Diskuze
Štreka 13 tisíc kilometrů. Kamiony nově vozí zboží z Číny do Česka po souši
Děkujeme za pochopení.
J73a43r74o70m81i52r 61H64o27b83l14i96k
Nejedná-li se letecký most, trvá to stejně několik týdnů. Samo, letecky je to nejdražší, lodí (nejdéle) nejlevnější. Na tom se nic nezmění. Spíš bych se bál, že při současném postrkování se s Ruskem a hrozbami různých sankcí by jedna z nich byla přerušení téhle pěšiny. A objet Rusko po slušné silnici téměř nelze.
P46e62t19r 95N80e59c80h74a90n53i47c85k49ý
Proč nejede přes Litvu? Rovnou vstoupit do Schengenu je přece logický
M74i53r20o68s39l40a57v 32Z88i52k32m69u74n27d
Protože je TO kilometrická objíždka ... to znamená časově delší, větší spotřeba PHM.
M23i25r78o44s31l17a47v 50Z23i75k91m74u25n59d
Tato přeprava má jeden háček - EU uvalila sankce na diktátora Lukašenka "za přistání letadla v Minsku".
Co brání Lukašenkovi v odvetném opatření v podobě sankce "na tranzit zboží z/do EU" po silnici i po železnici, jen zboží z/do Běloruska ... Kremelský "diktátor" jej podrží tím, že udělá totéž, odvetou za sankce ohledně "anexe" Krymu ... tudíž objet Bělorusko přes pobalti nelze. A na Ukrajinu TO nepůjde taky ... jen zboží z/do Ruska, nikoli tranzit ...
A je to v HÁJI ...
J32a69n 29J95í88c31h16a
samozrejme ze objet Belorusko jde,ale je to zajizdka..
M97i51l95a86n 52V55o73l56e20k
Ekonomicky i ekologicky to je nesmysl, za tím musí být nějaký jiný zájem.
M86i36r16o41s67l59a22v 19Z25i77k12m34u39n43d
Bohužel není ... lodí to trvá "ekologicky" i ekonomicky 6 týdnů do Rotterdamu, na Jadran se tak velký kolos patrně nevejde; námořní kontejnery chybí, lodní doprava výrazně zdražila.
Vlakem to trvá asi dva týdny, na vlak délky 740 metrů naložíte 112 kontejnerových jednotek TEU (malých kontejnerů délky 6,1 m nebo 56 délky 12,2 m) - reálně spíše méně, s ohledem na délku vlaku (možná jen 100 TEU na 25 vozů - délka vlaku 660 m + lok 20 m), musíte 2x překládat kvůli rozchodu a v Polsku současně třídit podle směrování vlaku ...
V75á64c25l97a98v 28H32e36l79l53e20b24r73a82n56d
Není nad ekologický přístup k životu.
K78a60r72e92l 13N87e65d68o82p90i72l
Nejvyšší čas zavést vysokou ekologickou daň na dovoz zboží. Doposud se mrzačí jen evropský průmysl CO2 povolenkami. Cizí produkce se ovšem nechává bez povšimnutí. Přepravíš tunu zboží dle kategorie výrobní náročnosti, plus uhlíková zátěž během dopravy a hned máme daň ve výši stovek až tisíců Eur za tunu zboží.
V57á19c79l20a28v 81P68o17u29s32t37k57a
A co tím vyřešíte? Akorát vám všechno zdraží.
J73a38n 86S59t55e62h31l53i85k
Tak mám zlepšovák . Stejně jak to dělaj australáci - autovlak - tři vozy v kamionu
V38á62c46l26a38v 40P36o55u19s94t42k17a
V Austrálii na to jsou cesty a terén.
P36a70v22e56l 68K34r38ů54t65a
Jen by mne zajímalo, jestli se zboží z čímy vyplatí.
Je nekvalitní, padělané a na výrobu se užívá otrocká práce národnostních menšin a dětí.
Bylo by vhodné vrátit výrobu z komunistického lágru do civilizace.
L86u28b56o 42M93a89c50h42o
ORAVA. „Z dôvodu neustáleho sa zvyšovania vstupnej ceny drevnej suroviny všetky cenníky našich produktov sú len na vyžiadanie,“ takýto oznam má firma Drevodom Orava na svojej internetovej stránke.
Ceny dreva totiž stúpajú každým týždňom a proces od výberu dreveného domu klientom až po podpis zmluvy trvá niekoľko týždňov. Cena sa za tú dobu výrazne zmení.
Konkrétne ceny dreva a polotovarov za posledné tri mesiace narástli o sto percent, pri niektorých prvkoch až o viac ako dvesto.
Amerika má dolárov dosť. „Všetko začalo vlani, keď Amerika začala z Európy vykupovať drevo. Najskôr v Škandinávii, lebo sú tam väčšinou súkromné lesy,“ hovorí konateľ Drevodomu Orava Vladimír Križo.
„Najskôr dávali 300 eur za kubík reziva, dnes ponúkajú už 600. Potom sa pridali nemecké píly a drevo valia na lode do Ameriky. Cena na americkej burze bola už aj 1700 dolárov, teraz je na úrovni 1340 dolárov.“
P92e97t29r 74Š38k94o23d38a
Nejsem ekoaktivista, ale tohle je prostě špatně. Investovat by se mělo do železnice, kamiony na takovou dálku jsou nesmysl.
V75á19c27l10a88v 80P69o48u51s65t23k74a
To říkejte tomu, kdo to platí.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...