Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Největší obrazovky na nebi, tisíce kanálů. Emirates investují do zábavy

  17:43aktualizováno  17:43
Aerolinky Emirates vybaví svá nejmodernější letadla technologicky vyspělejším zábavním systémem. V první třídě například nabídnou cestujícím o 40 procent větší obrazovky než doposud či spoustu filmů nebo videoher. Všechna letadla budou mít wi-fi připojení.

Takřka megalomanská je nabídka zábavy na palubách letadel společnosti Emirates. Nový zábavní systém „ice“ aerolinky z Dubaje zákazníkům slibuje větší obrazovky ve všech třídách, trojnásobné množství filmů, her a videí, překlady do 14 jazyků nebo zásuvky ve všech sedadlech. Dostupný bude v letadlech Boeing 777-300ER a Airbus A 380.

Fotogalerie

Nové 13,3 palcové obrazovky v ekonomické třídě jsou údajně největší v leteckém odvětví, pro cestující v první třídě se obrazovky rozšiřují z 27 na 32 palců. „Jedná se tak o největší obrazovky na palubě letadel obecně,“ uvedla firma v tiskové zprávě.

Podobně jako město Dubaj, si i Emirates zakládají na superlativech. Lákají mj. na největší výběr filmů a televizních pořadů dostupný u leteckých společností: 2 186 kanálů zábavy, 1 230 hudebních kanálů, přes padesát televizních seriálů a téměř 600 filmů.

Loni začal dubajský dopravce investovat do wi-fi připojení, to se postupně objeví ve všech 142 letadlech flotily.

V minulém roce jen za datové připojení utratila firma 15 milionů dolarů, tedy 383 milionů korun. Emirates si drží pověst prémiové aerolinky, která nabízí letenky za dostupnou cenu. Zejména letečtí dopravci v USA se však bojí chystané expanze na americké půdě.

Emirates, které v říjnu oslavily třicet let, jsou nejrychleji rostoucí aerolinka na světě, která investuje velké peníze do modernizace. Ve své flotile má nejmodernější letadla, včetně největšího počtu obřích strojů A 380. (čtěte jak Emirates ovládly světové nebe)

Aerolinky jsou vlastněné státem. V minulosti to bylo trnem v oku konkurence, které firmu obviňovala z nedovolené podpory a tvrdila, že těží z levné nafty. Prokázat se to nikdy nepodařilo. Firma 28 let v kuse vydělává, výhodu oproti konkurenci má i díky nonstop provozu dubajského letiště.

Metropole Spojených arabských emirátů má čtvrtinové příjmy z letecké dopravy, zatímco z ropy pochází jen asi jedno procento HDP.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ministr dopravy Dan Ťok na tiskové konferenci hnutí ANO v pražském Centru...
Na stavbu dálnic bude mít stát v příštím roce 76 miliard, řekl ministr Ťok

Ministr dopravy Dan Ťok (ANO) má s ministerstvem financí předjednané zvýšení rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury na příští rok na 76 miliard. Je to...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Stát chce vědět, kam a jak lidé jezdí. Zeptá se čtyřiceti tisíc domácností

Tak velký průzkum od jednoho ministerstva tady ještě nikdy nebyl. Podle zjištění MF DNES právě startuje historicky první celostátní průzkum dopravního chování,...  celý článek

Zátěžová zkouška prackovické estakády dálnice D8.
Z D8 zmizí ve středu poslední omezení, nejdřív se však na půl dne zavře

Nejpozději ve středu v pět odpoledne řidiči projedou úsekem dálnice D8 mezi Bílinkou a Řehlovicemi bez omezení. Provoz na Prackovické estakádě byl sveden do...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.