Škoda byla úspěšná, teď udáváme tón my, píše dealerům šéf Hyundai

  12:32
Do posílení týmového ducha dealerů Hyundai se pustil sám šéf korejské značky pro český trh Vladimír Vošický. Prodejcům zaslal dopis, v němž je ujišťuje o tom, že hyundaie jsou v Česku jedničkou a škodovky míří do opozice. Pře mezi oběma konkurenty se rozhořely poté, co autosalony Hyundai začaly nabízet i škodovky.

Vystavení škodovek v autosalonech Hyundai odstartovalo veřejnou výměnu názorů mezi oběma výrobci. | foto: Škoda Auto.

Výrobce korejské značky tak chtěl zákazníkům netradiční cestou dokázat, že hyundaie jsou lepší než dva nejoblíbenější modely značky Škoda Octavia a Rapid. Vedle sebe však postavil vozy v různé úrovni výbavy. Zatímco škodovky vystavují autosalony v té nejnižší výbavě, hyundaiům dopřávají mnohem lepší vybavení, oba modely tak porovnávat nelze (více zde).

Dopis šéfa Hyundai dealerům

Celý dopis si přečtěte zde:

Podle šéfa Hyundai v Česku se však automobilce právě tímto srovnáním podařilo jednoznačně zvítězit nad domácím výrobcem Škodou Auto. "Již po prvním týdnu kampaně můžeme se vší skromností, vlastní vítězům, konstatovat, že Hyundai je bezpochyby jedinou značkou, která českému automobilovému trhu udává tón a na kterou musí ostatní, chtějí-li uspět, reagovat," píše autorizovaným partnerům generální ředitel Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický.

Mladoboleslavská automobilka zareagovala na kampaň konkurenta tak, že se z ní snažila udělat legraci, a otočit ji tak ve svůj prospěch. Nabízení vlastních vozů v showroomech korejské značky označila za svůj veliký úspěch (více zde). Následně zaslala dealerům hyundaiů dopis, ve kterém jim nabízí spolupráci (více zde).

Vošický tyto kroky označil za zděšené. Škoda Auto je podle něj očividně ve stresu. "Panické a zmatečné reakce dříve úspěšné domácí značky na naši kampaň jasně potvrzují, jak moc se děsí toho, že jen pouhé srovnání jejich, až do nedávna uměle oslavovaných, produktů se skvělými vozy Hyundai stačí k tomu, aby zákazník jejich simplistické mlžení prohlédl a začal být konečně clever." Vošický tak naráží na slogan Škody Simply Clever, kterým propaguje svá auta ,a přetáčí jeho smysl. 

Na závěr dopisu vyzval šéf Hyundai dealery blahosklonně k tomu, aby se "zdrželi hlasitých projevů na adresu deklasovaných lokálních partnerů dříve úspěšné značky", protože to jako hrdí vítězové nemají za potřebí.

Cíl dopisu dealerům vysvětlil Vošický iDNES.cz jako klasickou interní komunikaci bez jakéhokoliv dalšího záměru. "Jsme normální automobilka, která komunikuje se svými partnery, a to je celé. My nepotřebujeme nikoho uklidňovat, protože nám je Škodovka ukradená. Pokud má neustále pocit, že ovládá české mínění, tak si to musí sama se sebou vyjasnit. My si to nemyslíme a ani nereagujeme na nějaké podněty různých malých automobilek, my jsme Hyundai," řekl redakci šéf Hyundai.

Autoři: ,

Teplo z uhlí podraží o deset až třicet procent, říká zástupce tepláren

  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů

29. března 2024

Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

Kdo má v Evropě nejlepší vlaky, odhalil žebříček. Česko se stydět nemusí

29. března 2024

Přestože je vlaková doprava stále dražší než letecká, vlaky v Evropě nejenom vzhledem ke své...

Deset tisíc eur za kabelku Chanel. Ikona luxusu se o zákazníky neobává

29. března 2024

Ačkoli velká část zákazníků po celé Evropě pod vlivem inflace omezila nákupy některých...

Z Prahy do Bulharska a Rumunska z druhého terminálu. Země vstupují do Schengenu

29. března 2024  8:56

Od neděle 31. března se bude do Bulharska a Rumunska létat z druhého terminálu pražského Letiště...

Obchody: Předpověď na Velikonoce láká ke grilování, stouply i nákupy zmrzliny

29. března 2024  8:35

Příznivá předpověď počasí na Velikonoce zvedá poptávku po surovinách na grilování, jako jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...