Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pro zájezd osobně. Fischer vylepší pobočky, i když věří internetu

  15:55aktualizováno  15:55
V době, kdy se čím dál více nákupů služeb přesouvá na internet, je to trošku paradox. Cestovní kancelář Fischer v minulosti výrazně investovala do internetového prodeje, teď však posílí prodeje na pobočkách.

Nová pobočka CK Fischer na pražské Národní třídě. | foto: CK Fischer

Nový koncept poboček CK Fischer představila v Praze na Národní třídě. Pokud se osvědčí, stejnou proměnou má projít postupně všech více než padesát prodejen zájezdů, které má firma po celé republice.

„Většina lidí začne hledat zájezd na internetu, ale pak stejně přijdou na pobočku. Lidé chtějí svoji dovolenou s někým zkonzultovat a poradit se,“ vysvětlil šéf CK Fischer Jiří Jelínek. „Z dovolené není ještě klasické spotřební zboží, které se kupuje přes internet,“ vysvětlil.

Podle něj lidé mají u zájezdů ještě často obavy platit přes internet, protože jde o výrazně větší sumy najednou. I proto jdou na pobočku.

Kromě nového vzhledu budou prodejci zájezdů mluvit se zákazníky jinak, než jsou zvyklí. Klient nebude sedět proti nim, ale vedle nich, aby se mohli oba společně dívat do monitoru při výběru dovolené. Neplatí podle nich, že na pobočce vybírají zájezdy jen starší ročníky.

Prodej přes pobočky tvoří zhruba 60 % prodejů všech zájezdů CK Fischer, přes internet zhruba šest procent. Firma nezvažuje, že by zájezdy on-line nabízela levněji, i například kvůli udržení sítě provizních prodejců.

Modernizace poboček je mimo jiné reakcí na rozchod CK Fischer s největším internetovým prodejcem zájezdů, společností Invia. Podle Jelínka od rozchodu prodeje cestovky rostou.

Pobočky cestovních kanceláří prošly v minulosti značnou redukcí, zavírali je všechny největší hráči na trhu. V posledních letech však jejich počty opět rozšiřují.

Autor:



Nejčtenější

Česká pošta se chtěla zalíbit na Facebooku, sklidila výsměch

Česká pošta na svém Facebookovém profilu vyhlásila soutěž o modré reklamní...

Po pošťácké internetové televizi, kterou loni Česká pošta rozjela na kanále YouTube, nyní rozpačitě baví své zákazníky...

Žena v letadle dostala jablko, po přistání jí za něj napařili pokutu

Boeing 767 společnosti Delta

Na svou cestu z Paříže do amerického Denveru společností Delta Air Lines jen tak nezapomene Crystal Tadlocková. Žena...



KVÍZ: Kolik chmele je v půllitru a co je spilka? Otestujte se, co víte o pivu

(Ilustrační snímek)

Jsme národ pivařů. Alespoň to platí o spotřebě na hlavu. Každý Čech do sebe za rok otočí v průměru pár set půllitrů....

To by stačilo. Šéf Korean Air odvolal své dvě dcery, firmě dělaly ostudu

Dcery ředitele Korean Air Emily Cho (vlevo) a Heather Cho

Šéf korejských aerolinek Čo Jang-ho v minulých dnech vyhodil z firmy své dvě dcery. Důvodem bylo jejich nedůstojné...

Ceny pozemků pro dům vyskočily na dvojnásobek. Kolik stojí ve vašem kraji?

Inženýrské sítě

Ceny stavebních pozemků stoupaly nejstrměji v posledních sedmi letech na Vysočině, v Královéhradeckém kraji a ve...

Další z rubriky

Volkswagenu hrozí miliardová žaloba za vypovězení smlouvy dodavateli

Kontrolní linka automobilky Volkswagen v německém Wolfsburgu. (8. března 2018)

Německé automobilce Volkswagen, jejíž součástí je i Škoda Auto, hrozí miliardová žaloba o náhradu škody od jejího...

Avast vstoupí v květnu na londýnskou burzu. Chce 200 milionů dolarů

Avast, ilustrační snímek.

Původně česká antivirová firma Avast po roce odkladů míří na burzu. V květnu hodlá získat na londýnské burze 200...

Lidl a Kaufland přesedlají na BMW, ojetiny mohou zaplavit český trh

Německá automobilka BMW (ilustrační snímek)

Německá skupina Schwarz-Gruppe, vlastnící obchodní řetězce Lidl a Kaufland, přechází u firemní flotily ze značky Audi...

Najdete na iDNES.cz