Diskuze
Nová železniční trať z Prahy do Mnichova má zelenou, vznikne do devíti let
Děkujeme za pochopení.
I63v75o 34N11e73n30t71w72i89c42h
Pohádky před spaním. Hezky se to poslouchá. A teď tu o hyperloopu z Brna do Prahy.
O23l25d47ř56i96c42h 40K51o38z26e39l
To budeme mít nového ministra železnic(a sběrače všimného)?
J38a17n 38K48a92l38a
Všiml jsem si jedné vlastnosti nejen české ale pravda v naší zemičce hojně se vyskytující. V zásadě nechceme ve svém okolí skládky odpadu, spalovny odpadu, úložiště odpadů, elektrárny, letiště a v neposlední řadě VTR. Nejlépe to označil jeden z předchozích diskutujících že je to totální neschopnost státu. Dovolím si však doplnit proč. Protože to neumí svým občanům vysvětlit důležitost těch staveb pro budoucí život našich potomků. Protože to neumí nařídit.! Stačí se podívat okolo sebe jak dlouho se staví některé úseky dálnic než se něco vysoudi. Jak dlouhou trpí tisíce občanů pro tvrdohlavost nebo LOBI pár desítek svych spoluobčanů. Je opravdu přetěžké vybudování v zemích ČESKÝCH čehokoli.
P69e72t24r 74J33e56n44d53r65y93š54č69í42k
ach ten češtin. A já pořád, co to pláče...
"dvě stě tun tisíc zboží"
K50a23m69i18l 48J67i93n46d22r68a
Je to neuveritelna neschopnost a diletantismus ceskeho statu, ze ta trat uz 9 let nestoji. Nemecko je s velkym odstupem nasim nejdulezitejsim obchodnim partnerem, a my s nim mame pri delce hranic pres 800 km 1 slovy jednu prakticky pouzitelnou trat pro dopravu zbozi!!! Co se tyce osobni dopravy, je to take tragedie - napr. vlaky Berlin - Viden nas uz objizdeji mnoho let, prestoze musi jezdit delsi trasou.
T62o73m82á67š 15T73a24t92í46č61e92k
Němci (i Rakušané - jedná se o německo-rakouské firmy tahající za drátky) mají zájem na devastaci české železniční dopravy a především železničního průmyslu. Proto je situace taková, jak ji popisuješ.
R95a76d35k44o 43K87ř68i51v69á17n82e42k
Do Mnichova. Pěkná myšlenka. Ovšem zahrnuje úsek Praha - Beroun, který stejně nemá jinou alternativu, než paralelní novou trať a před ním tento záměr strká hlavu do písku. Stávající trať pro příměstskou dopravu, která tam po modernizaci může jezdit se špičkovým intervalem podobným metru, a novou trať pro expresy a nákladní dopravu. V údolí není místo, takže nakonec každá varianta bude víceméně tunelová. Snad to už pochopil i Ing. Kvizda z Masarykovy univerzity, který kdysi proti tunelové variantě psal plytké agitky, aniž by nastínil jiné řešení. Snad ponechání stávajícího stavu? Čili vlaky z "nové" trati z Německa se budou celý den někde štosovat a z Berouna do Prahy a naopak pojedou v noci. Ve dne není kapacita, muselo by se sáhnout na příměstskou dopravu. Takže zboží hurá do kamionů nebo lidi do aut či busů. Další příklad: poměrně významná Příbram a okolí dojíždí do Prahy autobusy a auty. Motoráky Arriva přes Rudnou jsou pravěk mimo časovou realitu.
Po lehké modernizaci useku Příbram - Zdice a tunelu do Prahy by byl vlak významně rychlejší, než auto. Těch synergií i ve vnitrostátní dopravě je dost.
Nemusíte se mnou souhlasit, ale nejdůležitější částí úvah trati do Mnichova by mělo být urychlené řešení úseku Praha-Beroun.
V73l44a26d35i60m33í29r 77F18i26b78i50g39e75r
Do 9 let jasně. A kdy bude start toho 9letého termínu. Za tu dobu tu ani nevyřídí stavební povolení.
A95l56e40š 74B13a60l76o21u71n
Vtip! Do devíti let - OK ALE OD KDY do devíti let?
P62a69v27e83l 83R78o96h84á14č66e15k
Normální postup v civilizovaných zemích. Propustná výkonnost se nejdřív zvyšuje volbou vhodné dopravní technologie a zabezpečovacího zařízení, pak se prodlužují zhlaví, a až nakonec se přidává druhá kolej. Dráha si na sebe musí vydělat.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!