Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pro zájezd osobně. Fischer vylepší pobočky, i když věří internetu

  15:55aktualizováno  15:55
V době, kdy se čím dál více nákupů služeb přesouvá na internet, je to trošku paradox. Cestovní kancelář Fischer v minulosti výrazně investovala do internetového prodeje, teď však posílí prodeje na pobočkách.

Nová pobočka CK Fischer na pražské Národní třídě. | foto: CK Fischer

Nový koncept poboček CK Fischer představila v Praze na Národní třídě. Pokud se osvědčí, stejnou proměnou má projít postupně všech více než padesát prodejen zájezdů, které má firma po celé republice.

„Většina lidí začne hledat zájezd na internetu, ale pak stejně přijdou na pobočku. Lidé chtějí svoji dovolenou s někým zkonzultovat a poradit se,“ vysvětlil šéf CK Fischer Jiří Jelínek. „Z dovolené není ještě klasické spotřební zboží, které se kupuje přes internet,“ vysvětlil.

Podle něj lidé mají u zájezdů ještě často obavy platit přes internet, protože jde o výrazně větší sumy najednou. I proto jdou na pobočku.

Kromě nového vzhledu budou prodejci zájezdů mluvit se zákazníky jinak, než jsou zvyklí. Klient nebude sedět proti nim, ale vedle nich, aby se mohli oba společně dívat do monitoru při výběru dovolené. Neplatí podle nich, že na pobočce vybírají zájezdy jen starší ročníky.

Prodej přes pobočky tvoří zhruba 60 % prodejů všech zájezdů CK Fischer, přes internet zhruba šest procent. Firma nezvažuje, že by zájezdy on-line nabízela levněji, i například kvůli udržení sítě provizních prodejců.

Modernizace poboček je mimo jiné reakcí na rozchod CK Fischer s největším internetovým prodejcem zájezdů, společností Invia. Podle Jelínka od rozchodu prodeje cestovky rostou.

Pobočky cestovních kanceláří prošly v minulosti značnou redukcí, zavírali je všechny největší hráči na trhu. V posledních letech však jejich počty opět rozšiřují.

Autor:


Nejčtenější

Falešný „smažák“, pangas místo candáta. Restaurace dál klamou zákazníky

Smažené sýry restaurace občas nahradí takzvanými analogy, které se méně...

Klamání hostů náhražkami potravin z restaurací nemizí. Místo Plzeňského Prazdroje dostávají zákazníci pražského podniku...

Dostanu o 5 Kč na hodinu navíc? Beru. Firmy tápou nad odchody zaměstnanců

Ilustrační snímek

Potravinářské řetězce, sklady nebo pošta mají jedno společné: až třetina zaměstnanců tam nevydrží déle než rok. Nemají...



10 LET OD KRIZE: Místo práce jsme stříleli vrtulníky, říká bývalý bankéř Lehmanů

Nik Storonsky, zakladatel a šéf britského bankovního start-upu Revolut.

Před deseti lety oběhly celý svět fotky bankéřů, jak s papírovými krabicemi vyklízejí své kanceláře na Wall Streetu....

KVÍZ: Maturita z piva. Vyzkoušejte se, jak znáte značky, hospody i pijany

Šikovný hospodský umí načepovat hladinku, šnyt i mlíko.

V předchozím pivním kvízu jsme vás zkoušeli hlavně z výroby piva, tentokrát to bude více ze života - co pijeme, jak to...

Pojištění proti pokutám je přitěžující okolnost, rozhodl Nejvyšší správní soud

policie radar měření rychlost celostátní akce

Uzavření pojistky proti pokutám může být ve správním řízení bráno jako přitěžující okolnost, upozornil deník Právo na...

Další z rubriky

Konec bloudění po supermarketu? Ahold testuje navigaci uvnitř obchodů

Najdi svůj produkt. Ahold testuje navigaci obchodem.

Nizozemská nadnárodní společnost Ahold Delhaize začala na tamním trhu testovat aplikaci, která zákazníky naviguje mezi...

Učíme pít naše pivo Chorvaty i Němce, říká ředitel pivovaru Svijany

Ředitel pivovaru Svijany Roman Havlík

Export ze Svijan v posledních letech silně roste. Avšak plné ruce práce má pivovar také se sháněním nových lidí....

Kampaň MeToo se přesunula do McDonald‘s. Firma neřeší sexuální obtěžování

Restaurace McDonald’s v čínském Pekingu

V úterý budou stávkovat v deseti amerických městech zaměstnankyně McDonald‘s. Podle nich společnost neřeší sexuální...

Najdete na iDNES.cz