Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Expandia Banku nahradila eBanka

  16:43aktualizováno  16:43
Expandia Banka změnila název na eBanka, logo a barvy zůstaly stejné. "Nový název podtrhuje vstup banky do další etapy vývoje, ve které budeme potvrzovat náš náskok a vedoucí pozici na trhu přímého bankovnictví. Zároveň jde o symbolickou tečku za naším přestupem z jedné finanční skupiny do druhé," řekl Tomáš Pardubický, předseda představenstva eBanky. Téměř sto procent akcií banky nyní vlastní Česká pojišťovna. Podle finančního ředitele Jana Vlka měla banka na konci loňského roku na účtech primární vklady ve výši asi 2,7 miliardy korun.

Přesné čísla, stejně jako hospodářský výsledek oznámí banka až po skončení auditu.

Pro letošní rok eBanka očekává růst vkladů až na částku 7 miliard korun a zdvojnásobení počtu klientů na 80 tisíc. Do roku 2003 jich chce mít už přes 100 tisíc.

Razantní snížení základních poplatků zvedlo bance za poslední tři měsíce loňského roku počet klientů o 9400, tedy o 30 procent, na 41.300 zákazníků.

eBanka se bude i nadále soustředit na mladší klientelu. Zhruba tři čtvrtiny zákazníků mají tvořit fyzické osoby, zbytek fyzické osoby-podnikatelé, či firmy.

Jde o součást na podzim přijaté strategie NExT. Podle ní budou probíhat transakce zautomatizovaně a zadarmo. Poradenství a kontakt, při kterém bude asistovat pracovník banky má být většinou zpoplatněn.

Klienty chce banka přilákat i nabídkou finančních produktů jako jsou stavební spoření, pojišťení, hypotéky, investování do otevřených podílových fondů, atd. Nepůjde o produkty banky, ale jiných finančních institucí.

Protože ne všechny situace lze řešit elektronickým kontaktem, rozšíří letos eBanka počet Klientských center ze 6 na 18.

Banka rovněž plánuje využití Bankovních poradců, kteří budou řešit problémy s klienty přímo v místě bydliště či na pracovišti.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Prodejna Datart u metra Anděl.
Další miliardová fúze. Datart se spojí se skupinou HP Tronic

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) schválil jednu z největších transakcí na trhu s elektronikou. Obchodní řetězec Datart se spojí se skupinou HP...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.