Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dovolenou někdy mohou zkazit úplně zbytečně maličkosti

aktualizováno 
- Mnoho starostí by si lidé mohli ušetřit, kdyby se drželi jedné zásady, vštěpované jim učiteli už od první třídy: číst pozorně vše,co podepisují. Stoprocentně to platí i pro cestování. V opačném případě jim může na první pohled levná dovolená přijít pěkně draho.

"Klienti nečtou pozorně katalogy, podmínky zájezdu ani reklamační řád a pak se zlobí, že jim třeba v případě, kdy stornují zájezd dva dny před odjezdem, cestovní kancelář nevrátí zpátky všechny peníze," říká prezident Asociace českých cestovních kanceláří a agentur Vlastimil Světlík.

Dalším nepříjemnostem by se snadno dalo předejít dostatečnou komunikací mezi klientem a cestovní kanceláří. Turista trpící závratěmi může být ubytován v desátém patře, aniž by na tom cestovní kancelář měla jakoukoli vinu, protože rozdělení hostů do pokojů připraví ubytovatel.

Na místě je pak daleko obtížnější zařídit jeho přestěhování do nižšího patra, než kdyby v přihlášce poznamenal, že mu vyšší patro ze zdravotních důvodů nevyhovuje, a cestovní kancelář na to ubytovatele včas upozornila.

A když se vyskytnou při cestování nedostatky, musí mít i případná reklamace určité náležitosti. Pokud se nějaký ze zákazníků bude bez stížností po celý pobyt cpát jako Otesánek a po návratu zpět začne reklamovat, že jídlo nestálo za nic,bude mít smůlu.

Ke všem zjištěným nedostatkům by měl být vždycky sepsán zápis podepsaný od delegáta či průvodce na místě pobytu i s vyjádřením zástupce hotelu nebo dopravce,pokud se stížnost týká jeho.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Vánoční prémie budou, hlásí třetina firem. Většinou rozdají peníze

Výborná ekonomická kondice domácích podniků se před Vánocemi propíše i do kolonky mimořádné odměny na výplatních páskách. Třetina firem má už teď jasno, že je...  celý článek

Na trh vstupuje další stravenka, digitální Benefitka.
E-stravenka Benefitka chce rozbít trh s poukazy. Restaurace nic nestojí

Na trh zaměstnaneckých benefitů ve středu vstoupil nový hráč. Nadnárodní společnost Neeco nabídla elektronickou stravenku, v podobě platební karty. S tou lze...  celý článek

Václav Vachta, šéf sítě zdravotnických zařízení EUC.
Největší síť poliklinik EUC nakupuje v Ostravě. Letos utrží 2,5 miliardy

Jeden z největších soukromých hráčů ve zdravotnickém byznysu, skupina EUC, přikupuje devatenáctou polikliniku. Cenu za ostravské zařízení Mephacentrum...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.