náhledy
Smontování jednotlivých částí dopravního letadla A380 probíhá v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Airbus A380 je osazen čtyřmi motory Engine Alliance řady GP7200.
Autor: Airbus
Montáž dopravního letadla Airbus A380
Autor: Airbus
Práce na kýlu dopravního letadla A380 v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Připevnění svislé ocasní plochy dopravního letadla A380 v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Poslední prací na největším airbusu je barevný nástřik ve speciální hale. Těch mají v Toulouse hned pět.
Autor: Airbus
Smontování jednotlivých částí dopravního letadla A380 probíhá v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Zlato a kůže. Nejluxusnější první třída v oblacích
Airbus A380 je letadlo se dvěma palubami. Podobné uspořádání má i legendární Boeing 747, jehož horní paluba ovšem nevede po celé délce trupu, ale jen zhruba do jedné třetiny.
Autor: Airbus S.A.S.