Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Do Atlasu vstoupil silný český investor

  14:44aktualizováno  14:44
- Internetový portál Msn.Atlas.cz, který je druhým nejsledovanějším serverem na českém internetu, finančně posílil: vstoupila do něj česká investiční společnost II. EPIC Holding. Výši investice i podílu na akciích zatím obě společnosti odmítají zveřejnit. "Mohu pouze říct, že je to investice velmi podnětná," řekl iDNES člen představenstva Atlasu Pavel Sodomka.

Dodal, že portál Msn.Atlas.cz chce díky této investici dohnat největší server Seznam.cz. "Na Seznam už útočíme zhruba rok. Myslím, že touto investicí svou pozici posílíme a  do šesti až sedmi měsíců ho předstihneme," prohlásil.

Do portálu Seznam.cz v únoru také vstoupil investor. Třicet procent tam získala švédská společnost Spray. Transakce Atlasu však má jiný charakter. Firma II. EPIC Holding narozdíl od Spray nepodniká na internetu. "Vstup II. EPIC Holding byl čistě investiční," řekl Sodomka.

Uvedl, že investice II. EPIC Holding má určitou strukturu, ale ani o té neprozradil ani slovo.

Msn.Atlas.cz je nyní druhým největším serverem na českém internetu. V únoru měly jeho weby Atlas (vyhledávač), Mapy a Mujweb dohromady zhruba 30 milionů zhlédnutých stránek a 120 tisíc unikátních adres (IP).

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.