Diskuze
Většina evropských peněz pro dráhy poteče do betonu
Děkujeme za pochopení.
J94i76ř91í 68P58a34u57l
Ano, ale bude to High-tech beton a rovnez High-tech rozhledny a cyklisticke stezky.
P22e27t21r49a 16B19r43o83d46o70v97á
Jsem jen zvědavá zda konečně je v plánu elektrifikace Ostrava - Frýdek-Místek, mluví se o tom co jsem byla na škole, jsem zvědavá zda se dočkám aspoň na důchod :-D
J59i83ř59í 47P74r82ů50š76a
RegioJet dotace na nová vozidla nechce, ojetin už má dost a není žádoucí aby se v Evropě velkém vyřazovala další vozidla, která by zamířila na české koleje. Navíc není žádoucí aby nová vozidla nakupoval objednavatel dopravy (typicky Jihomoravský kraj) a ty pak půjčoval dopravci, protože vždy se najde konkurence které dokáže na lidech ušetřit o korunu víc a tak být levnější.
M84i81l24a70n 61V26o24l12e44k
Silnější pes 'získá víc'. Vítejte v kapitalismu.
J72a63r18o83s17l97a85v 45K97r32a65t29o83c84h35v24í94l
Cestujícího zajímá, v čem se veze, protože to je nejvíc vidět. Určitě by se takový cestující v moderním voze divil, že jeho vlaková cesta je ještě dnes v některých případech zabezpečena systémem, který se používal v dobách Františka Josefa! Tím neříkám, že je ohrožena bezpečnost jeho jízdy, ale zařízení je na konci své morální, kapacitní a fyzické životnosti. Je třeba si uvědomit, že dráha nejsou jen vagóny, ale i "beton".
P91a21v26e53l 92R74o83h80á48č39e13k
Centrální stavědlo v Zürichu HB je vybaveno reléovým zabezpečovacím zařízením SpDrs/SBB z roku 1966, které bylo v roce 2014 tzv. ILTISováno, tj. automatické povely pro stavění jízdních cest přicházejí ze stanoviště dispečerů na letišti Klotenu, kteří pouze DOHLÍŽEJÍ na to, jak se automaticky řídí provoz v celé východní části Švýcarska. Toto stavědlo z roku 1966 bylo již od počátku vybaveno systémem pro zastavení vlaku při projetí návěstidla (Signum, resp. ZUB), dnes jsou tam samozřejmě již balízy ETCS úrovně L1. V roce 2016 bylo pod kolejištěm stávajícího nádraží otevřeno nové 4kolejné nádraží Löwenstrasse, vybudované bez většího vlivu na provoz kolejiště na povrchu.
V roce 2019 bylo do Brna hl.n. nasazeno údajně nejmodernější elektronické zabezpezpečovací zařízení, kvůli čemuž byla stanice více než rok téměř uzavřena. Z rozhovoru s ředitelem brněnské pobočky SŽ na ČRo Brno z té doby jsem pochopil, že provoz v Brně hl.n. řídí několik "myšokliků", kteří se nesmí hnout od monitoru, poněvadž když se přiřítí od Židenic vlak, který projede vjezdové návěstidlo, tak se po celém nádraží rozezní nějaké sirény nebo co, a nejméně jeden z těch myšokliků musí skočit na tlačítko "Generální stop", kterým sice možná vypustí vzduch z brzd všem vlakům v okolí Brna, ale v té době už ten dotyčný vlak bude nejspíš kosit lidi na peroně. A ono to tak nějak asi bude. Sice už jsem v Brně hl.n. více než 2 měsíce nebyl, ale už tenkrát tam byly v kolejišti počítače náprav, takže přenos návěstí na lokomotivu neexistuje, a balízy ETCS jsem tam tenkrát také neviděl.
Nemyslíte si, že by bylo vhodné, kdyby nově nasazovaná zabezpečovací zařízení v ČR měla aspoň takové parametry, jaké měla zařízení budovaná v 60. letech jinde? Oni totiž Švýcaři nejsou hloupí, takže to co jim funguje, opatrují jako oko v hlavě, a systematicky to doplňují o nové funkce, takže mají dnes v podstatě nejmodernější zabezečení na světě. Kdyby vyhazovali peníze za bezhlavé drahé modernizace, jako to dělá česká státní správa železnic,
P50a86v89e93l 41R48o73h16á88č80e52k
Tak jestli si pražské hlavní nádraží samo nevydělá na prodloužení podchodu a potřebuje dotace, tak je tady něco hodně špatně.
M84i73r11o76s60l84a57v 10Z95i87k56m66u34n12d
Můžete prosím popsat mechanismus, jak by si hlavní nádraží mělo vydělat na prodloužení podchodu ?
Je snad hlavní nádraží samostatná, podnikající právnická osoba ?
Podobné nesmysly plácali někteří "právně nevzdělaní" jedinci po kontrarevoluci v roce 1989 poukazující na to, jaké tržby na jízdném se na hlavním nádraží realizují a tudíž by "z toho taky měli něco mít" ...
L84i90b78o88r 34H12o68l67u82b
Tam kde teče beton,tam tečou peníze.Tonda Blaník.
M94i20l42a70n 86N44o21v28á34k
Hlavně ty cyklostezky. Ty nám rozhýbou ekonomiku.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů
Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...
Statistici vylepšili odhad výkonu ekonomiky. HDP loni klesl o 0,2 procenta
Česká ekonomika v loňském roce klesla o 0,2 procenta, zpřesnil Český statistický úřad (ČSÚ) svůj...
Kapesní reaktory ty velké nenahradí. Spíše uhelné elektrárny a teplárny
Premium První malý jaderný reaktor v Česku by měl vyrůst v Temelíně. ČEZ chce do konce roku vybrat...
OBRAZEM: Proč na českých bankovkách chyběly ženy a co skrývá pětitisícovka
Nad podobou českých bankovek se pozastaví málokdo, skrývají ale pozoruhodné příběhy i detaily....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!