Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Eurotel stále vydělává, ale pomaleji

  11:37aktualizováno  11:37
Největšímu tuzemskému mobilnímu operátorovi stále roste zisk. Eurotel do konce září vydělal v tomto roce už 5,5 miliardy korun. Meziročně je to o devět procent více. Růst zisku se ale zpomalil. Když se srovnávaly výsledky v pololetí, byl přírůstek výdělku téměř pětinový.

Tehdy ale výsledek výrazně ovlivnila sleva na dani, bez níž by naopak pololetní růst zisku dosáhl jen sedmi procent. - více zde

I přes to, že trh mobilních telefonů je téměř nasycen, zvýšil Eurotel tržby za mobilní služby o tři procenta na 20,6 miliardy korun. Celkové tržby pak byly ještě o miliardu vyšší.

Datové služby rostou
"Výsledky ovlivnil další růst v oblasti hlasových služeb a velký nárůst v oblasti mobilních datových služeb a internetu," říká generální ředitel Eurotelu Terrence Valeski.

ČTĚTE TAKÉ:
Mobily úplně převálcují pevné linky
Zákazníci Eurotelu za prvních devět měsíců roku 2003 provolali 3,2 milardy minut a sítí prošlo 1,6 miliardy textových zpráv.

Bossové Eurotelu jsou spokojeni s tím, že se jim i v prostředí saturovaného trhu daří stálý růst. Zdůrazňují také, že český mobilní trh je velmi rozvinutý. Proto je třeba přicházet se stále novými službami.

Vedení Eurotelu vidí úspěch v uvádění nových tarifů, které jsou "šité na míru" jednotlivým komunitám zákazníků.

Významný nárůst příjmů zaznamenal operátor v oblasti služeb s přidanou hodnotou. Tyto služby, jako například MMS, SMS Info nebo WAP, využívá podle Eurotelu na 600 tisíc jeho klientů.

Stále více zákazníků
Eurotelu stále stoupá i počet zákazníků. Společnost má nyní přes 4 miliony klientů a je tak jedničkou českého trhu.

Před rokem měl Eurotel o zhruba tři sta tisíc zákazníků méně.

Přelom roku má být dobrý
Ředitel Eurotelu Terrence Valeski se vyjádřil i k blízké budoucnosti firmy. "Očekáváme silný finiš na konci roku 2003 a dobrý vstup do přístího roku," řekl.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.