Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Pro zájezd osobně. Fischer vylepší pobočky, i když věří internetu

  15:55aktualizováno  15:55
V době, kdy se čím dál více nákupů služeb přesouvá na internet, je to trošku paradox. Cestovní kancelář Fischer v minulosti výrazně investovala do internetového prodeje, teď však posílí prodeje na pobočkách.

Nová pobočka CK Fischer na pražské Národní třídě. | foto: CK Fischer

Nový koncept poboček CK Fischer představila v Praze na Národní třídě. Pokud se osvědčí, stejnou proměnou má projít postupně všech více než padesát prodejen zájezdů, které má firma po celé republice.

„Většina lidí začne hledat zájezd na internetu, ale pak stejně přijdou na pobočku. Lidé chtějí svoji dovolenou s někým zkonzultovat a poradit se,“ vysvětlil šéf CK Fischer Jiří Jelínek. „Z dovolené není ještě klasické spotřební zboží, které se kupuje přes internet,“ vysvětlil.

Podle něj lidé mají u zájezdů ještě často obavy platit přes internet, protože jde o výrazně větší sumy najednou. I proto jdou na pobočku.

Kromě nového vzhledu budou prodejci zájezdů mluvit se zákazníky jinak, než jsou zvyklí. Klient nebude sedět proti nim, ale vedle nich, aby se mohli oba společně dívat do monitoru při výběru dovolené. Neplatí podle nich, že na pobočce vybírají zájezdy jen starší ročníky.

Prodej přes pobočky tvoří zhruba 60 % prodejů všech zájezdů CK Fischer, přes internet zhruba šest procent. Firma nezvažuje, že by zájezdy on-line nabízela levněji, i například kvůli udržení sítě provizních prodejců.

Modernizace poboček je mimo jiné reakcí na rozchod CK Fischer s největším internetovým prodejcem zájezdů, společností Invia. Podle Jelínka od rozchodu prodeje cestovky rostou.

Pobočky cestovních kanceláří prošly v minulosti značnou redukcí, zavírali je všechny největší hráči na trhu. V posledních letech však jejich počty opět rozšiřují.

Autor:



Nejčtenější

Válka o prodavačky pokračuje. Nástupní mzda v Lidlu bude 28 tisíc

Nová prodejna v Berouně se otevře v následujících týdnech.

Diskonty Lidl v Česku zvýší od března nástupní mzdu pokladních a prodavaček na 28 tisíc korun, tedy o pětinu. V Praze a...

Fronty i na půl hodiny. Kaufland má málo pokladních, lidé si stěžují

(Ilustrační snímek)

V Kauflandu na pražském Bohdalci je 25 pokladen, v posledních dnech je však běžné, že fungují jen čtyři. Nakupujících...



Diesely v Německu už nikdo nechce. Ceny ojetin srážejí čachry s emisemi

(Ilustrační snímek)

V Německu za poslední rok výrazně klesl prodej nových naftových aut, ceny těch ojetých šly znatelně dolů. Vývoj souvisí...

Prodávat kostku másla za 90 korun byla zlotřilost, říká majitel Madety

Předseda představenstva a generální ředitel Madeta a. s. Milan Teplý.

Majiteli českobudějovické Madety Milanu Teplému sice bude příští rok v březnu 70 let, ale podnik stále řídí pevnou...

Bílý prášek není z mléka. Místo sušené smetany si do kávy sypete chemii

Sypaná smetana do kávy

Lidé, kteří si do kávy sypou instantní smetanu, by se měli mít na pozoru. Coffee creamer, bělidlo do kávy, instantní...

Další z rubriky

Šikana prodejců Hyundai pokračuje. Dealerům vadí nereálné podmínky

Prodejci vozů Hyundai zuří. Naštvaly je nové smlouvy. Ilustrační snímek

Prodejní síť automobilky Hyundai zřejmě čeká další masivní odchod dealerů. První vlna postihla české zastoupení...

Pro pojistku a zároveň do kavárny. Pojišťovna Direct má nový koncept

Pojištění u kávy. Direct otevřel nový koncept, který kombinuje pojišťovnu s...

Kavárna s dětským koutkem a zároveň pojišťovna. Společnost Direct přišla s novým konceptem, který chce zákazníky zlákat...

Škoda nabízí odborářům růst platů o 15 procent a pravidelné bonusy

K obdobným protestům se odbory a zaměstnanci naposledy uchýlili ještě před...

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto v kolektivním vyjednávání s odbory nabídla růst mezd o 15 procent během 27...

Najdete na iDNES.cz