Family Frost přestane vyhrávat známou melodii, zacílí na stálé klienty

  0:10aktualizováno  0:10
Auta Family Frost přestanou od druhého října vyhrávat známou znělku. Po sedmnácti letech firma, která rozváží mražené potraviny a zmrzlinu, změní taktiku svého prodeje. Bude prodávat jen stálým zákazníkům a znělku už nebude potřebovat.
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Family Frost

Zatímco doposud jezdila auta společnosti po zastávkách v jednotlivých obcích, od října začnou prodejci zvonit na zvonky stálých zákazníků, kteří se přihlásí na internetových stránkách firmy.

Podle jednatele společnosti Family Frost Martina Odvárka se zatím přihlásily desetitisíce lidí, kteří mají zájem o podomní prodej mražených výrobků. Podle svého přání si mohou také zvolit frekvenci návštěv prodejce a ani není povinností koupit si některý výrobek z nabídky.

Součástí nové strategie je i rozšíření sortimentu o větší počet mražených potravin. V současnosti firma nabízí asi sto druhů výrobků, na konci příštího roku by jich měla mít v prodeji až 250.

Zájem je hlavně o mražené potraviny

Důvody pro změnu způsobu prodeje jsou podle Odvárka dva. "Na některých zastávkách nepřišel nakoupit ani jeden člověk, tak jsme jen ztráceli čas. A lidé mají větší zájem o mražené potraviny než o zmrzlinu. Proto tedy rozšiřujeme sortiment," vysvětluje jednatel Family Frost.

Zákazníky společnosti nyní obsluhuje asi dvě stě automobilů s řidiči. "Počet řidičů a aut nebudeme určitě snižovat, do budoucna počítáme spíše s přijímáním nových pracovníků. Novou strategií snad dokážeme přilákat více zákazníků," říká Odvárko.

Český Family Frost je součástí nadnárodní společnosti, která má pobočky v dalších osmi státech západní i východní Evropy. V loňském roce utržil tuzemský mobilní prodejce 420 milionů korun a vytvořil zisk ve výši asi třinácti milionů.

Skupina Family Frost má i vlastní továrnu na zmrzlinu, která je v maďarské Budapešti. Ostatní mražené potraviny jí dodávají další externí výrobci.

Témata: Budapešť, Zisk, Zmrzlina

Nejčtenější

Hygienické peklo v čínských hotelech. Personál usvědčila skrytá kamera

Na každý povrch dnes existují specializované přípravky, někdy si však poradíte...

Čínské luxusní hotely se musely omluvit poté, co se na sociální síti objevilo video, ve kterém jejich zaměstnanci...

Obchody si akcemi Black Friday utahují smyčku kolem krku, říká odborník

Black Friday

Od pondělí 19. listopadu začnou u některých obchodníků výprodeje na tzv. Černý pátek. Řada e-shopů však ve snaze zvýšit...

Dráhy nevědí, co s historickými vlaky. Prodělávají jim 40 milionů ročně

Lokomotiva řady 750.356 přezdívaná Brejlovec je jednou z těch, kterou chtějí...

Na ministerstvech dopravy a kultury vzniká plán na záchranu parních lokomotiv a dalších historických vozidel, o které...

Cigarety bez dýmu. Firma láká Čechy na zahřívaný tabák, lékařka varuje

Americká společnost Philip Morris představila novou generaci zahřívaných...

Společnost Philip Morris ČR v úterý představila novou generaci zahřívaných cigaret bez kouře iQOS 3. Vedle ní přišla i...

Zemřel majitel výrobce optiky Meopta. Přezdívalo se mu přerovský Baťa

Úspěšný byznysmen Čechoameričan Paul Rausnitz, který v 90. letech zachránil...

V neděli zemřel podnikatel a válečný veterán Paul Rausnitz, který ze dna přivedl ke globálnímu úspěchu výrobce...

Další z rubriky

Kvůli vánoční půjčce bezdomovcem? V Rozstřelu promluví expert na dluhy

Ilustrační snímek

Vánoce jsou obdobím klidu, ale zároveň i časem, kdy se Češi rádi zadlužují kvůli tomu, aby sobě nebo ostatním udělali...

Úklid, renovované záchody. Pivovary našly prostý recept na zvýšení tržeb

Ilustrační snímek

Vymalovat, dát nové stolečky na zahrádku, navonět toalety nebo udělat společenskou akci s kýtou šunky v hlavní roli se...

V Česku bude víc cítit plyn. Řízená akce má odhalit úniky

Plyn (ilustrační foto)

V Česku bude příští týden více zapáchat zemní plyn, aby odběratelé mohli snadněji na začátku topné sezony zjistit...

Najdete na iDNES.cz