Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

EuroTel začne také účtovat po vteřinách

  12:15aktualizováno  12:15
P r a h a - Od 1. října nabídne EuroTel svým zákazníkům po první provolané minutě účtování po vteřinách. První provolanou minutu však účtuje celou, tedy i v případě provolaných pouhých 20 sekund. Změna se týká všech dosavadních tarifních programů včetně T!P, neplatí tedy pro předplacené Go karty. Z ostatních operátorů nabízí účtování po vteřinách po první provolané minutě pouze Český Mobil ve své síti Oskar, a to dokonce i u předplacených karet. Paegas svým klientům zatím takovou možnost nenabízí.

Kromě změny účtování přišel Eurotel s dalšími dvěma tarify: Relax Plus a Optimum a novými možnostmi záznamové služby.

Relax Plus je určen pro ty, kteří volají často soukromě a po šestnácté hodině. Měsíční poplatek je 255 korun bez DPH a zahrnuje při platbě inkasem 20 minut hovoru a 20 SMS zpráv zdarma.

Optimum je pro ty, kteří měsíčně provolají okolo 150 minut, rovnoměrně do všech sítí. Měsíční poplatek je 555 korun bez DPH a zahrnuje při platbě inkasem 70 minut hovoru a 30 SMS zpráv zdarma.

Paegas pro své zákazníky připravil na říjen Twist Nej. Jde o obdobu služby, kterou mají uživatelé tarifních programů.

Zákazník si vybere jedno číslo, na které nejčastěji volá. Každý hovor na toto číslo je pak zvýhodněno nižší cenou, která dosahuje 2,80 koruny za minutu.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.