Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

EuroTel otevřel třetí centrum služeb

  16:19aktualizováno  16:19
Třetí Centrum zákaznických služeb otevřel v Kolíně mobilní operátor EuroTel. Nové centrum zaměstná nejméně 250 lidí z Kolína a jeho nejbližšího okolí. K rozšíření servisního zázemí přistoupil operátor s ohledem na zvyšující se počet zákazníků, kterých má již přes dva miliony. "Ke každému klientovi se snažíme přistupovat individuálně a uspokojit jeho specifické potřeby," řekl při otevírání centra generální ředitel EuroTelu Terrence Valeski.

"Našimi  zákazníky jsou lidé z celé České republiky, proto považujeme za důležité, aby naše investice směřovaly do jednotlivých regionů," dodal Valeski.

Kolínské pracoviště bude majitelům Go sad poskytovat poradenskou službu spojenou s informacemi o nových produktech a službách. Pracovat zde budou také operátoři služby EuroTel Asistent (informace o telefonních číslech, zasílání e-mailů, SMS a faxů).

V budově nového Centra zákaznických služeb také vznikla další značková prodejna společnosti EuroTel. Celkově počet značkových prodejen dosáhl hranice 86 po celé České republice (včetně Go Shopů).

EuroTel daroval při příležitosti slavnostního otevření nové budovy daruje 39 počítačů v hodnotě 780 000 korun kolínským středním školám, aby mohly dále prohloubit počítačovou gramotnost svých absolventů a tím zvýšit jejich šance na zaměstnání.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.