Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Expandia Banka rozjíždí strategii NExT

  17:46aktualizováno  17:46
S novou strategií nazvanou NExT přichází v těchto dnech na český bankovní trh Expandia Banka. Do roku 2003 chce přilákat 100 tisíc nových klientů a pomoci udržet vedoucí postavení na trhu v oblasti přímého bankovnictví. Projekt bude financovat Česká pojišťovna, která v Expandia Bance vlastní téměř 99 procent akcií. Zaměří se především na mladé, dobře situované jednotlivce, a malé a střední firmy.

Banka mění přístup ke zpoplatňování služeb. Poplatek za vedení účtu se sníží, zdarma budou přímé komunikační kanály - konverzant, přístup přes GSM a internet. Zákazníci budou platit za kontakt s klientským centrem a telefonním bankéřem.

Až dosud každý majitel osobního konta vlastnil osobní elektronický klíč, kterým generoval šifry pro bezpečnou obsluhu svého účtu. Nyní bude tento klíč mobilní - šifry budou generovány v bance a prostřednictvím mobilního telefonu a internetu zasílány klientovi.

Předseda představenstva Expandia Banky Tomáš Pardubický uvedl, že se bude síť klientských center  rozšiřovat z pěti na osmnáct. Víceméně zachována zůstane orientace na mladé lidi s vysokými příjmy. Banka chce na svoji stranu získat sedm procent lidí z této skupiny. Momentálně má 30 tisíc klientů, 76 procent z nich uvádí Expandii jako svoji hlavní banku.

Banka také očekává, že v ní perspektivní klienti založí účty svých firem. S pomocí kapitálu od České pojišťovny chce těmto firmám poskytovat i úvěrové služby. U menších firem chce dosáhnout pětiprocentního podílu na trhu.

"Projekt NExT je naplánován na tři roky a budeme do něho investovat přes dvě miliardy korun," řekl předseda představenstva České pojišťovny Ladislav Bartoníček. Pojišťovna vstoupila do Expandia Banky v roce 1999, když banka hledala strategického partnera pro další rozvoj. 

NExT se zaměřuje především na zjednodušení služeb z pohledu uživatele. Osobní i firemní účet se mají stát komplexními nástroji pro správu financí klientů, které budou zahrnovat například i životní a penzijní pojištění, hypoteční úvěry, stavební spoření nebo investice do podílových fondů. Na těchto službách chce banka spolupracovat i s ostatními subjekty na trhu, například GE Capital Bank.

Každý klient může také personalizovat svoje konto a sledovat různé části opakujících se výdajů samostatně - například výdaje na dopravu, bydlení, studium. Ke změnám dojde i v ovládání účtu pomocí mobilního telefonu. Zatím lze tuto službu používat pouze v síti Paegas.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

DM drogerie (ilustrační snímek)
Drogerie dm příští rok spustí internetový obchod. Prodeje táhne bio

Drogerie dm, největší evropská síť s drogistickým zbožím, spustí v příštím roce v Česku internetový obchod. Firmě se v tuzemsku daří, za poslední rok zvýšila...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.