Celkové příjmy Telecomu klesly téměř o tři procenta. Hovorné se na nich podílelo 22 procenty, ale jeho suma 5,5 miliardy korun byla o čtvrtinu nižší než ve srovnatelném období loni.
Eurotel zvýšil zisk i počet klientů |
O 27 procent se zvýšily příjmy od provozovatelů jiných sítí (mj. propojovací poplatky) a o tři procenta stouply příjmy z pravidelných měsíčních poplatků.
Počet zákazníků se meziročně snížil o tři procenta z 3,738 na 3,617 milionu stanic. Každý z nich v průměru měsíčně telefonoval 266 minut, o dvě minuty déle než ve stejném období loni.
Zákazníci ale telefon častěji používají k přístupu na internet než k volání. Z
celkového objemu 5,8 miliardy minut připadlo 53 procent na vytáčený přístup k internetu.
Uvedené výsledky jsou konsolidované, zahrnují tedy vliv hospodaření dceřiné společnosti Eurotel. Ta se na výnosech Telecomu podílela částkou 6,6 miliardy korun, tedy více než čtvrtinou.
V Eurotelu Telecom drží 51 procent akcií. Do konce roku by měl největšího mobilního operátora zcela ovládnout. VÍCE ZDE