Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Eurotel zvýšil zisk i počet klientů

  10:33aktualizováno  10:33
Zřejmě poslední pololetí před přechodem pod jediného vlastníka zakončil Eurotel zvýšením zisku. Největší mobilní operátor v zemi vydělal 3,8 miliardy korun, meziročně o pětinu víc. Navzdory očekávání trhu se o dvě procenta zvýšily i tržby na 14,14 miliardy korun. Stoupl i počet zákazníků.KOMENTÁŘ ATLANTIK FT ČTĚTE ZDE

S Eurotelem ke konci června telefonovalo 3,99 milionu lidí. Za poslední rok se jejich počet i přes téměř nasycený český trh zvýšil o dvanáct procent.

O prodeji Eurotelu do rukou Telecomu čtěte ZDE

Firma tak stejně jako její dva konkurenti T-Mobile a Oskar těží z toho, že stále víc lidí využívá služeb více mobilních operátorů.

Čistý zisk kladně ovlivnila sleva na dani kvůli výplatě jedenáctimiliardové dividendy, kterou schválila valná hromada v rámci přechodu celého Eurotelu pod Český Telecom. VÍCE ZDE

Bez této slevy by zisk dosáhl růstu jen sedmi procnet na 3,4 miliardy korun. To je stále víc, než očekávali analytici, kteří předpovídali zisk kolem loňské pololetní hranice 3,2 miliardy korun.

Současní akcionáři - americké konsorcium Atlantic West a Český Telecom - si dividendu rozdělí v říjnu. Do konce roku by pak 49procentní podíl Eurotelu měl přejít na Telecom, který drží 51 procent akcií mobilní firmy. VÍCE ZDE

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.