levný Uber, cyklostezky všude, kvalitní veřejnou dopravu. Důležité je, aby se odstranila představa, že auto musím vlastnit. Ne, ale musím mít vždy k dispozici levnou možnost mobility. Když člověk bude mít auto tehdy, kdy ho bude potřebovat, nebude ho muset vlastnit a přeplácet za něho automobilkám.
J44o67s73e80f 29K79r42o74u53p76a
To je blábol. Auto bude muset vždy někdo vlastnit a ten ho bude přeplácet automobilkám.
J69i48r61i 87B56i40l71i89n85a
S elektromobily je to jako pred lety s digitalnimi fotaky. Maly cesky clovek se jim vysmival a vysmival a pocet pixels i pameti rostly, vsechno se zlevnovalo az digitaly vyhraly.
Stejne je to s auty. Hlavne zlevnovani a zlepsovani baterii rozhodne. Lidem s vlastnim domkem nebo garazi kde si mohou nabijet se elektromobil vyplati uz dnes.
S36t14a14n80i88s11l39a16v 28J72e87l71e95n
Lidem s vlastním domkem, kteří zároveň k tomu hodně jezdí. Aby se elektromobil vyplatil, musí si na svou vyšší cenu vydělat ušetřeným palivem. Kdo málo jezdí, tomu se zatím nevyplatí elektromobil, byť by třeba měl elektřinu zdarma.
L41a85d70i29s95l73a35v 82K70a14l98o24u66s
To je zvláštní. Zrovna psali, že zavírají fabriku v Nizozemí na výrobu Audi e-tron. Pro totální nezájem zákazníků. Už vyhodili 145 lidí . To co chce EU a výrobci se nemusí shodovat s tím, co chtějí zákazníci.
J78i66ř80í 50F71e92i60x
Navrhuji vedení buď nad (pod) vozovkou a sběrač na každé elektroauto, pak by to mělo smysl, žádné těžké baterie , pouze elektromotor...
P93a50v40e85l 84V79a89l73e23n12t65a
jako že by se ze všech aut udělali malé trolejbusy a do všech silnic by se dalo vedení? úplně do všech silnic? vážně?
V16á74c26l37a43v 97K63l13i65k98a
Se tam aspoň domluvte mezi sebou. Předevčírem článek, kde Kulhánek tvrdí, že do dvou let jsou eauta pasé a dneska zase blábol, jak jich za deset let budou statisíce.
O14n66d32ř32e60j 48S47e31k26e78r44a
Technologie, které jsou pro elektrovehikly nezbytné, nejsou dostatečně vyspělé na masové rozšíření těchto gadgetů. Takže nějaké zásadnější rozšíření nebude. Jasně, levičáci budou ze začátku tento nesmyslný projekt štědře dotovat, ale to brzy skončí, protože na to většina zemí, kterých se to týká, nemá peníze už teď a v těch zbývajících vyřeší celou situace recese. A tu, mimochodem, revoluce v dopravě a sázky na extrémně nejistý výsledek, elektrovehikly přivolávají a budou ji silně akcelerovat.
A44n39t42o21n92í45n 18S56e11b43e19r92a
200 tisíc. Jo na odstavném parkovišti výrobce :-D
M70a13r49e53k 16K72l38u57f38a
Ti, kteří to mocí mermo chtěli, už to mají, a ostatní vám na to tak akorát položí kabel. Marná snaha.
P50a36v29e61l 56V39a35l75e79n48t34a
Vcelku chápu tu skepsi, EV mají rozhodně dost problému a pokud by se vývoj zastavil na současné úrovni tak to není příliš konkurenceschopné.
V první řadě se musí baterie zlevnit, když budou někde na úrovni spalováků tak už to začne být zajímavé pro všechny kteří můžou nabíjet doma.
Zároveň se musí zvýšit dojezd alespoň na úroveň kterou má dnešní tesla model 3 LR. tedy nějakých 560 Km, optimálně přes 600.
A nakonec musí vyrůst dostatečná infrastruktura, rychlonabíječky kde nabijete 100 Km za 5-8 minut (superchargery 3 to zvládnou již dnes), aby se to dalo využívat jako plnohodnotný vůz a 1. auto do rodiny. Tomu by mohlo pomoci opět to zlevnění baterií které budou pod zemí a budou pokrývat výkyvy při nabíjení.
Do té doby než se to stane to prostě moc rozšířené nebude.
S37t69a39n86i93s32l14a28v 94J18e96l69e56n
Baterie pod zemí to ovšem opět trochu prodraží. Je to další článek v řetězci energetických ztrát a o tu ztrátu bude muset být dražší proud (cca+10%). Ta baterie se také bude muset za dobu své životnosti zaplatit - opět přirážka k ceně nabití.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...