Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

E-shopy jsou v cenové válce, jako dopravci tím trpíme, říká šéf DPD

Tlak e-shopů na snižování cen je obrovský, dopravce DPD se proto v budoucnu zaměří na menší klienty. Rozešel se už s Mall.cz. „Strhla se zde cenová válka, kterou z velké míry podporují e-shopy,“ popsal v rozhovoru pro MF DNES ředitel Miloš Malaník.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DPD je tragická služby, něco jako pošta, prostě dostanete email, že tu věc chtěli doručit, ale třeba nemohli najít zvonek, pak si napíší další doručení (možná fiktivní) a odešlou to nazpátek někde do Anglie. Ale nedivím se tomu, musíme si zvykat, jakou úroveň asi mohou mít tito řidiči Již nikdy DPD.

DPD chybí cílový přístup balík za každou cenu doručit, spíše se jen o to pokusit.

Již nikdy DPD.

0 0
možnosti

J16a77n 57L38u21k35á27š

25. 12. 2017 21:07

Pan je na omylu, ze bude zdrazovat doruceni domu. Doruceni domu nez nekam na pobocku uz totiz vyrazne drazsi je.

Napr. zasilkovna a podobne sluzby jsou temer na kazdem rohu a obvykle to stoji 30, kdezto DPD a spol okolo 60 a vice.

0 0
možnosti

J71a23k89u85b 23R15o68u83s

25. 2. 2018 11:23

Tak to nevím, jak jste na to přišel, dopravu na Zásilkovnu za 30 jsem neviděl asi nikde. Většinou je oboje v rozmezí 80-120 a oboje opravdu stojí stejně.

0 0
možnosti

K43a10m79i49l 50K20o42l88á77ř

18. 12. 2017 22:28

Lidi by si meli vážit, že doprava až ke dveřím jejich domu je tak levná.. A není se čemu divit, že služba kolabuje, když o Vánocich je balíků 2x tolik..za plat nabízený ridicum je mensi než pri nabídce práce do skladu... to pak všichni jdou do skladu odkroutit si svých 8hodin. Ano je to lehčí než vstávat každý den na pátou ráno, tahat těžky baliky a stále s někým telefonovat. Dýška řidiče vždy potěší při tak mizerně placený práci

0 3
možnosti

ale to musí mít řidiči jiný přístup, než dobrý den, tady DPD, do 5 min jsem u Vás, můžete jít před dům ? A přijede minimálně za 10 min.......

Nebo se mu prostě nechce zavážet adresa dále od trasy, tak rovnou na férovku napíše adresát nezastižen (specialita zejména PPL)

3 0
možnosti

M62i52l94o47š 75K13r46e97p25s

18. 12. 2017 20:52

Absolutně nechápu tyto "stížnosti" přepravních firem. Již dávno by měly mít nastavené mechanismy, díky kterým jsou schopni v podstatě ve vteřině spočítat pro ně rentabilní cenu, za kterou jsou schopné balíky přepravit. Samozřejmě, ať aplikují množstevní slevy, ale vždy by měla být stanovena minimální marže na zásilku a tím pádem schopnost odvodit cenu za přepravu tak, aby to pro firmu bylo přínosné. Moc by mě zajímalo, jestli se vůbec přepravní firmy nějaké takovéto mechanismy používají, konkrétně jestli jim něco říká použití statistiky, atd.. Věta "Na konci roku nám ziskovost klesá, přitom je největší poptávka a mělo by to být naopak" dle mého evidentně svědčí o tom, že se to v DPD neděje. Pokud by tomu tak bylo, tak jsou schopni jednoznačně stanovit cenu za "balík" pro zákazníka a to samozřejmě i v závislosti na množství přepravených zásilek (viz již zmíněné množstevní slevy"). Jen dodám, že pracuji jako dispečer ve firmě, kde pan Malaník působil před příchodem do DPD v roli generálního ředitele. Jinými slovy - pokud firma při zvýšeném množství přepravovaných zásilek procentuálně méně vydělává (= klesá jí ziskovost), tak má špatně nastavené ceny - a to se bude týkat (na 99%) zejména velkých zákazníků typu Mall. Proto mluví Malaník o zaměření se na malé a střední zákazníky a firmy - ti jsou totiž schopni akceptovat vyšší cenu za zásilku než kolosy typu Mall.

0 0
možnosti

DPD je jednoznačně nejhorší rozvozce. Často pologramotní řidiči, kteří nejsou schopni akceptovat rozmezí doručení a snaží se do firmy s provozní dobou do 16,00 hod.doručit balík v 18,30 atd. Jednou jeden zapomenul balíček na sedadle a vozil ho s sebou týden, každý večer však přišel mail, adresát nezastižen. Do objednávek již píšeme, k informaci e-shopu "nejvýhodnější doručení" "NE DPD !!!"

4 0
možnosti

A to jste to řekl ještě diplomaticky;-D;-D

0 0
možnosti

Jaký je rozdíl mezi českým a zahraničním manažerem, když se rozhodují kam investovat? Český manažer považuje za nejlepší investici skuhrání do novin.

2 0
možnosti

to, že DPD nebude nic vozit mi vůbec nevadí, protože to už si to raději nechám poslat Českou poštou, když tam není nic jiného...

4 0
možnosti

Už ani nepočítám, kolikrát jsem si rozmyslel nákup zboží přes internet právě kvůli ceně dopravy, často převyšující hodnotu zboží.

6 0
možnosti

M27i13l80a48n 55N84o72v61á95k

18. 12. 2017 12:25

Ty Koněve jeden! Radši dávám navíc třeba 50Kč naší pošťačce kterou znám asi 15 let, než těm platfusákům a sádelníkům z DPD, kteří ani nejsou schopni vystoupit z auta(a stejně u nás v ulici stojí na zákazu zastavení) a jsou líní jak veš. DPD=nikdy více...

1 2
možnosti

J21a86n 63C66e85p18e21k

18. 12. 2017 12:46

Tak vidíte. U nás DPD jde až dovnitř do firmy a předá veškeré zásilky lidem, kteří to mají na starosti. Naopak, občas když potkám naší pošťačku, tak nejvíce starostí má s tím, aby vám zasvinila schránku nevyžádaným obsahem, asi si bokem přivydělává a když mám od ČP dostat balík, tak se ho doručit vůbec nesnaží a rovnou ta samá pošťačka háže do schránek papír, adresát nezastižen. Oni ani nemají snahu ten balík dovézt, kdo by se s tím tahal, jen ať si člověk dojde na poštu, kde zas bude stát hodinovou frontu, neb z 10 okének fungují 4. To je naprostá realita na většině pošt v Praze. Chápu, že někde u vás na vísce, kde se všichni znají, si to pošťačka netroufne, ale zde v anonymní Praze je pošta to nejhorší, co vás může potkat. To raději lidé využívají různé zásilkovky, kdy si to vyzvednete na nejbližším výdejním místě, většinou nějaký obchod, ale poště se zde každý snaží vyhýbat obloukem.

2 0
možnosti

Po hubě by potřebovali kurýři. Člověk si hledá zboží ve skladu a pod 90k nejdou.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

27. března 2024  17:29

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...

Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit

23. března 2024

Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

25. března 2024  11:54

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...

Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci

27. března 2024  11:17

Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů

25. března 2024  18:42

Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...

Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat

28. března 2024  12:31

Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...

Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově

28. března 2024  12:17

Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...

Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman

28. března 2024  11:32

Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...

Dražší než Costa Concordia. Pojistné škody za Baltimore jdou do miliard dolarů

28. března 2024  10:58

Zřícení mostu Francise Scotta Keye v americkém Baltimoru může podle analytiků stát pojišťovny...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!