Jako první by měla společnost Minka Group začít vyrábět vybavení domácností jako například osvětlení. Společnost Dan River má vyrábět značkové koupelové doplňky a doplňky do ložnice.
Od příštího roku se pod značkou Disney začne prodávat i venkovní nábytek a zábavní produkty vyrobené firmou Zak Designs.
Disney víno bude za 300 korun
Dále chce také Disney ve spolupráci s vinařskou společností Costco Wholesale začít prodávat i víno, které by mělo nést jméno postavičky z filmu Ratatouille, příběhu o kryse, která se chce stát francouzským šéfkuchařem. Chardonnnay z Burgundska pojmenované Ratatouille se bude prodávat za 12,99 dolaru (277 korun).
Rozšíření nabídky licenčních produktů zaměřené na dospělé je součástí plánu Disney posílit na trhu se sofistikovanějším spotřebním zbožím. Prodej zboží s postavičkami společnosti je největší částí podnikání firmy.
Divize spotřebních produktů minulý týden oznámila, že její tržby v letošním fiskálním roce stoupnou o 13 procent na 26 miliard dolarů, což je dvojnásobek ve srovnání s tržbami před pěti lety.
Disney chce oblékat lidi
Disney chce také rozšířit nabídku oblečení. Nedávno společnost přišla s novou řadou svatebních šatů vytvořených Kirstie Kellyovou.
Nyní je v závěrečné fázi jednání s velkými maloobchodními společnostmi o prodeji Disney Jeans ve Spojených státech. Na trhu by se mohlo nové džínové oblečení objevit na podzim 2008.
Značka Disney Jeans se začala poprvé prodávat v roce 2005 ve Francii, Itálii, Španělsku a východní Evropě. Řada pro děti a náctileté se prodává i v Mexiku, Japonsku a Číně.