Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Esemesky Eurotelu zkrátí reklama

  12:59aktualizováno  12:59
Bratrsky se s klienty podělí o náklady na odesílání zpráv SMS největší mobilní operátor Eurotel. Od 17. března zprovozní novou službu, která umožní nadále posílat textová sdělení zdarma. Pro text odesílatele ale bude určeno pouze prvních 60 znaků. Zbývající stovku obsadí reklama.

"Sponzorovaná internetová brána pro posílání SMS zpráv je podle nás nejlepší možností, jak umožnit našim zákazníkům nadále posílat SMS zprávy zdarma," tvrdí výkonný marketingový ředitel Eurotelu Garrison Macri.

Největší operátor se prý potýká se stejným problémem, jako jeho o něco menší konkurent T-Mobile. Provoz SMS brány na internetu mu přináší náklady, ale žádné výnosy.

T-Mobile to vyřešil na začátku února zpoplatněním webové služby, která je určena pouze pro jeho zaregistrované klienty. - VÍCE ZDE.

"Loni odešlo z SMS brány asi 278 milionů textových zpráv, přičemž náklady jdou do stamilionů. Výhledově by mohly dosáhnout až miliard," řekl iDNES mluvčí Eurotelu Jan Kučmáš.

Téma na stránkách Mobil.cz

Neočekává, že by obsazení téměř dvou třetin dosavadního prostoru pro zprávu odesílatele výrazně snížilo zájem o webovou bránu. Ta umožní nadále zasílat zprávy pouze do sítě Eurotel.

Autoři:


Témata: Eurotel, SMS, T-Mobile, Tuzex


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.