eBanku ze ztrát nedostal ani příliv klientů

  • 57
Příliv klientů a vyšší počet úvěrů na jedné straně, stamilionová ztráta na straně druhé. Tak vypadalo hospodaření eBanky ve třetím čtvrtletí letošního roku. Ztráta se nakonec zastavila na 172,3 milionu korun. Proti loňsku je zhruba o deset procent nižší.

Hospodaření banky ovlivnila podle vedení banky restrukturalizace, investice do vývoje nových produktů a služeb.

"I ve třetím čtvrtletí se nám podařilo pokračovat v úvěrové expanzi, orientované zejména na financování malých a středních firem. Celkem jsme našim klientům od začátku roku poskytli úvěry v objemu přesahujícím 2,1 miliardy korun, což představuje meziroční nárůst o více než 223 procent," uvedl generální ředitel eBanky Radomír Lašák.

Počet klientů se zvýšil téměř o třetinu na necelých 364 tisíc. Počet klientů využívajících Osobní nebo Firemní účet překročil 86 tisíc. Ostatní jsou majitelé produktů ze skupiny ČP Finance a držitelé YES karet.