Ty se začínají vyrábět příští pondělí, kdy se také poprvé ukážou světu na autosalonu v Ženevě.
ČTĚTE TAKÉ: |
Škoda představila studii terénního vozu |
V Kolíně se má pro evropské trhy ročně vyrábět 300 tisíc aut. Volkswagen věří, že nový model Fox si ročně koupí sto tisíc Evropanů. V Česku se má objevit i přesto, že by mohl lézt do zelí sesterské škodě.
"Naším cílem je, abychom toto auto dostali i do České republiky," uvedl nejvyšší zástupce značky VW na českém trhu Rudolf Javurek.
Nic proti nemá ani místopředseda představenstva Škody Winfried Vahland, podle něhož nepůjde o žádnou kanibalizaci, ale o "doplnění sortimentu".
Podle německého tisku by se fox mohl v západní Evropě prodávat za 8800 eur, tedy 260 tisíc korun. To je stále o pětatřicet tisíc korun víc než základní cena větší fabie.
Šéf tuzemského zastoupení Peugeotu Michel Schotman na podzim prohlásil, že bude chtít nový Peugeot 106 z Kolína stlačit pod cenu fabie. Nejlevnější auta v Česku jsou k mání těsně pod hranicí 200 tisíc.
Volkswagen Fox |