Diskuze
Většina evropských peněz pro dráhy poteče do betonu
Děkujeme za pochopení.
J50i90ř71í 45P64a90u54l
Ano, ale bude to High-tech beton a rovnez High-tech rozhledny a cyklisticke stezky.
P71e32t68r96a 39B87r16o31d16o48v30á
Jsem jen zvědavá zda konečně je v plánu elektrifikace Ostrava - Frýdek-Místek, mluví se o tom co jsem byla na škole, jsem zvědavá zda se dočkám aspoň na důchod :-D
J57i84ř10í 90P82r33ů17š25a
RegioJet dotace na nová vozidla nechce, ojetin už má dost a není žádoucí aby se v Evropě velkém vyřazovala další vozidla, která by zamířila na české koleje. Navíc není žádoucí aby nová vozidla nakupoval objednavatel dopravy (typicky Jihomoravský kraj) a ty pak půjčoval dopravci, protože vždy se najde konkurence které dokáže na lidech ušetřit o korunu víc a tak být levnější.
M68i71l92a60n 42V16o19l33e22k
Silnější pes 'získá víc'. Vítejte v kapitalismu.
J31a54r81o60s42l78a12v 97K22r95a84t77o95c61h75v96í42l
Cestujícího zajímá, v čem se veze, protože to je nejvíc vidět. Určitě by se takový cestující v moderním voze divil, že jeho vlaková cesta je ještě dnes v některých případech zabezpečena systémem, který se používal v dobách Františka Josefa! Tím neříkám, že je ohrožena bezpečnost jeho jízdy, ale zařízení je na konci své morální, kapacitní a fyzické životnosti. Je třeba si uvědomit, že dráha nejsou jen vagóny, ale i "beton".
P73a17v31e24l 79R27o13h59á74č45e96k
Centrální stavědlo v Zürichu HB je vybaveno reléovým zabezpečovacím zařízením SpDrs/SBB z roku 1966, které bylo v roce 2014 tzv. ILTISováno, tj. automatické povely pro stavění jízdních cest přicházejí ze stanoviště dispečerů na letišti Klotenu, kteří pouze DOHLÍŽEJÍ na to, jak se automaticky řídí provoz v celé východní části Švýcarska. Toto stavědlo z roku 1966 bylo již od počátku vybaveno systémem pro zastavení vlaku při projetí návěstidla (Signum, resp. ZUB), dnes jsou tam samozřejmě již balízy ETCS úrovně L1. V roce 2016 bylo pod kolejištěm stávajícího nádraží otevřeno nové 4kolejné nádraží Löwenstrasse, vybudované bez většího vlivu na provoz kolejiště na povrchu.
V roce 2019 bylo do Brna hl.n. nasazeno údajně nejmodernější elektronické zabezpezpečovací zařízení, kvůli čemuž byla stanice více než rok téměř uzavřena. Z rozhovoru s ředitelem brněnské pobočky SŽ na ČRo Brno z té doby jsem pochopil, že provoz v Brně hl.n. řídí několik "myšokliků", kteří se nesmí hnout od monitoru, poněvadž když se přiřítí od Židenic vlak, který projede vjezdové návěstidlo, tak se po celém nádraží rozezní nějaké sirény nebo co, a nejméně jeden z těch myšokliků musí skočit na tlačítko "Generální stop", kterým sice možná vypustí vzduch z brzd všem vlakům v okolí Brna, ale v té době už ten dotyčný vlak bude nejspíš kosit lidi na peroně. A ono to tak nějak asi bude. Sice už jsem v Brně hl.n. více než 2 měsíce nebyl, ale už tenkrát tam byly v kolejišti počítače náprav, takže přenos návěstí na lokomotivu neexistuje, a balízy ETCS jsem tam tenkrát také neviděl.
Nemyslíte si, že by bylo vhodné, kdyby nově nasazovaná zabezpečovací zařízení v ČR měla aspoň takové parametry, jaké měla zařízení budovaná v 60. letech jinde? Oni totiž Švýcaři nejsou hloupí, takže to co jim funguje, opatrují jako oko v hlavě, a systematicky to doplňují o nové funkce, takže mají dnes v podstatě nejmodernější zabezečení na světě. Kdyby vyhazovali peníze za bezhlavé drahé modernizace, jako to dělá česká státní správa železnic,
P80a95v97e92l 27R74o71h96á51č30e88k
Tak jestli si pražské hlavní nádraží samo nevydělá na prodloužení podchodu a potřebuje dotace, tak je tady něco hodně špatně.
M84i21r20o40s36l71a20v 27Z63i98k29m74u59n15d
Můžete prosím popsat mechanismus, jak by si hlavní nádraží mělo vydělat na prodloužení podchodu ?
Je snad hlavní nádraží samostatná, podnikající právnická osoba ?
Podobné nesmysly plácali někteří "právně nevzdělaní" jedinci po kontrarevoluci v roce 1989 poukazující na to, jaké tržby na jízdném se na hlavním nádraží realizují a tudíž by "z toho taky měli něco mít" ...
L40i11b43o38r 29H36o61l24u24b
Tam kde teče beton,tam tečou peníze.Tonda Blaník.
M88i78l12a44n 10N34o45v44á24k
Hlavně ty cyklostezky. Ty nám rozhýbou ekonomiku.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...