Zákazník na internetových stránkách zadá číslo svého účtu, odešle ho a na jeho mobilní telefon mu dorazí bezpečnostní kód, který mu umožní vstoupit do systému a zadávat platební příkazy, zjišťovat zůstatky na účtu, nebo provádět další transakce.
Klientovi takodpadá nutnost nosit s sebou Osobní Elektronický klíč. Mobilní Elektronický klíč je vázán na nové cenové programy Základ, Plus a Komplet, které jsou levnější, než dříve užívané programy. Mobilní Elektronický klíč prozatím můžou využívat jen klienti sítě Paegas, zbylí operátoři přijdou na řadu později.
Lepší orientaci v nabídkovém menu má přinést inovace Klientského systému, která vznikla na základě připomínek zákazníků. Nový systém zůstal u zásady, že účet si má řídit sám klient, a proto i aktivaci nových služeb, nebo editaci profilu si provádí zákazník sám, aniž by k tomu potřeboval pracovníka banky.
Expandia banku, která se orientuje na přímé bankovnictví a komunikaci s klienty pomocí internetu a mobilních telefonů, vlastní z téměř 99 procent Česká pojišťovna.