Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Family Frost přestane vyhrávat známou melodii, zacílí na stálé klienty

  0:10aktualizováno  0:10
Auta Family Frost přestanou od druhého října vyhrávat známou znělku. Po sedmnácti letech firma, která rozváží mražené potraviny a zmrzlinu, změní taktiku svého prodeje. Bude prodávat jen stálým zákazníkům a znělku už nebude potřebovat.
Ilustrační foto

Ilustrační foto | foto: Family Frost

Zatímco doposud jezdila auta společnosti po zastávkách v jednotlivých obcích, od října začnou prodejci zvonit na zvonky stálých zákazníků, kteří se přihlásí na internetových stránkách firmy.

Podle jednatele společnosti Family Frost Martina Odvárka se zatím přihlásily desetitisíce lidí, kteří mají zájem o podomní prodej mražených výrobků. Podle svého přání si mohou také zvolit frekvenci návštěv prodejce a ani není povinností koupit si některý výrobek z nabídky.

Součástí nové strategie je i rozšíření sortimentu o větší počet mražených potravin. V současnosti firma nabízí asi sto druhů výrobků, na konci příštího roku by jich měla mít v prodeji až 250.

Zájem je hlavně o mražené potraviny

Důvody pro změnu způsobu prodeje jsou podle Odvárka dva. "Na některých zastávkách nepřišel nakoupit ani jeden člověk, tak jsme jen ztráceli čas. A lidé mají větší zájem o mražené potraviny než o zmrzlinu. Proto tedy rozšiřujeme sortiment," vysvětluje jednatel Family Frost.

Zákazníky společnosti nyní obsluhuje asi dvě stě automobilů s řidiči. "Počet řidičů a aut nebudeme určitě snižovat, do budoucna počítáme spíše s přijímáním nových pracovníků. Novou strategií snad dokážeme přilákat více zákazníků," říká Odvárko.

Český Family Frost je součástí nadnárodní společnosti, která má pobočky v dalších osmi státech západní i východní Evropy. V loňském roce utržil tuzemský mobilní prodejce 420 milionů korun a vytvořil zisk ve výši asi třinácti milionů.

Skupina Family Frost má i vlastní továrnu na zmrzlinu, která je v maďarské Budapešti. Ostatní mražené potraviny jí dodávají další externí výrobci.



Témata: Budapešť, Zisk, Zmrzlina


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vítězem regionálního kola soutěže EY Podnikatel roku se ve Zlínském kraji stal...
České firmy chtějí zvýšit růst pomocí inovací, světové více investují do lidí

Za největší problém do budoucna považují čeští podnikatelé nedostatek kvalitních lidí. Až dvě třetiny firem v něm vidí hlavní riziko pro další růst, ukázal...  celý článek

Vinařský oblek
Vinaři budou mít vlastní kroje, jeden vyjde na 16 tisíc korun

Nejen rybáři, myslivci nebo hasiči mají na jižní Moravě speciální obleky. Svůj slavnostní oděv budou mít také vinaři. Několik desítek se jich už šije.  celý článek

Václav Vachta, šéf sítě zdravotnických zařízení EUC.
Největší síť poliklinik EUC nakupuje v Ostravě. Letos utrží 2,5 miliardy

Jeden z největších soukromých hráčů ve zdravotnickém byznysu, skupina EUC, přikupuje devatenáctou polikliniku. Cenu za ostravské zařízení Mephacentrum...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.