Na eBay si kupující začali vyměňovat negativní zkušenosti s prodejci. To jim ale prodávající vzápětí oplatili. Přílišná upřímnost se záhy podepsala na výsledcích firmy. Od května se proto eBay rozhodl vzít prodejcům možnost kritiky kupujících, píše server BBC.
Každý se tak od února 1996 mohl podělit o své zkušenosti a obchod tak byl jednodušší a čestnější. To je však podle obchodníků nefér. Rázem se ocitají bez jakékoli formy ochrany před nepoctivými zákazníky. Ti si přitom stěžovat dál mohou. Negativní komentáře tak už mají povolené pouze kupující.
Podle tiskového mluvčího eBay je ale vše v pořádku. "Pokud kupující neplatí, prodejce může velice snadno eBay kontaktovat. My každou stížnost zvážíme a případně kupujícího vyloučíme," citoval ho portál BBC.
Dodal, že opatření bude také znamenat, že kupující už se nebudou bát přidat nějaký negativní komentář pouze ze strachu, že by se jim to mohlo vrátit.