Emirates omezí v Praze první třídu, nasadí letadlo pro 615 lidí

  17:33aktualizováno  17:33
Letecká společnost Emirates nejméně na dva měsíce stáhne přestane do Prahy létat s letadlem s místy v první třídě. Na linku do Dubaje od září začne posílat do Prahy letadlo A380 ve verzi pro více lidí než dosud.

Airbus A380 společnosti Emirates | foto: Emirates

Ukazuje to rezervační systém dopravce, v kterém už nejsou po 31. srpnu z Prahy v nabídce další lety v první třídě. Znovu se objevují až na konci října.

„Od 1. září 2017 budou lety Emirates mezi Prahou a Dubají dočasně operovány letadly A380 v konfiguraci dvou tříd, a to na základě poptávky zákazníků,“ potvrdil Bořivoj Trejbal, Country Manager Emirates Czech Republic.

Cestující s letenkami do první třídy už dostali od Emirates dopis, v kterém jim sdělují, že poletí v byznys třídě. Jako kompenzaci jim dopravce nabídl řádově stokoruny, s čímž se nehodlají pasažéři smířit. V první třídě Emirates nabízí privátní kabinky včetně například sprchy.

Fotogalerie

Emirates poprvé představily letadlo v konfiguraci pouze pro ekonomickou a byznys třídu na konci roku 2015. Stroj firma nasadila hlavně na trasy, kde nebyla poptávka po první třídě tak vysoká, ale naopak v ekonomické třídě bylo málo míst. V Praze se už několikrát objevilo právě kvůli potřebě přepravit mezi oběma letišti více lidí než obvykle.

Emirates dosud používají letadla A380 ve třech různých konfiguracích, do Prahy létají vždy se třemi třídami na palubě buď s 489 sedačkami, nebo 517 místy.

Ve verzi s dvěma třídami lidí na palubě výrazně přibude: celková kapacita je 615 lidí, ekonomická třída je i částečně na horní palubě, byznys třída je oproti původním verzím zmenšená.

Krok Emirates souvisí s velkou vytížeností linky do Dubaje, počty cestujících na této trase neustále rostou.

První třídu na lince z Prahy nadále nabízí na palubě svých letadel Korean Air, které létá do Soulu.

Autor:


Nejčtenější

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...



Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

KVÍZ: Proč chyběl v Československu toaletní papír a kde byste našli Baťov?

Peníze

České a slovenské hospodářství prošlo za posledních sto let etapami bouřlivého rozvoje i zaostávání. Děti dnes už...

Další z rubriky

Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...

Ťok proti aktivistům. Za každou námitku proti výstavbě mají složit 50 tisíc

Asfaltér Josef Horák pracuje jako řidič finišeru na dostavbě dálnice D8 u...

Aktivisté někdy napadají výstavbu dálnic a silnic „kobercově“, námitky podávají proti všemu a zdržují tím výstavbu....

OBRAZEM: Přes 16 hodin v letadle. Letečtí fandové mají z čeho vybírat

Dopravní letadlo Airbus A350-900, které společnost Singapore Airlines nasazuje...

Pro některé čirý masochismus, pro jiné nebeský zážitek. Deset nejdelších letů světa má jedno společné. V oblacích...



Najdete na iDNES.cz