Další práci podle Davidové lidé dostanou v rámci vývoje letounu při realizaci projektu Loadmaster, který bude dokončen v LET, kde se bude také sériově vyrábět.
"Vlastník LET, firma Ayres Corporation, je v USA před konkursem. Vedení zcela převzala společnost Aero Equity, jež zmapovala schopnosti LET vývoj ukončit."
"LET těmito testy prošel a první prototyp letounu by tak měl vzlétnout v červenci 2001, s prvním letadlem ze sériové výroby se počítá v roce 2003," uvedla Davidová. Dodala, že momentálním vlastníkem projektu je americká společnost GATX.
"Hledáme také jiné aktivity. Nechceme opustit ani letoun L 410 a hodláme výrazně podporovat servis. Daří se rovněž prodej kluzáků. Hledat práci pro firmu v konkursu je těžké, stejně jako jí nikdo nedá finance, takže vše financujeme z vlastních zdrojů," doplnila Davidová.
Ve čtvrtek se má na ministerstvu obrany jednat o možnostech vrátit LET zpět práce, jež dřív pro ministerstvo zajišťoval, například servisní opravy.